טלה
היחסים עם בני הזוג ו/או הילדים דורשים מכם לשחרר מגבלות ולהתחבר לאמת ולאינדיווידואליות שלכם. התקשורת טעונה, ויש לכם דחף לומר את שעל לבכם בכל מצב ולהיות צודקים. שישי-שבת: ימים של התעסקות עם הסביבה הקרובה, ואתם מרגישים קושי לבטא את רגשותיכם - מה שגורם לתסכול.

שור
יחסים במשפחה מגבילים אתכם, ואתם מרגישים צורך להשתחרר מהכבלים הרגשיים, מה שמוביל לדרמות ונתקים. אתם זקוקים למרחב שלכם. עצבנות וחוסר שקט מלווים אתכם. שישי-שבת: ענייני כספים מגבילים אתכם, ואתם מתבקשים להדק חגורות. שלישי-רביעי: האווירה בבית תוססת.

תאומים
יחסים עם קרובים (אחים, בני דודים, שכנים) נותנים תחושת הגבלה ומקשים עליכם. אתם חשים צורך להשתחרר ולהתרחק - מה שיכול להוביל לדרמות. גם התקשורת דורשת זהירות, למרות נטייתכם לומר מה שעל לבכם ולרצות להיות צודקים. שישי-שבת: ירח במזלכם נותן רגישות ותחושת כבדות.

סרטן
מולד ירח במזלכם ביום שני פותח חודש רגיש עם ילדים ומשפחה. שהייה בקרב המשפחה ותחושת שייכות וביטחון יאפיינו את השבועות הבאים, וחלקכם יחושו צורך בשינוי רגשי עמוק. הרגישות גבוהה. שישי-שבת: יום של התבוננות פנימית, עם תחושת בלבול והרבה גירויים שיוצרים עומס.

אריה
מערכות יחסים נמצאות בתחושת כבילות וקושי, ויש צורך להשתחרר ולקחת מרחב. הקשיבו לעצמכם - אתם לקראת שינויים משמעותיים ביחסים. יש לכם צורך לומר את אשר על לבכם, אך שמרו על איפוק. שישי-שבת: ימים רגישים חברתית, ותחושת בדידות עולה אף על פי שאתם לא לבד.

בתולה
מרס במזלכם, במולות לסטורן, נותן קושי לפעול ולדחוף ליוזמות - למרות הרצון שעולה. תיתכן תחושת עומס ועייפות פיזית, וכדאי לא להעמיס על הגוף בימים. שישי-שבת: זמן רגיש בקריירה, הרבה אירועים וגירויים, עם תחושת עומס רגשית. ראשון-שני: מולד ירח ביום שני יוביל לרגישות חברתית.

מאזניים
מולד הירח השבוע פותח חודש משמעותי בענייני קריירה. הנוכחות שלכם משפיעה ומכילה ועוזרת לכם לחזק את מעמדכם והכרתכם בתפקיד שאותו אתם ממלאים. יכולת הצלחה והישגים צפויים בשבועות הקרובים. שישי-שבת: נטייה להיות מקובעים בהשקפה ובראייה שלכם - מה שגורם לעומס ולקושי רגשי. 

עקרב
מולד הירח השבוע פותח חודש עם הסתכלות רגשית על המצב. ראייה מכילה וטיפולית יכולה לאזן אתכם, וצורך בשייכות וביטחון גם כן עולה. החיבור למשפחה מאזן אתכם ואת הסתכלותכם על המצב. שישי-שבת: ימים של התבוננות פנימית, הבנה עמוקה והגיונית של המצב הרגשי והתפכחות. הקשיבו לאינטואיציות.

קשת
יוזמות ועשייה בקריירה עלולות להתיש אתכם פיזית. השתדלו לא להעמיס יותר מדי על עצמכם כרגע. נטייה לפרפקציוניזם וביקורת עצמית מורידות לכם אנרגיה, וחבל. שישי-שבת: ימים מכבידים רגשית במערכות יחסים, ותחושת מגבלה רגשית המגיעה מהצד השני. ראשון-שני: מולד ירח מגביר את הרגישות.

גדי
מולד ירח השבוע משפיע על מערכות יחסים ונותן תחושת ביטחון ושייכות ביחסים. הרגישות גבוהה. יש צורך בשינוי רגשי עמוק, שיחזק את היחסים ויעמיק אותם - תהליך שאותו תעברו בשבועות הקרובים. שישי-שבת: ימים לא שקטים בשגרה ובעבודה, עם תחושת הגבלה של יכולת הביטוי והרעיונות שלכם.

דלי
מערכות היחסים עדיין נמצאות במתיחות ועם נטייה לדרמות, בשל צורך של שני הצדדים למרחב ולחופש. התקשורת בעייתית - שני הצדדים רוצים להיות צודקים, מה שמגביר את הבעייתיות וחוסר התקשורת. נסו לא ללבות את האש ולהיות סבלנים. שישי-שבת: ימים של קושי לבטא רגשות, עם תחושת הגבלה והתפכחות.

דגים
מולד ירח השבוע יחזק יחסים רומנטיים ועם ילדים, וייתכנו חוויות רגשיות עוצמתיות בשבועות הקרובים. תחושת ביטחון ושייכות עולה. גם יחסים עם ילדים נותנים נחת וסיפוק רגשי, ויש אולי אירוע עם ילדים שמביא להרגשת הגשמה ושמחה. היצירתיות גבוהה. שישי-שבת: האווירה בבית מאופקת.