טלה
אתם חשים חוסר סבלנות, עצבנות וצורך להיות צודקים. נסו להימנע מדרמות. אתם נוטים להעמיס על עצמכם, ויש לכם נטייה לעייפות וצורך במנוחה. הקשיבו לגוף ואל תתישו את עצמכם יתר על המידה. בשישי-שבת תחושו רגישות פיזית, ובשל העומס - גם התשה ועייפות. הקשיבו לגוף. 

שור
השבוע האווירה בבית סוערת מהרגיל. ביחסים המשפחתיים נדרשת תשומת לב. אתם דומיננטיים בבית, אך התקשורת טעונה וכולם רוצים להיות צודקים. נסו למנוע דרמות, והיו מאופקים. שישי-שבת יוקדשו לחשבון נפש. אתם נוטים להיות קשים עם עצמכם. חוסר שקט מלווה את השבוע.

תאומים
אתם דומיננטיים ומשפיעים בסביבתכם הקרובה. התקשורת לא במיטבה, אתם חשים צורך להיות צודקים וזה מעורר ויכוחים ועצבנות. היחסים עם הקרובים נכנסים לתקופה של חשבון נפש ונטייה לדרמות. בשישי-שבת האווירה בבית לא פשוטה ומאופיינת בנטייה לחשבון נפש, ביקורת ושיפוטיות. 

סרטן
ביום ראשון השמש עוזבת אתכם, ותחושו ירידה באינטנסיביות וברגישות שאפיינו את החודש האחרון. אתם נכנסים לתקופה של הוצאות בלתי צפויות, שיעוררו את הצורך בהידוק החגורה. בשישי-שבת תהיה נטייה לביקורת מהסביבה הקרובה או מכם כלפי הקרובים, וכן יהיה צורך בחשבון נפש עם קרובים.

אריה
ביום ראשון השמש נכנסת לאריה, וכוכב ונוס נכנס לנסיגה במזלכם - ואלה יגבירו את נוכחותכם ואת השפעתכם. אתם נוטים לרצות להיות צודקים, וזה עלול ליצור דרמות וויכוחים. היחסים נכנסים לתקופה של חשבון נפש. בשישי-שבת התחום הכלכלי יטריד אתכם, ותצטרכו לבדוק את ההוצאות וההכנסות.

בתולה
מרס במזלכם בזווית לסטורן גורם לעומס, וייתכן שגם לעבודה קשה שאתם מחויבים לה. יש לכם נטייה לעייפות ולכבדות, אז השתדלו לא להגזים ולא להתיש את הגוף יותר מדי. שמרו על מנוחה ועל סדר יום. התארגנות נכונה מראש יכולה לעזור. הירח במזלכם בשישי-שבת, בצמידות למרס, גורם לחוסר שקט.

מאזניים
שבוע דרמטי מבחינה חברתית: אתם דומיננטיים ומשפיעים, אך היחסים החברתיים נכנסים לתקופה של חשבון נפש ושל עבודה עצמית, והתקשורת לא רגועה ונוטה להיות חסרת סבלנות. שישי-שבת יוקדשו להתבוננות פנימית, סדר וניקיון פנימיים וחשבון נפש, שילוו בבלבול ובאי-ודאות - תנו לעצמכם זמן ושקט.

עקרב
אתם בעלי השפעה חזקה ודומיננטיים בקריירה, אך יחסים שקשורים לקריירה צפויים לעבור תהליכים ושינויים. התקשורת חסרת סבלנות, ואתם חשים צורך להיות צודקים ולהביע את דעתכם בכל מחיר - רצוי להרפות. שישי-שבת צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית, עם נטייה לעשייה וליוזמות, שיוצרת עומס.

קשת
אתם מתחזקים ונוכחותכם דומיננטית. אתם נוטים להיות דעתנים, אך השתדלו לא לכפות את דעתכם על אחרים. יחסים רחוקים או יחסים מעבר לים נכנסים לתקופה של חשבון נפש ובדיקה. התקשורת חסרת סבלנות. שישי-שבת יוקדשו לקריירה על רקע עומס מטלות. תחושו עייפות, ותהיה לכם נטייה לביקורת.

גדי
בימים הקרובים תחושו צורך להקשיב ללב ולא לאגו. יש נטייה לדרמות רגשיות. היחסים נכנסים לתקופה של חשבון נפש, והתקשורת טעונה וחסרת סבלנות. יש לכם צורך בשינוי עמוק. בשישי-שבת יהיו לכם הרבה מטלות ועומס, מה שגורם לעייפות. יש לכם נטייה לפסימיות, לביקורת עצמית ולרגישות פיזית.

דלי
מערכות יחסים על הכוונת בשבועות הקרובים, על רקע תהליך שינוי עמוק שמתהווה בהן. התקשורת עצבנית וחסרת סבלנות. היחסים יעברו בחינה מחודשת בשבועות הקרובים, ויידרש חישוב מסלול מחדש. שישי-שבת יוקדשו לחשבון נפש, להסתכלות פנימית ולביקורת עצמית. תחושו עומס ועול, שישפיעו עליכם.

דגים
אתם דומיננטיים בעבודה, משפיעים ויצירתיים. התקשורת חסרת סבלנות ונוטה להיות דרמטית. אלה ימים פחות טובים לשיחות עם ממונים ועם קולגות. היחסים בעבודה יעברו בחינה מחודשת בשבועות הקרובים. שישי-שבת ילוו בעצבנות, חוסר שקט, ביקורתיות יתר וחשבון נפש. אל תהיו קשים עם עצמכם.