טלה
תקופה של שינויים משמעותיים מבחינה פיננסית: אתם יכולים להתחזק כלכלית, והשקעות נכונות יביאו רווחים והצלחות בחודשים הקרובים. יחסים משפחתיים מקבלים תחושת ביטחון ויציבות. יכולת הביטוי והעשייה שלכם מתחזקת השבוע. שישי - מולד הירח בשור פותח לכם חודש של התעסקות כלכלית.

שור
מולד הירח במזלכם בשישי מחזק אתכם ופותח חודש של התחלות חדשות ושינויים חיוביים בכל התחומים. יופיטר במזלכם פותח שנה מאפשרת בכל המובנים, והתקשורת גם מתייצבת אחרי נסיגת מרקורי. שבת-ראשון: אירועים ורעיונות שיכולים להזיז ענייני כספים, נסו לא להתפזר והיו שקולים.

תאומים
השמש עוברת למזלכם בראשון - מזל טוב לחוגגים יום הולדת. תחושה של צורך לקחת אחריות ולהתבגר השנה, בעיקר אצל ילידי תחילת השנה. מולד הירח בשישי פותח חודש יצירתי עם רגישות גבוהה ואינטואיציות גבוהות. יש תחושה ששינויים מתקרבים. שישי: התבוננות פנימית עם יצירתיות גבוהה.

סרטן
ונוס במזלכם נותנת קסם וכוח משיכה, וגם ענייני כספים מתאזנים ומתייצבים. מולד הירח משפיע על עניינים חברתיים ופותח חודש של שינויים משמעותיים. ייתכנו גם ניתוקים מאנשים. התקשורת מתייצבת. שישי: מולד הירח יכול לחזק אירועים ושינויים חברתיים, והרגישות החברתית מורגשת.

אריה
מרס נכנס למזלכם בשבת ומחזק את האנרגיה שלכם. יכולת היוזמה והעשייה גוברת, יכולת הארגון והניהול בולטת ובאה לידי ביטוי יותר מהרגיל. רגישות ביחסים קרובים, תחושות של בלבול ואי-ודאות עם צורך בשייכות ומשפחתיות. שבת-ראשון: ימים רגישים. אתם תקשורתיים ובאינטראקציה גבוהה.

בתולה
מולד הירח בשישי פותח חודש של התגבשות ההשקפה והראייה שלכם לגבי חייכם, מה שיביא שינויים מהותיים לחייכם. זמן טוב גם לשהייה בטבע ובאדמה, להתחבר לגוף ולקרקע ולהיות מעשיים ותכליתיים. שישי - מולד הירח משפיע על השקפת עולמכם ויוצר שינויים וחיבור לאמת שלכם.

מאזניים
מולד הירח בשישי פותח חודש של שינויים ביחסים אינטימיים. הצרכים שלכם משתנים, התקשורת מתייצבת, ואתם מתחילים לראות את המצב כמו שהוא. ייתכן שכספים שצריכים להגיע משתחררים. מבחינה חברתית, אתם מתחילים להוביל מהלכים ולהביע את רצונכם, ויש יכולת לארגן יוזמות חברתיות גדולות.

עקרב
מולד הירח בשישי ישפיע על מערכות היחסים שלכם בחודש הקרוב. תיתכן התייצבות לחלקכם או ניתוקים לא צפויים לאחרים - תלוי איפה נמצאים היחסים. התקשורת ביחסים מתייצבת, וההתייחסות משתנה. אתם נכנסים לתקופה מיטיבה, עם הזדמנויות טובות לפנויים, בתנאי שאכן עשיתם את העבודה הנדרשת.

קשת
ייתכנו התחלות והזדמנויות חדשות, שינויים לא צפויים עם יכולת להתחזקות המלווה בהשקעה לטווח הארוך. ענייני מערכות יחסים יתחזקו, וייתכן שייכנסו אנשים חדשים לחייכם. שישי: מולד הירח מחזק חודש של התחלות חדשות והתעצמות בענייני עבודה; שבת-ראשון: אירועים חדשים ומעניינים ביחסים.

גדי

מולד הירח בשישי מחזק את ערככם ומדגיש את היצירתיות שלכם. אומנויות שקשורות לידיים או עשייה פיזית יכולות מאוד להצליח כרגע. גם יכולת הביטוי המילולי מתחזקת. שישי: מולד הירח מחזק אתכם בעיקר בביטוי עצמי תכליתי וביישום רעיונות יצירתיים; שבת-ראשון: אירועים שקשורים לעבודה.

דלי
מולד הירח בשישי נותן תחושת התייצבות וביטחון בבית, או מוכנות לשינויים מהותיים במבנה המשפחתי. החודש הקרוב יכול להיות מתאים לשינויים חשובים. שישי: מולד הירח מחזק אתכם בענייני בית ומשפחה ויכול לעזור בשינויים אם נדרשים, ושימו לב לתקשורת; שני-רביעי: רגישות יתר בסביבת העבודה.

דגים
מולד הירח בשישי מחזק לחלקכם יחסים עם קרובים, כמו אחים, בני דודים ושכנים, ויוצר ניתוקים אצל אחרים, תלוי היכן נמצאים הקשרים. התקשורת אימפולסיבית, וכדאי להימנע מעימותים וקונפליקטים. שישי: מולד ירח פותח חודש עם התמודדות ביחסים ותקשורת עם קרובים.