טלה
אתם פעילים, וייתכן עיסוק בענייני בירוקרטיה. רצוי לטפל בגוף באמצעות תנועה ותזונה מאוזנת. יש לכם נטייה להתפזר מבחינה אנרגטית ולאבד אנרגיה כשאתם לא ממוקדים. התקשורת אימפולסיבית וחסרת סבלנות. שישי יתאפיין בחוסר שקט ובעומס גירויים ואינפורמציה בסביבה הקרובה.

שור
היחסים המשפחתיים נגררים לדרמות, נתקים ותגובות מוגזמות. אתם מרגישים צורך להתרחק ולארגן מחדש את כל מה שקשור למשפחתיות ולבית. זהו שבוע טוב להיות תכליתיים באמצעות רעיונות יצירתיים והגשמה עצמית. בשישי תהיה לכם נטייה לבזבוז כספים ולהתפזרות כלכלית. נסו להיות ממוקדים.

תאומים
אתם דומיננטיים מאוד בסביבתכם הקרובה ובעלי יכולת השפעה. קסמכם מורגש. יש נטייה לחוסר סבלנות ולניתוקים. יחסים קרובים נבחנים עכשיו. אתם יוזמים בבית ובקרב המשפחה, אך יש נטייה לאימפולסיביות בתקשורת. הירח במזלכם בשישי גורם לחוסר שקט, התפזרות רגשית ועומס גירויים. 

סרטן
ייתכנו הוצאות גדולות בלתי צפויות, אך יש באפשרותכם לכלכל נכון את צעדיכם ולהימנע מפגיעה כלכלית. שיקלו את המצב בתבונה. אתם פעילים ויוזמים בסביבה הקרובה, ויש ביכולתכם ליישם ולהוביל בהצלחה ועם תוצאות. התקשורת עלולה להיות אימפולסיבית. בשישי תחושו אי-שקט פנימי ועומס גירויים.

אריה
שמש וונוס בנסיגה במזלכם. ברביעי מולד הירח במזלכם פותח חודש של עיסוק במערכות יחסים ונטייה למתחים, ניתוקים ודרמות. ייתכן שאנשים מהעבר יחזרו לסגירת או פתיחת מעגלים. שישי צפוי להיות לא שקט מבחינה חברתית ויאופיין בעומס גירויים, אירועים ואינפורמציה, שיוצרים חוסר שקט. 

בתולה
מרס ומרקורי במזלכם, וזהו עיתוי טוב ליוזמות ולהתארגנות מחודשת בכל התחומים. כדאי לשים לב לגוף, ולטפל בו באמצעות תנועה ותזונה מאוזנת. התקשורת אימפולסיבית, ויש נטייה להתפזרות אנרגטית. כדאי להיות תכליתיים ומעשיים. שישי צפוי להיות עמוס בגירויים בקריירה, וכדאי לנסות להיות ממוקדים.

מאזניים
השפעתכם גדולה, בעיקר אלו שעובדים מול קבוצות או בארגונים גדולים. יחסים חברתיים נמצאים בתהליך שינוי, ועשויים להיות ניתוקים או חזרה של אנשים מהעבר לחייכם לשם סגירה או פתיחת מעגלים. בשישי - אינפורמציה, דעות וגירויים יוצרים עומס, נסו לסנן את המיותר. 

עקרב
מעמדכם בקריירה מתחזק והשפעתכם מורגשת. היחסים בקריירה עוברים שינויים, היו סבלנים, ייתכנו ניתוקים והתרחקויות. ביכולתכם להשפיע משמעותית על מערכות יחסים. בשישי תחושו חוסר שקט פנימי. עומס מחשבות וגירויים יוצר עצבנות, אך תוכלו לראות את המצב בצורה הגיונית למרות אי-השקט.

קשת
האנרגיה מתחזקת. וזהו זמן טוב לנסיעות לחו"ל ולקשרים עם חו"ל. אתם דעתנים, אך היזהרו לא לכפות את דעותיכם על אחרים. אתם ממשיכים ליזום ולפעול בקריירה כדי לחזק את מעמדכם, וזהו זמן טוב ליישם מהלכים לקידומכם. בשישי צפוי חוסר שקט במערכות יחסים. גירויים ואינפורמציה יוצרים בלבול.

גדי
השבוע טוב להיות יוזמים ופעילים. התקשורת אימפולסיבית ונוטה להיות חסרת סבלנות. זהו שבוע טוב לנקוט גישה תכליתית ומעשית. יחסים אינטימיים נוטים להיות דרמטיים, וייתכנו ניתוקים - הקשיבו ללבכם. בשישי צפויים גירויים רבים, שיוצרים עומס פיזי וחוסר שקט - נסו לסנן השפעות חיצוניות.

דלי
במערכות יחסים נדרשת תשומת לב לדפוסים שיוצרים דרמות ביחסים, וייתכנו נתקים ותגובות מוגזמות. זהו זמן לסגירות ופתיחות של מעגלים עם אנשים מהעבר שחוזרים לחייכם. נדרשת אנרגיה כדי לייצב את היחסים, מה שיוצר תחושת חוסר ביטחון בהם. שישי צפוי להיות לא שקט ביחסים רומנטיים.

דגים
מערכות יחסים מפעילות אתכם לעשייה וליוזמות. הצד השני נוטה להיות פרקטי ומעשי. התקשורת אימפולסיבית, אך סבלנות וגישה הגיונית יכולות למתן את התגובות ואת השיח. זהו זמן טוב להתחבר למציאות. בשישי האווירה בבית חסרת שקט בשל עודף גירויים, שיוצר עומס וחוסר סבלנות.