טלה

עניינים משפחתיים יהיו דומיננטיים השבוע. כדאי לשים לב למערכות יחסים רומנטיות או/ו עם ילדים, נטייה לניתוקים ופרידות לא צפויות - מה שיוצר דרמות. שישי-שבת: ימים של התכנסות וחשבון נפש פנימי עמוק, וייתכנו ירידת אנרגיה ותחושת עצבות; ראשון-שני: ירח במזלכם מחזק אנרגיה.

שור

האווירה בבית לא רגועה. יש נטייה לדרמות ומתיחות ביחסים משפחתיים, וייתכנו ניתוקים לא צפויים. נסו להימנע מדרמות מיותרות בבית ופעלו כדי לשפר דפוסים ביחסים משפחתיים. שישי-שבת: רגישות חברתית ורצון להתבודד; ראשון-שני: האנרגיה מתחזקת, אך נדרשת סבלנות כדי להוציא לפועל את רצונכם.

תאומים

אפשרות לאיזון והתחזקות בענייני כספים - שיקולים נכונים יכולים לייצב אתכם כלכלית. יחסים עם קרובים שרויים במתחים, וייתכנו נתקים ודרמות לא צפויות. שישי-שבת: ימים מאתגרים, בעיקר בקריירה - מעמדכם ניכר, אך אתם חשים "בודדים בצמרת" ועם תחושה של הרבה אחריות ועומס.

סרטן

שמש ומרקורי במזלכם מחזקים אתכם אנרגטית. התקשורת אינטואיטיבית, והרגישות גבוהה. ענייני כספים דורשים תשומת לב והתארגנות אחרת, עקב הוצאות גדולות ולא צפויות. שישי-שבת: נטייה למלנכוליות ולראייה פסימית. הרגישות גבוהה מהרגיל, השתדלו לא להיות קשים עם עצמכם.

אריה

ונוס ומרס במזלכם יוצרים אינטנסיביות ודרמות במערכות היחסים. ייתכנו נתקים לא צפויים, מתיחות ותגובות מוגזמות. משלישי המצב קצת נרגע, אם כי לא לגמרי. הרגישות גבוהה, והאינטואיציות חזקות. שישי-שבת: רגישות פנימית גבוהה, נטייה לחשבון נפש פנימי ותחושת בדידות.

בתולה

הרגישות החברתית גבוהה, ואתם דומיננטיים. שבוע טוב בעיקר למטפלים בילדים או בכל דרך טיפולית אחרת. מערכות היחסים דורשות התבוננות פנימית עמוקה. שישי-שבת: מערכות היחסים רגישות, כאשר הצד השני נסגר ונותן תחושה של צורך להתבודד - נסו לתת מרחב ואל תלחצו.

מאזניים

ענייני הקריירה דומיננטיים כרגע, השפעתכם מתחזקת וכן יכולת הביטוי. הרגישות שלכם עוזרת לכם גם ומרחיבה את ההשפעה והנוכחות. חברתית, ייתכן שיחסים שהפכו לרומנטיים נמצאים במתיחות ויוצרים דרמות ונתקים לא צפויים. שישי-שבת: סביבת העבודה מכבידה, אתם חשים עומס ואחריות גדולים, וזה מקשה עליכם רגשית.

עקרב

נוכחותכם והשפעתכם חזקות. ייתכן שיחסים קיימים משפיעים על הקריירה והמעמד שלכם ויוצרים מתיחות ודרמות. חשוב להקשיב ללב ופחות לאגו. שישי-שבת: רגישות גבוהה ונטייה לתחושת בדידות; ראשון-שני: אתם פעילים ויוזמים בסביבת העבודה, עם יכולת ביטוי גבוהה.

קשת

זמן טוב לתת לרגשות מקום. האינטואיציות גבוהות, ויש צורך בתחושת ביטחון ושייכות. נטייה לדרמות ותגובות מוגזמות. שישי-שבת: תחושת כבדות ואולי מועקה שקשורה לבית ולמשפחה; ראשון-שני: התחזקות אנרגטית. יכולת הביטוי וההתלהבות חוזרים, וגם נוכחותכם דומיננטית.

גדי

מערכות היחסים נותנות תחושת ביטחון וביתיות למרות התקשורת הרגישה והטעונה. כדאי להקשיב ללב ופחות לאגו בכל הקשור ליחסים אינטימיים. שישי-שבת: אתם חשים מבודדים בסביבתכם הקרובה, ייתכן שחלקכם לוקחים אחריות על הקרובים לכם - וזה מעמיס עליכם. שחררו אשמה ואחריות על אחרים. 

דלי

מערכות יחסים ממשיכות להיות מתוחות ועם נטייה לנתקים פיזיים או רגשיים. אומנם הביטחון בבית לא יציב, אך בעבודה אתם דומיננטיים ומשפיעים. שישי-שבת: ענייני כספים מטרידים אתכם, ויש תחושת עומס וקושי; ראשון-שני: אתם פעילים ויוזמים בסביבת העבודה, מה שמחזק אתכם אנרגטית.

דגים

יחסים רומנטיים או עם ילדים מחזקים אתכם. הרגישות גבוהה, היצירתיות חזקה וקשרי אהבה נותנים לכם ביטחון ותחושת שייכות. שישי-שבת: ירח במזלכם, בצמידות לסטורן, נותן תחושת כבדות רגשית; ראשון-שני: ימים טובים ליוזמות ועשייה בעניינים כלכליים; חמישי: תזזיתי ועמוס.