טלה

שבוע של הרבה מטלות, משימות ועבודה. מאחר שאתם עמוסים ועסוקים יותר מהרגיל, תחושו עייפות פיזית. יש נטייה גם למחשבות טורדניות. השתדלו לא להעמיס על עצמכם מדי ולא לשכוח גם לפרגן לעצמכם וליהנות. שישי-שבת: התחזקות אנרגטית, אף שהעומס הפיזי משפיע, והאופטימיות חוזרת לאיטה.

שור

נטייה לביקורת עצמית וחוסר קבלה עצמית - אתם קשים עם עצמכם יותר מהרגיל. שבוע שמתאים להיות בו מעשיים, אך לא להעמיס על עצמכם יותר מדי. האהבה העצמית והקבלה העצמית נמצאות במבחן - ככל שתהיו יותר מחוברים לעצמכם, כך תעשו את הצעדים הנכונים לחזק את עצמכם. 

תאומים

האווירה בבית לא פשוטה: יש נטייה לחשבון נפש וביקורת בענייני המשפחה, מחשבות טורדניות וחוסר שקט פנימי. אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה. ימים טובים לארגן טיולים ונסיעות מעבר לים או ללימודים מרחיבי אופקים. שישי-שבת: ימים מחזקים במערכות יחסים, לצד אווירה לא פשוטה בבית.

סרטן

התקשורת ביקורתית ומחמירה, בעיקר עם הסביבה הקרובה. יש תחושה של הגבלה בתנועה שלכם. ענייני כספיים יכולים להשתפר למרות הנטייה שלכם לבזבז. שישי-שבת: תחושת חופש ואופטימיות זהירה. ראשון-שני: תחושת ביטחון ומסגרת במערכות יחסים, עם זאת, יש גם ביקורת וחשבון נפש.

אריה

במזלכם שמש וונוס, שנמצאת בנסיגה - והם מחזקים את האנרגיה שלכם. בשבועות הקרובים תתעסקו עם מערכות יחסים, וייתכן אנשים מהעבר יצוצו ועניינים לא פתורים יעלו מחדש. שישי-שבת: התחזקות אנרגטית. אתם דומיננטיים ופתוחים. ראשון-שני: ייתכן עומס רב מהרגיל, אך גם תוצאות מספקות.


בתולה

שבוע של עומס פיזי והרגשה של כבדות. אתם נוטים להיות ביקורתיים כלפי עצמכם וכלפי אחרים. נסו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי, וטפלו בעצמכם בעזרת תנועה ותזונה. שישי-שבת: האווירה בבית מתוחה, אך יש תקווה לאופטימיות והקלה. ראשון-שני: הגשמה של רעיונות יצירתיים, יכולת הספק ועשייה.

מאזניים

אתם דומיננטיים ומשפיעים חברתית - זמן טוב למי שעובד עם קבוצות וארגונים חברתיים. יחסים חברתיים עוברים תהליך של חישוב מסלול מחדש. האנרגיה לא במיטבה, ויש נטייה לעייפות. השתדלו לא להעמיס על עצמכם כרגע. שישי-שבת: אופטימיות זהירה מורגשת, ויש פתיחות - בעיקר עם הסביבה הקרובה.

עקרב

שבוע דרמטי בקריירה, עם השפעה על הבית והמשפחה. אתם דומיננטיים ומשפיעים בעבודה, ועל כן המעמד וההכרה שלכם מתחזקים. חשוב שתקשיבו ללב ולא לאגו, כדי שלא תפגעו בעצמכם. שישי-שבת: ימים חיוביים בענייני כספים. אם תדעו לא להיות ביקורתיים מדי, תוכלו לחזק את ענייניכם הכלכליים.

קשת

התחזקות אנרגטית. אתם עובדים ומשקיעים הרבה בקריירה, במעמד ובהכרה שלכם. חריצותכם ניכרת, עם נטייה לעומס רב ועבודה מאומצת. נסו לא להגזים ולתת לגוף מנוחה. שישי-שבת: ירח במזלכם נותן תחושות אופטימיות והקלה. אתם מתחזקים, ואלה ימים טובים לנסיעות ולטיולים.

גדי

יש לכם נטייה להעמיס על עצמכם מטלות, אבל השבוע הזה יהיה לטובתכם ותגיעו לתוצאות והישגים אישיים. אתם מסתכלים על החיים באופן מציאותי, ומצליחים ליישם רעיונות בפועל למרות המגבלות. שישי-שבת: התבוננות פנימית ואופטימיות זהירה - אל תזלזלו ברעיונות שעולים, הם ניתנים לביצוע.

דלי

תקופה של התמודדות עם מערכות היחסים: הצד השני דומיננטי ויש תחושה של צורך בשינוי והתפתחות. ונוס בנסיגה גם מציפה מצבים מהעבר עליהם אתם צריכים להגיע להחלטה. שישי-שבת: אתם דומיננטיים ופופולריים. למרות הנטייה לביקורת עצמית, יתכן חוויות חברתיות מהנות.

דגים

ימים של התמודדויות עם מצבים מורכבים במערכות יחסים. יש נטייה לביקורת משני הצדדים, חשבונות נפש נוקבים ותקשורת בעייתית. רצוי להיות סבלנים ולתת למצב להירגע. שישי-שבת: אופטימיות זהירה, שמגיעה בעיקר בענייני קריירה. אלו ימים טובים להפיץ ולהרחיב את הידע והכישרונות שלכם.