טלה
יחסים בבית ובמשפחה נותנים תחושה של ביטחון, הרמוניה ושייכות. ענייני כספים דורשים תשומת לב. אתם לקראת שינויים לטובה - רק נדרשים סבלנות ואורך רוח. אתם דומיננטיים בסביבתכם הקרובה ונתפסים כסמכות. חמישי-שישי: נוכחותכם דומיננטית מאוד, האנרגיה חזקה, ויש נטייה לדרמטיות.

שור
אתם נכנסים לתקופה יותר אופטימית ומאפשרת. יופיטר במזלכם יעזור לכם ליצור את השינויים המתבקשים בהצלחה. התקשורת מתייצבת במהלך השבוע. הסביבה הקרובה נותנת תחושת ביטחון ויציבות רגשית שלא הייתה מזמן. חמישי-שישי: ימים עם אנרגיה שמושכת דרמות, בעיקר בבית ובמשפחה.

תאומים
השמש במזלכם נותנת לכם אנרגיה. יש נטייה לחשבון נפש ורצינות שאינה אופיינית לכם השבוע. סטורן משפיע ונותן כובד. ענייני כספים יכולים להתאזן, אם תכלכלו נכון את צעדיכם ותהיו גם יצירתיים. חמישי-שישי: זמן עם נטייה לדרמות בסביבה הקרובה. הימנעו מאימפולסיביות.

סרטן
כוכב ונוס במזלכם מחזק את קסמכם ואת כוח המשיכה שלכם. שימו לב לתקשורת החברתית, שנוטה להיות טעונה ולא ישירה. הזדמנויות חברתיות נפתחות, היו פתוחים. חמישי-שישי: ענייני כספים מביאים התמודדויות חדשות. ייתכנו הזדמנויות גדולות, אך עם זאת, הימנעו מאימפולסיביות בהחלטות.

אריה
מרס במזלכם נותן אנרגיה חזקה של עשייה ויוזמות. יש רצון חזק לבטא את עצמכם. יכולת הניהול והארגון בולטת. נטייה להיות דרמטיים ואימפולסיביים יותר מהרגיל. שימרו על הקשבה מהלב בכל החלטה או סיטואציה. חמישי-שישי: הירח במזלכם בצמידות למרס נותן אנרגיות מאוד חזקות ונטייה לדרמות.

בתולה
אתם נוטים להיות פרקטיים ומעשיים בהשקפתכם. פתיחות ואופטימיות משפיעות עליכם ומביאות איתן הזדמנויות לטיולים מעבר לים או/ו לימודים מרחיבי אופקים. שחרור עקשנות והיצמדות יעזור לכם. חמישי-שישי: חוסר שקט רגשי ונטייה לדרמות פנימיות.

מאזניים
זמן טוב לנסיעות מעבר לים או/ו לימודים מרחיבי אופקים. יש יכולת לשינוי תפיסה אשר יגרום לשינוי מהותי בחייכם. התקשורת מאתגרת וטעונה. יחסים וקשרים בקריירה מחזקים את מעמדכם. חמישי-שישי: אתם דומיננטיים חברתית. שבת-שני: ימים של חשבון נפש פנימי. 

עקרב
התקשורת במערכות יחסים מתוחה וטעונה - שינויים מפתיעים צפויים ביחסים. אתם פעילים בקריירה, יוזמים ודומיננטיים, ויכולת ההשפעה גדלה. חמישי-שישי: ענייני קריירה מפעילים אתכם. מעמדכם חזק, ואתם מאוד דומיננטיים - השתדלו להימנע מדרמות מיותרות.

קשת
השפעה חזקה ביחסים מצד בני הזוג - התחזקות העמדה של הצד השני משפיעה עליכם, והיוזמה והבגרות של הפרטנר מחזקות את הקשר. התחזקות האפשרויות לזוגיות גדלה גם עבור הפנויים ביניכם. חמישי-שישי: האנרגיה חזקה מאוד, בעיקר ביוזמות ובעשייה, וייתכנו גם ארגוני טיולים מעבר לים.

גדי
אתם דומיננטיים בסביבת העבודה, פעילים, יוזמים ונוכחותכם מורגשת. יחסים זוגיים נותנים תחושה של ביטחון ושייכות. חמישי-שישי: צורך בשליטה רגשית ונטייה לאימפולסיביות. כדאי ורצוי לשחרר שליטה ולהקשיב ללב; שבת-שני: נטייה לביקורתיות וראייה מצומצמת.

דלי
התקשורת בבית ובמשפחה טעונה ומתוחה. משב רוח אופטימי נותן לכם מוטיבציה לעשות שינויים נדרשים הקשורים לבית ולמשפחה. ענייני רומנטיקה וילדים מחזקים אתכם ואת השפעתכם. חמישי-שישי: מתיחות ודרמות במערכות יחסים זוגיות אפשריות - הצד השני נוטה להיות אימפולסיבי, נסו לא ללבות את האש.

דגים
אתם דומיננטיים בבית ובמשפחה. השפעתכם גדולה, ויש תחושת אחריות על בני המשפחה. בסביבת העבודה אתם משפיעים ויוזמים מהלכים. יכולת הניהול והארגון שלכם בולטת, אך ייתכנו גם דרמות ומתיחות. נסו לא ללבות את האש. חמישי-שישי: אתם משפיעים בסביבת העבודה, נוכחותכם דומיננטית ומעורבותכם גדולה.