טלה
נוכחותכם דומיננטית. נדרשת התייחסות למערכות יחסים (בהווה ובעבר) שנמצאות בחשבון נפש משמעותי. שישי: הרגישות גבוהה מאוד, ויכולה להתבטא גם באופן גופני. תרגישו צורך להתבודד. שבת-ראשון: ירח במזלכם מחזק אתכם ואת נוכחותכם. יכולת של יוזמה, עשייה והתלהבות.

שור
יחסים משפחתיים נמצאים בחשבון נפש - דפוסים מהעבר עולים כדי לנסות לתקן ולסגור מעגלים. ייתכנו גם משברים ביחסים עם הקרובים. כדאי לנסות לא להעמיס על עצמכם ביקורת והרבה משימות ומטלות השבוע, היו סבלנים. שישי: רגישות חברתית גבוהה ואמפתיה גבוהה שתשפיע על היוזמות והעשייה שלכם.

תאומים
יחסים עם קרובים נמצאים במתיחות ובחשבון נפש - ייתכן שענייני העבר עולים כדי לקדם ולסגור מעגלים. אווירת הבית מלאה בתחושת חוסר שקט ועצבנות, כשהתקשורת נוטה להיות ביקורתית משני הצדדים. שישי: רגישות גבוהה בקריירה. יום טוב לקבלת השראה קדימה. שבת-ראשון: ימים מלהיבים חברתית.

סרטן
ייתכנו הוצאות גדולות בלתי צפויות או תשלומי חוב למיניהם בשבועות הקרובים, אך ייתכנו גם הכנסות לא צפויות - השתדלו להיות מסודרים בעניינים אלו. התקשורת נוטה להיות ביקורתית, ויש לכם נטייה להעמיס על עצמכם. שישי: יש נטייה להיסחף, וזה יום טוב להשראה וחיבור לאמונה עצמית. 

אריה
שמש וונוס בנסיגה במזלכם: יחסים (מכל סוג) עוברים תהליך של חשבון נפש. ייתכן שדמויות מהעבר חוזרות לסגור מעגל. שישי: רגישות פנימית גבוהה, אינטואיציות חזקות, וייתכן בלבול רגשי. שבת-ראשון: ההתלהבות והרצון ליזום חוזרים. שני-רביעי: ביסוס והתייצבות בקריירה. אתם תכליתיים ומעשיים.

בתולה
מרקורי ומרס, בצמידות במזלכם מול סטורן מביאים להרבה משימות ומטלות, עומס פיזי ועייפות מצטברת. חשוב לא להגזים ולדעת גם לנוח ולטפל בגוף. יש לכם הרבה רעיונות ליוזמות, אך קושי ליישם הכל - היו סבלנים. שישי: מתח במערכות יחסים. יש נטייה להיות קשים עם עצמכם ועם הצד השני.

מאזניים
קשרים חברתיים נמצאים במצב של חשבון נפש, וייתכן שמכרים מהעבר יצוצו ויציפו מחדש קשיים. שבוע חיובי למי שעובד עם קבוצות וארגונים גדולים. שישי: עומס פיזי גורם לרגישות, וצריך לשמור על גבולות בריאים עם הגוף. שבת-ראשון: התמודדות במערכות יחסים - הצד השני מתחזק ומביע את עצמו.

עקרב
אתם דומיננטיים ומעמדכם מתחזק. על אף הצורך בשליטה, הימנעו מאגו והקשיבו ללב. יחסים שמשפיעים על הקריירה נמצאים בתהליך של חשבון נפש וסגירת מעגלים בשבועות הבאים. ייתכנו גם ניתוקים מאנשים מרכזיים בחייכם. שישי: רגישות גבוהה, ותיתכן חוויה רגשית עוצמתית. 

קשת
נוכחותכם חזקה ותחושו בהתחזקות אנרגטית. ימים טובים לנסיעות מעבר לים. אתם בעשייה, ויש לכם הרבה משימות ומטלות שמעמיסות עליכם, נסו לא להתיש את עצמכם יותר מדי. שישי: רגישות יתר שנובעת מהבית והמשפחה. רצוי להציב גבולות ברורים לקרובים לכם. שבת-ראשון: יכולת הביטוי גבוהה.

גדי
יש כעת אפשרות ליישום ומימוש של רעיונות יצירתיים. אתם תכליתיים ומעשיים. למרות הקושי ליישם הכל לפי רצונכם, יש יכולת להגיע לתוצאות והישגים. שישי: רגישות גבוהה עם הסביבה הקרובה, ויש צורך לשמור על גבולות ברורים. שבת-ראשון: אווירת הבית תוססת ומלהיבה, ואתם מתחזקים.

דלי
אתם עוברים תהליכים של חשבון נפש עם הסובבים. ייתכן שאנשים מהעבר ישובו לחייכם ותצטרכו לסגור חשבונות. ייתכנו התחלות חדשות ביחסים, ניתוקים והתחברויות שונות. זמן לחישוב מסלול מחדש ביחסים. שישי: ענייני כספים דורשים התייחסות וגבולות, וייתכנו הוצאות/בזבוזים יותר מהרגיל.

דגים
מערכות יחסים נמצאות במתיחות, יש ביקורת הדדית וחוסר גבולות ברורים. חשבון נפש נוקב עולה בעניין זה ומכביד עליכם מאוד. חשוב שתציבו גבולות לעצמכם ולצד השני ותימנעו מביקורת הדדית. זה זמן לחישוב מסלול מחדש. שישי: ירח במזלכם מגביר רגישות וחוסר גבולות ביחסים. הימנעו מהחלטות קיצוניות.