טלה
יתכנו הזדמנויות כלכליות בלתי צפויות לשינויים גדולים, אך רצוי להמתין ולא לקחת סיכונים גדולים מדי, אף שנדרש שינוי כלכלי. נדרשות תשומת לב ואנרגיה ליחסים בבית ובמשפחה בשל הרגישות והצורך שלכם בשייכות ובאינטימיות. שישי צפוי להיות רגיש מבחינה חברתית, עם נטייה לעצבנות ולחוסר שקט. 

שור
נטייה לחוסר שקט, לעצבנות ולחוסר מנוחה. יופיטר נכנס למזלכם ביום רביעי וישהה שם כשנה, שתהיה שנה של הזדמנויות, שפע, מזל ואופציות להצלחה בכל התחומים. בשישי צפוי חוסר שקט בקריירה עם נטייה לעצבנות ולהפתעות; בשבת-ראשון צפויה רגישות - ותרגישו צורך להיות עם עצמכם. 

תאומים
חוסר שקט, עצבנות, אי-הבנות, בלבול ואי-ודאות מאפיינים את הימים האלו, ותחושת תקיעות מלווה אתכם. זהו זמן טוב לתכנן היטב את מצבכם הכלכלי, וייתכנו אפשרויות לאיזון ושינויים לטווח הארוך. בשישי תחושו עצבנות וחוסר שקט - חשיבה מחוץ לקופסה יכולה לעזור; בשבת-ראשון - רגישות בקריירה.

סרטן
ונוס ומרס במזלכם יחזקו את הזוגיות. תחושו צורך בשייכות ובאינטימיות, אך גם צורך בשינוי עמוק. לפנויים יהיו הזדמנויות להיכנס לקשר לטווח ארוך, ולמי שנמצא בקשר תהיה הזדמנות ליצור שינויים נדרשים ולשחרר את מה שלא עובד. בשישי תחושו חוסר שקט, אך באפשרותכם לראות את מצבכם הרגשי בהגיון.

אריה
קריירה יש חוסר יציבות, שיוצר חוסר מנוחה ועצבנות. נדרש שינוי, אך אתם חוששים לאבד את המוכר, וזה יוצר תקיעות. היו סבלנים - והשינוי יגיע. יש אי-ודאות ובלבול ביחסים, לצד צורך בשייכות ובאינטימיות. נדרש שינוי עמוק, ויש לכם המון חששות בגלל זה. בשישי צפויים עצבנות וחוסר שקט במערכות יחסים. 

בתולה
הרגישות גבוהה, וייתכנו יחסים זוגיים שהתפתחו על רקע חברי. אתם עקשנים מהרגיל ונצמדים לתפיסה מקבעת ולא גמישה - מה שעלול לגרום לתקיעות ולחוסר התקדמות. נדרש שינוי תפיסה ושחרור של כל מה שמעכב ותוקע ויוצר עצבנות וחוסר שקט. בשישי צפוי חוסר שקט בעבודה או ביחסים עם קולגות.

מאזניים
שבוע מורכב ביחסים האינטימיים, במיניות ובתחום הכלכלי. קיים צורך בשינוי עמוק. יש נטייה לפרידות ולניתוקים או לחיבורים גורליים חזקים. עצבנות וחוסר שקט מלווים את הימים האלה. קשרים משמעותיים יכולים להירקם דרך הקריירה. בשישי צפויים עצבנות וחוסר שקט, וכן רגישות ביחסים רומנטיים.

עקרב
נטיה לניתוקים ו/או פרידות בלתי צפויות. נדרשים שינוי עמוק ושחרור של יחסים שתוקעים אתכם במצב לא יציב, אך אתם חשים פחד לשחרר ועקשנות. זוהי תקופה משמעותית של שינויים גורליים ביחסים. אם העבודה הנכונה תיעשה, ייתכנו חיבורים גורליים. בשישי צפויים חוסר מנוחה בבית ובמשפחה ועצבנות.

קשת
שינוי שמתהווה בעבודה דורש מכם שינוי של צורת חשיבה ושחרור עכבות. רעיונות יצירתיים אשר עולים דורשים מכם לוותר על האחיזה בישן. זהו זמן טוב לחשוב על איך ומה אתם רוצים לשנות - ולהתחיל להריץ את זה החל מסוף החודש. בשישי תהיה נטייה לעצבנות, לחוסר שקט ולחוסר סבלנות - נסו לשמור על איזון.

גדי
מערכות יחסים שואבות מכם אנרגיה, שכן הצד השני זקוק לקרבה, ונראה שאתם בדרך לשינוי מהותי. רגישות היתר של הצד השני יכולה לסחוט אתכם רגשית, אז אם אתם לא בטוחים מה רצונכם - היו ברורים עם עצמכם. בשישי צפוי חוסר שקט, בעיקר בתחום הכלכלי, וייתכנו הוצאות בלתי צפויות.

דלי
רעידת אדמה ותקשורת לא מאוזנת בבית. עצבנות וחוסר מנוחה מאפיינים את השבוע. השינוי מתבקש, אך אתם מתקשים לשחרר את המוכר וה"בטוח". היו סבלנים, השינוי יגיע - אך כדאי לעזור לו לקרות ולמנוע משבר גדול יותר. הירח במזלכם בשישי גורם לעצבנות ולחוסר שקט, בעיקר בבית ובקרב המשפחה.

דגים
יחסים רומנטיים או היחסים עם הילדים עשויים להתחזק ולהעמיק. תיתכן חוויה רגשית משמעותית, אך עליכם לשמור על הגבולות ועל חיבור לקרקע ולא להיסחף יותר מדי. בשישי צפויים חוסר שקט, עצבנות וחוסר מנוחה. נצלו את הזמן להתבוננות פנימית, ונסו להימנע מעודף גירויים חיצוניים.