עזבו אתכם מפסלוני חסינות, כמה מנות אורז, לילות ללא שינה או עוד השקה משמימה בביצה התל אביבית  - רון אלוף, השורד הכי לוהט על המסך בשבועות האחרונים, החליט לקחת פסק זמן מכמה רגעי התהילה שלהם הוא זוכה מאז תחילת שידור העונה הנוכחית של "הישרדות" וברח בחזרה אל האנונימיות מעבר לים. היעד: בירת אנגליה, לונדון הצוננת. למרבה הצער, כל כך צוננת כך שהוא לא יכול לבלות בתחתונים בלבד. כי קר!





בסוף השבוע האחרון, בזמן שאתם דגמתם עוד סופגנייה, ארז אלוף את הפקלאות. הפעם, לא כדי להיזרק על אי בודד - אלא לטובת כמה ימי פלז'ר שמעורב עם ביזנס. אלוף התעלם מהטענות ש"בגד בטיטי איינאו" (כשניסה את מזלו עם השורדת לירון רביבו. כי לטוקבקיסטים אין באמת על מה להתעצבן, כן?) וטס עד לעיר מושבה של מלכת אנגליה כדי לנקות את הראש ולחגוג, אבל גם לא שכח את הג'וב היומיומי שלו, כדוגמן.
 
אז בזמן שטיטי כבר מצאה את האחד שלה (סורי, אלופי) ולירון עם החזון כנראה פחות בקטע שלו, הדוגמן, השורד והרווק, עם המבט המהפנט (כולם אותו אדם. קדימה ליידיז), דגם את חיי הלילה הסוערים של לונדון, בחברת כמה ידידות יפות (שהן ממש לא שורדות על האי). על הדרך, ניצל אלוף את ההזדמנות לפגישות עם כמה סוכנויות ייצוג בינלאומיות מובילות, במטרה לנסות לפתח את קריירת הדוגמנות הבינלאומית שלו. לאבלי וזה.
 

 

Danielle birthday weekend

A photo posted by Kim Edri (@kim_edri) on





 

A photo posted by R O N A L U F (@ronaluf10) on