טלה
שבוע של ענייני בריאות ובירוקרטיה. יש לכם נטייה להעמיס על עצמכם פיזית - רצוי לטפל לגוף בתנועה ותזונה מאוזנים. גם הירח המלא מביא עומס רגשי. מרקורי בנסיגה מביא התעסקויות בבירוקרטיה, נסו להיות מסודרים ואל תתפזרו. שישי-שבת: טובים לטיולים וחופש, תחושת אופטימיות ושמחה עולה.

שור
זמן טוב להעלות רעיונות יצירתיים ולהגשים. אתם פרפקציוניסטים ומחמירים עם עצמכם, ולכן קשה לכם ליישם רעיונות בשטח. שישי-שבת: אופטימיות פנימית. נראה שהכל אפשרי, מה שנותן הקלה ושחרור. שבת בצהריים-שני: גישה מעשית ומציאותית עוזרת לאיזון ולעשייה מבורכת, ויש יכולת התחזקות.

תאומים
האווירה בבית נוטה להיות ביקורתית. יש חוסר סבלנות ועצבנות בתקשורת. כדאי כרגע לא לומר כל מה שעל לבכם. השפעת נסיגת מרקורי עלולה להקשות ולגרום לוויכוחים ואי-הבנות בבית. שישי-שבת: מערכות יחסים נותנות אופטימיות ושמחה. שבת בצהריים-שני: צורך בשינוי עם תכנון לטווח ארוך. 

סרטן
שימו לב לתקשורת בסביבתכם הקרובה. יש נטייה לאי-הבנות, ויכוחים וביקורתיות בהשפעת מרקורי בנסיגה. נסו להימנע מ"סגירת חשבונות" כרגע עם קרובים. יש נטייה לחוסר סבלנות. קיים רצון ליוזמות ועשייה, אך לא בטוח שזה העיתוי הנכון. יש נטייה להתפזר אנרגטית, נסו להיות ממוקדים.

אריה
כדאי להיות כרגע שקולים ומחושבים בעניינים כספיים. יש נטייה לבזבוז ופיזור, שיכולים להוביל לקושי וחסך. שישי-שבת: ימים של התחזקות אנרגטית, האופטימיות והשמחה חוזרים, אתם דומיננטיים וחיוניים. שבת צהריים-שני: ימים של השקעה טובה בעבודה, וייתכן עומס מטלות, לצד סיפוק בתוצאות. 

בתולה
שמש, מרקורי בנסיגה ומרס, שישהה עד יום שני - נמצאים במזלכם, והם יובילו למחשבות מפוזרות, דאגנות, עצבנות ואימפולסיביות. עם זאת, יש יכולת לאזן את עצמכם בגישה תכליתית ופרקטית. הירח המלא משפיע עליכם פיזית - נסו להיות קשובים לגוף. שישי-שבת: האווירה בבית אופטימית ושמחה.

מאזניים
ימים של חשבון נפש, סדר וניקיון פנימיים. מחשבות טורדניות ייתכנו, ויש חוסר שקט בעקבות נסיגת מרקורי. זהו זמן של התכנסות ובדיקה עצמית, לא זמן ליוזמות. תנו לעצמכם מנוחה ושקט. מרס ייכנס למזלכם בשני ויגביר אנרגיה. שישי-שבת: זמן טוב עם קרובים, שנותנים לכם תחושת אופטימיות והקלה.

עקרב
רגישות חברתית מורגשת, ויש נטייה לביקורת מחברים או מכיוונכם. התקשורת לא במיטבה, וקיימת נטייה להתפזר אנרגטית. נסו לא ליזום כרגע עבור אחרים, אתם זקוקים למנוחה ומיקוד. שישי-שבת: ימים טובים כלכלית, ייתכנו הזדמנויות כלכליות טובות לשיפור המצב, היו זהירים בתקשורת.

קשת
ענייני קריירה ממשיכים להעסיק. מרקורי בנסיגה מבקש לשים לב לתקשורת ולהיות ממוקדים. יש כרגע נטייה להתפזר בעשייה ולאבד אנרגיות - סדר ושיטתיות יכולים לעזור. שישי-שבת: ירח במזלכם מביא אופטימיות ושמחה, שאופיינית לכם. ימים טובים לנסיעות וטיולים, תחושת הקלה ושחרור.

גדי
עיתוי של התחזקות והתייצבות - אתם מסגלים גישה פרקטית שעוזרת לכם גם כשדברים לא יציבים. השתדלו להיות ממוקדים בעשייה. אתם נוטים לעשות חשבון נפש ומחמירים עם עצמכם. שישי-שבת: תחושת אופטימיות והקלה פנימית, שנותנת שחרור מרגשות מעכבים. שבת צהריים-שני: ירח במזלכם נותן תחושת עומס רגשי. עם זאת, אלה ימים טובים לתכנון צעדיכם הבאים.

דלי
נטייה לסדר וניקיון פנימיים, המלווה חשבון נפש, מאפיינת את הזמן הזה. מחשבות טורדניות ודאגנות גם אפשריות. מרקורי בנסיגה והירח המלא יוצרים תהליך של סדר עמוק. תנו לתהליך לקרות, דברים יתבהרו בהמשך. שישי-שבת: שהייה עם חברים עוזרת לכם להתחבר לאופטימיות ושמחה.

דגים
מערכות יחסים על הכוונת. מרקורי בנסיגה בבית הזוגיות נותן התמודדות עם ענייני תקשורת ביחסים. נטייה לביקורתיות והתחשבנויות, ואיבוד גבולות שיכול לפגוע ביחסים - נסו להיות סבלנים בזמן זה. שישי-שבת: ימים טובים עבור קריירה והכרה, ימים טובים לפרסום והפצה של רעיונות ומיזמים.