טלה

יחסים רומנטיים מעסיקים אתכם. ייתכנו ניתוקים לא צפויים והתמודדויות רגשיות, שיביאו לדרמות. יכולת הביטוי גבוהה וגם היצירתיות, ואתם דומיננטיים. יכולת הניהול והארגון גם בולטת בימים אלו.

שישי-ראשון: ימים של חשבון נפש, עם נטייה לביקורת עצמית, הרבה מחשבות וראייה שכלתנית של המצב.

שור

מערכות יחסים זוגיות משפיעות על אווירת הבית והמשפחה. יש נטייה לניתוקים, דרמות ותגובות מוגזמות. נסו לא להלהיט את האווירה, נסו להקשיב ללב והימנעו מתגובות מהאגו. הכל נראה מאוד גדול ויוצא מפרופורציות, שחררו שליטה. שישי-ראשון: ביקורת עצמית ונטייה לחשבון נפש.

תאומים

נטייה לחוסר פוקוס מחשבתי, פיזור ובלבול. היחסים בסביבה הקרובה - ייתכן שנוטים להיות רומנטיים, ומתנהלים באופן לא צפוי. התקשורת מבלבלת ולא ברורה לחלוטין, נסו לא ללבות את האש. שישי-ראשון: חשבון נפש רגשי והרבה מחשבות מאפיינים ימים אלו. שני-רביעי: טובים ליחסים רומנטיים.

סרטן

השמש במזלכם. יש רגישות רבה ונטייה לראייה לא בהירה של המצב. תחושה של בלבול וחוסר פוקוס מלווים אתכם. ייתכן שיחסים זוגיים משפיעים על ענייני כספים, וייתכנו הוצאות גדולות ולא צפויות. שישי-ראשון: נטייה ליחסים מרוחקים עם קרובים ולביקורת. ישנם קצרים בתקשורת.

אריה

ונוס ומרס שנמצאים בצמידות במזלכם מביאים התעסקות ביחסים זוגיים, דרמות, נתקים לא צפויים ותגובות מוגזמות. אתם יוזמים ודומיננטיים, כך שוונוס מחזק את קסמכם ואת כוח המשיכה שלכם. השתדלו להקשיב ללב והורידו שליטה. שישי-ראשון: ימים מטרידים כלכלית, ויש צורך לבדוק הוצאות.

בתולה

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית. יכולת ההשפעה והרגישות מורגשות, וזה זמן טוב למי שעובד עם קבוצות כמטפל מכל סוג שהוא. ענייני יחסים נמצאים ברגישות גבוהה - נסו להקשיב ללב. שישי-ראשון: הירח במזלכם מביא ביקורת עצמית וחשבון נפש, נסו לא להיות קשים עם עצמכם.

מאזניים

אתם דומיננטיים חברתית. ייתכן שיחסים חברתיים הפכו לרומנטיים - מה שגורר דרמות, ניתוקים ומתחים. שישי-ראשון: נטייה לחשבון נפש פנימי, מלווה בביקורת עצמית. תחושת בלבול ואי-ודאות גם מורגשת בימים אלו, עם נטייה להתכנסות. שני-רביעי: ירח במזלכם נותן תחושת הרמוניה ושיתוף ביחסים ובתקשורת.

עקרב 

קריירה: אתם דומיננטיים ומשפיעים על הסביבה. ההתנהלות במערכות יחסים נמצאת באי-יציבות ומלווה בדרמות. למרות זאת, אתם יוזמים ומובילים מהלכים שמחזקים את מעמדכם והשפעתכם. שישי-ראשון: ימים של רצון להתבודד חברתית, כאשר חשבון נפש וביקורת עצמית עולים - נסו לא להיות קשים עם עצמכם.

קשת

התקשורת במערכות יחסים לא ברורה. יש נטייה לאי-בהירות וקושי להיות ישירים, מה שלא פשוט לכם. ייתכן שמרחק פיזי מפריד ויוצר בעייתיות בתקשורת. אתם נמרצים ואנרגטיים, אך זה מלווה בחוסר שקט ובנתקים. שישי-ראשון: ענייני קריירה דורשים עבודה מאומצת וסיזיפית, שיוצרת כובד ועול רגשיים.

גדי

יחסים אינטימיים נמצאים במלחמות אגו ושליטה, מה שיוצר דרמות ונתק. יש קושי בתקשורת ישירה, מה שמכביד יותר על המצב. נסו להימנע מדרמות ומבזבוז אנרגיה. נתבו את האנרגיה ליצירתיות ולעשייה. שישי-ראשון: נטייה לראות את המצב בביקורתיות ולהסתגר. יש קושי לראות את כל התמונה כרגע.

דלי

ענייני מערכות יחסים דורשים הרבה אנרגיה - הצד השני מושך לדרמות, מתיחות ונתק פיזי או רגשי. נסו לא ללבות את האש, ולבדוק איך לקדם את השינוי הנדרש. שישי-ראשון: התבוננות פנימית, חשבון נפש רגשי, ביקורתיות והתכנסות מאפיינים ימים אלו. אתם נוטים להקשות על עצמכם, נסו להוריד פסימיות.

דגים

מערכות היחסים בסביבת העבודה יכולות להיות גם רומנטיים לחלקכם. אתם יוזמים ודומיננטיים, ויכולת הניהול והארגון שלכם גבוהה ומורגשת מהרגיל. היצירתיות גבוהה. שישי-ראשון: מערכות היחסים מטרידות - הצד השני מסתגר, וזה מקשה בתקשורת וביחסים - נסו להיות סבלנים.