טלה
נדרשת מכם תשומת לב לתחום הרומנטי. אתם נוטים להיות שיפוטיים כלפי עצמכם ולצמצם את עצמכם. ייתכן שהיחסים הרומנטיים במשבר, בניתוק או חווים כל קושי אחר. זוהי תקופה של נטייה לדרמות ביחסים על רקע חזרת אנשים מהעבר לסגירת מעגלים. שישי-שבת יוקדשו למחשבות ולסדר וניקיון.

שור
ביחסים בבית ובמשפחה יש מתחים ודרמות. עניינים לא סגורים מהעבר עולים לצורך איזון וסגירת מעגלים. אתם דומיננטיים בבית ובמשפחה. יש נטייה לתגובות מוגזמות בקרב בני הבית. ייתכנו נתקים רגשיים או פיזיים עם קרובים. שישי-שבת צפויים להיות טובים לביטוי היצירתי ולהגשמה שלכם.

תאומים
אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, עם נטייה לחוש אחריות ולקושי. היחסים עם קרובים עוברים טלטלות, ויחסים מהעבר חוזרים לסגירת מעגלים ולבדיקה מחדש. ייתכנו ניתוקים ודרמות עם קרובים כמו אחים, בני דודים ושכנים. שישי-שבת יוקדשו לסדר וניקיון פנימי וחיצוני בבית ובמשפחה. 

סרטן
השבוע כדאי לשים לב להוצאות, שכן ייתכנו הוצאות גדולות ובלתי צפויות. התחום הכלכלי מתאזן – בין אם זה תשלום חובות ובין אם זה קבלת כספים שמגיעים לכם. כדאי להיות ממוקדים לגבי ההוצאות וההכנסות. בשישי-שבת תהיו יוזמים ופעילים בסביבתכם הקרובה, אך יש לכם נטייה למחשבות טורדניות ולהתפזרות.  

אריה
שבוע של ירידת אנרגיה, אחריות וכבדות. ייתכן שיש עליכם הרבה עומס. ביחסים צפויים משברים, ניתוקים ופרידות. אתם זקוקים למרחב. יחסים מהעבר חוזרים לסגירת מעגלים. שישי-שבת טובים להתארגנות ולעריכת סדר בתחום הכלכלי. ייתכנו יוזמות מעשיות לשיפור המצב. נסו להימנע מבזבוז. 

בתולה
ימים טובים לסדר ולארגון מחדש. יש לכם נטייה למחשבות טורדניות, אך גם ליוזמות רבות. נסו להיות ממוקדים לגבי המקומות שבהם אתם משקיעים אנרגיה, כדי למנוע היחלשות. אלה ימים טובים להיות מעשיים וממוקדים. הירח במזלכם בשישי-שבת מביא להתגברות התכליתיות והמעשיות.  

מאזניים
נוכחותכם דומיננטית והשפעתכם רבה. זהו שבוע טוב למי שעובדים עם קבוצות ועם ארגונים גדולים. חברים מהעבר חוזרים לסגירת מעגלים. שישי-שבת יוקדשו לסדר ולניקיון פנימיים וילוו בבלבול ובחוסר ודאות. תנו לעצמכם את השקט המתבקש; בשבת בצהריים עד שני הירח במזלכם מביא עמו הרמוניה.

עקרב
השפעתכם רבה ומעמדכם יציב אך אתם חשים פחד מהצלחה או מכישלון. חשוב להקשיב ללב ופחות לאגו בימים אלו. הצורך שלכם בשליטה מתגבר בגלל הפחד להיכשל, וזה עלול לגרום לטעויות בשיפוט. נסו להרפות שליטה ולהיות קשובים לעצמכם. שישי-שבת צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית. 

קשת
אתם דעתנים ונוטים לכפות את דעתכם על אחרים ולא להיות גמישים בגישה ובהשקפה. נסו להתגמש, שכן הדברים לא יציבים ועומדים בפני שינוי. יחסים רחוקים או מעבר לים נמצאים בנתק, אך ייתכן שיחזרו לחייכם לסגירות מעגל. בשישי-שבת מעמדכם בקריירה מתחזק. השקעתכם מעניקה לכם יציבות.

גדי
שבוע טוב ליוזמות, לעשייה וליישום רעיונות ורצונות שלא הצלחתם ליישם עד כה. ביכולתכם להגיע לתוצאות מספקות ולהצליח בכל יוזמה ובכל רעיון. בשבוע הקרוב כדאי לנקוט גישה תכליתית ומציאותית. בשישי-שבת צפויה התחזקות של הגישה התכליתית, נסו לא להתפזר והיו ממוקדים.

דלי
ייתכנו התנתקויות וצורך במרחב במערכות יחסים, שיתאפיינו בנטייה לדרמות ולתגובות מוגזמות של הצד השני. כמו כן, יחסים מהעבר יכולים לצוץ לצורך סגירת מעגל. שישי-שבת יוקדשו לסדר וניקיון פנימיים, ותוכלו לראות ולבחון את המצב בצורה הגיונית ועמוקה. נסו לא להתפזר אנרגטית ולהיות ממוקדים.

דגים
אתם עורכים סדר וניקיון במערכות יחסים. ייתכנו בלבול ומסרים כפולים, שכן התקשורת לא תמיד ברורה. אך כדאי להיות מציאותיים וענייניים ולראות את הדברים בצורה הגיונית ותכליתית, כי אתם הולכים לקראת איזון ושקט. בשישי-שבת נסו לסגל גישה הגיונית ומציאותית, שכן דברים מתבהרים.