טלה

ענייני משפחה מעסיקים אתכם, וכדאי לשים לב לגבולות נכונים עם בני המשפחה ובתקשורת בבית. יחסים רומנטיים נוטים להיות דרמטיים, וייתכנו נתקים. זהו זמן טוב לביטוי עצמי, יוזמות אישיות ויצירתיות. גם יכולת הניהול והארגון גבוהה. שישי: יום אינטנסיבי רגשית ברובו - בעיקר ביחסים.

שור

יחסים בבית נוטים לדרמות ולהתנתקויות פיזיות או רגשיות, והמצב נפיץ. יחסים בסביבתכם הקרובה, למשל - עם אחים, בני דודים ושכנים, נותנים תחושה של ביטחון וביתיות, אך חשוב לשמור על גבולות. התקשורת טובה ומקרבת. שישי: יום אינטנסיבי ורגיש במערכות יחסים, וייתכנו ניתוקים פיזיים או רגשיים. 

תאומים

ימים טובים לכלכל מחדש צעדים כספיים, וייתכנו נטייה לבזבוז והוצאות גדולות. יחסים עם אנשים קרובים יכולים להפוך כעת לרומנטיים וליצור דרמות ונתקים. שישי: יום אינטנסיבי רגשית; שבת-ראשון: הקלה ואופטימיות בעיקר ביחסים זוגיים ושותפויות, וחשוב לתת מרחב אחד לשני.

סרטן

שמש ומרקורי במזלכם מחזקים אתכם אנרגטית. שימו לב, יש נטייה לאבד גבולות ולהיות רגישים במיוחד, חשוב להיות קשובים לעצמכם ולא לאבד אנרגיה. ענייני כספים יוצרים הוצאות גדולות מהרגיל, וייתכנו הגזמות - השתדלו למתן זאת. שישי: תיתכן חוויה רגשית עוצמתית, כמו היכרות רומנטית.

אריה

ונוס ומרס במזלכם מחזקים ענייני יחסים זוגיים שנוטים לדרמות. אלה ימים אינטנסיביים רגשית, ויש צורך בביטחון רגשי ובתחושת משפחתיות, שכרגע נמצאת באי-ודאות. עם זאת, אתם יוזמים ודומיננטיים. שישי: מתיחות ביחסים וענייני שליטה ואגו - השתדלו להקשיב ללב.

בתולה

השבוע תיתכן תחושת משפחתיות וביטחון עם חברים, ויכולת הנתינה שלכם מתבטאת גם חברתית. פנימית אתם חשים במתיחות אשר קשורה ליחסים זוגיים ומובילה לדרמות וניתוקים. הקשיבו ללב ולא לאגו. שישי: נסו להוריד צורך בשליטה ואל תיתנו אנרגיה לדרמות; שבת-ראשון - תחושת הקלה באוויר.

מאזניים

אתם יוזמים ופעילים חברתית ונוכחותכם דומיננטית. שבוע חשוב לאלו שעובדים מול קבוצות - יכולת ההשפעה גדולה. בקריירה אתם דומיננטיים, והרגישות שלכם בולטת ומקדמת אתכם. שישי: ענייני כספים מעסיקים אתכם. תיתכן השפעה של יחסים זוגיים; יש התחזקות, אך כדאי להקשיב ללב ולא לאגו.

עקרב

אתם דומיננטיים, פעילים ויוזמים, בעיקר בענייני קריירה. גם היצירתיות חזקה אם אתם הולכים עם הייחודיות שלכם. יש נטייה לצורך בשליטה, אז נסו לשחרר ולהרפות ולהקשיב ללב. שישי: הירח במזלכם נותן אינטנסיביות ורגישות גבוהות, בעיקר ביחסים ובקריירה, ויש נטייה לניתוקים ודרמות - נסו לשחרר שליטה.

קשת

השבוע תחושו צורך בהתכנסות פנימית. האינטואיציות חזקות, ויש צורך לעכל ולעבד את מה שעברתם ושאתם עוברים רגשית - תנו לעצמכם את הזמן, ואל תאיצו בעצמכם. ייתכן שזה יוציא מכם ביטוי רגשי יצירתי שחיכה הרבה זמן. שישי: אינטנסיבי רגשית ועולים הרבה רגשות, תוך תחושת אי-ודאות ובלבול.

גדי

ענייני מערכות יחסים נותנים מצד אחד תחושת בית ומשפחתיות, ומצד שני - מתיחות. נסו להיות סבלנים כלפי הצד השני ותנו זמן. רצוי שיהיו גבולות מאוזנים ליחסים כרגע. שישי: רגישות חברתית וצורך להיות עם עצמכם; שבת-ראשון: תחושת הקלה ושחרור פנימית משפיעה עליכם לטובה ונותנת אופטימיות.

דלי

מערכות יחסים ממשיכות ליצור דרמות, וייתכנו ניתוקים פיזיים או רגשיים - מה שיוצר התערערות של הביטחון בבית. אתם זקוקים למרחב - והצד השני יוצר דרמות. אתם נכנסים לתקופה שבה ענייני יחסים יפעילו אתכם וידרשו להתמודד עם דפוסים שאותם לא פתרתם עדיין. שישי: יום רגיש ואינטנסיבי.

דגים

ימים רגישים מאוד בענייני יחסים רומנטיים או/ו עם ילדים, ייתכנו חוויה רגשית עוצמתית, התאהבות וחיבור רגשי עמוק שמשפיעים עליכם. זה זמן טוב לבטא את רגשותיכם מבחינה יצירתית. שישי: נטייה לקיצוניות בהשקפה; שבת-ראשון: ימים טובים בענייני קריירה והכרה, וגם לפרסום והפצה של ידע.