טלה

אתם דומיננטיים, תקשורתיים ויוזמים. יחסים רומנטיים או עם ילדים נוטים להיות דרמטיים, ויש נטייה למתחים ולחוסר שקט - נסו למתן תגובות ולא להחליט החלטות גדולות וחפוזות בעניינים אלה. שישי-ראשון: מולד ירח בתאומים מביא ימים של אי-בהירות והתפזרות לגבי ההמשך, אך התקשורת מתייצבת.

שור

נטייה לדרמות ביחסים בבית ובמשפחה. המתיחות גוברת, ונסו לא ללבות את האש - בשל נטייה לתגובות מוגזמות ויציאה מפרופורציות. אתם דומיננטיים ויוזמים, ויש לכם השפעה רבה על האווירה הסוערת. שישי-ראשון: מולד ירח בראשון ישפיע על ענייני כספים וכלכלה, וכדאי לשים לב בחודש הקרוב להוצאות.

תאומים

שמש ומרקורי במזלכם: ביום ראשון מולד ירח במזלכם פותח חודש עם נטייה להתפזרות וחוסר מיקוד אנרגטי. כדאי לשים לב לאנרגיה ולהקשיב פנימה. התקשורת מתייצבת ונפתחת. אתם דומיננטיים וקסמכם מורגש. ראשון צהריים עד שלישי - זמן טוב לכלכל את צעדיכם הכספיים בתבונה.

סרטן

נטייה להתבוננות פנימית, ותחושת בלבול ואי-ודאות. מדיטציות, כתיבה ואומנויות לחימה יכולות לעזור ולעשות סדר פנימי. שישי-ראשון: מולד ירח בראשון מביא ימים עם נטייה להתפזר אנרגטית וחוסר ודאות; מראשון בצהריים ועד שלישי תהיה רגישות גבוהה, עם תחושת ביתיות ומשפחתיות.

אריה

מרס וונוס יחד במזלכם משפיעים על מערכות היחסים הזוגיות שלכם, שנוטות להיות דרמטיות בימים אלו. הצורך לתשומת לב מהצד השני גובר, ויש נטייה ליצור מתחים ותגובות מוגזמות. כדאי להקשיב ללב ולתת לאגו פחות מקום והשפעה על היחסים. שישי-ראשון: מולד ירח בראשון משפיע על עניינים חברתיים.

בתולה

מולד ירח השבוע פותח לכם חודש מעניין בענייני קריירה, הכרה ומעמד. אפשרויות פרסום והפצה יכולות להגיע ולתת התחזקות בעניין זה, אך יש נטייה להתפזרות אנרגטית והשפעה מהחוץ, שיכולות להחליש אתכם. היו ממוקדים, ונסו להקשיב לעצמכם. שישי-ראשון: ימים רגישים אנרגטית, נסו להיות ממוקדים.

מאזניים

ייתכנו יחסים זוגיים (דרך חברים), עם נטייה לדרמות ומתיחות. נדרש מכם שינוי מהותי בעניין - מה שיוצר תגובות מוגזמות, עצבנות וחוסר שקט. אתם דומיננטיים ומשפיעים חברתית, אך כדאי לנסות לא ליצור דרמות וללבות את האש. שישי-ראשון: מולד ירח בראשון יפתח אתכם להשקפה ודעות חדשות.

עקרב

מערכות יחסים משפיעות על מעמדכם בקריירה. ייתכנו יחסים זוגיים שמקשים עליכם, מה שיוצר דרמות ואיום על מקומכם. האגו ונטייה לצורך בשליטה עולים - נסו להקשיב ללב ולהרפות שליטה. שישי-ראשון: מולד ירח בראשון מביא נטייה למחשבות על המצב הרגשי, ויש התפזרות אנרגטית, שמורידה אנרגיה.

קשת

מולד ירח בראשון נמצא בבית הזוגיות שלכם, והוא ישפיע על ענייני מערכות יחסים. תחושת אי-בהירות והשפעות מהצד השני מבלבלות אתכם ומורידות אנרגיה. ייתכן כי יחסים ממרחק מצויים במתח ובחוסר איזון - נסו להקשיב ללב והימנעו מדרמות ותגובות מוגזמות. ראשון-שלישי - מנוחה שכדאי לנצל.

גדי

מולד ירח בראשון משפיע על סביבת העבודה והתקשורת. יש נטייה להשפעות חיצוניות, כולל דיבורים ורכילויות, ואתם נוטים לאבד אנרגיה - וחבל. הימנעו מגירויים חיצוניים בסביבת העבודה, והיו קשובים לעצמכם, בשל נטייה לבלבול ואי-ודאות. שישי-ראשון - מולד ירח בראשון יביא ימים רגישים בסביבת העבודה.

דלי

מערכות יחסים נמצאות במתיחות. הצד השני מושך לדרמות ותגובות מוגזמות. נסו לא להלהיט את האש, מאחר שכל זה יוצר חוסר ביטחון בבית ובמשפחה. שישי-ראשון: מולד ירח בראשון מביא התעסקות רומנטית או עם ילדים או בהגשמה עצמית, ויש נטייה להתפזר ולאבד אנרגיה ולא להתרכז בעצמכם.

דגים

אתם דומיננטיים ויוזמים. ייתכנו יחסים רומנטיים שמשפיעים עליכם ויוצרים דרמות וחוסר שקט בעבודה. בבית ובמשפחה - נטייה לתחושת עודף גירויים, בלבול ואי-יציבות. התקשורת משתפרת. שישי-ראשון: מולד ירח בראשון מביא לרגישות בבית; ראשון בצהריים עד שלישי: תיתכן חוויה רגשית מעצימה.