שוקינג ניוז: סי היימן לא עובדת בשביל אף אחד וחזרה לשוק הפנויים-פנויות. אחרי יותר מ-19 שנים יחד, הזמרת  בת ה-54 ובן הזוג שלה, עורך הדין רועי שוחט, סיימו לפני כשבועיים את מערכת היחסים שלהם בהחלטה משותפת. היימן ושוחט, שצעיר ממנה בעשור, נישאו לפני 15 שנים וניהלו עד לאחרונה נישואים יציבים - הרחק מאור הזרקורים.


לזמרת עבר רומנטי עשיר של רוקסטאר: בסוף האייטיז נפרדה מבן הזוג צוף פילוסוף, שהיה הבסיסט של להקת תיסלם, ועברה לחיות עם המוזיקאי רן עפרון איתו אף הביאה לעולם את בנה תומר - אך הקשר הוביל לפרידה שנים ספורות אחר כך. בגיל 35 סי הכירה את שוחט, וכמה שנים מאוחר יותר הביאו לעולם בן משותף, יהלי, שהוא כיום בן 15. "הוא התאהב בי בגלל האנרגיות האלה ובגלל הרוק'נרול שיש בנשמה שלי", סיפרה היימן בראיון בעבר.
 
 


לפני ימים ספורים, האקס הטרי של סי, ארז את הפקלאות ועזב את ביתם המשותף שבתל אביב, כאשר שכר דירה בסמוך לביתו הקודם. הפרידה, כך על פי מקורבים, נעשתה באווירה טובה והשניים נותרו בקשרי ידידות. היימן נמצאת בתקופת פריחה מחודשת, אחרי כמעט עשור ללא מוזיקה חדשה, לאחרונה שחררה שיר חדש מתוך אלבום שצפוי לצאת בקרוב - "אין צדק" - שמככב ברדיו.
 
שוחט עצמו, התייחס לפרידה כשסיפר לחבריו ש"הגיע המצב שיחד עם חברות של שנים, נוצר ריחוק גדול, שהלך ורופף את הקשר, עד שיום אחד הוא פשוט נפרם". עוד הוסיף שהיימן "מחבקת את הפרידה באושר ובאנרגיה גדולה של התחדשות ופריחה. השיר החדש שלה מצליח ברדיו, ההופעות מלאות, ואני מרגיש שאנחנו עדיין חברים. מאוד. שמחים לאושר החדש שב"ה כל אחד מאיתנו ימצא בחיים החדשים שלו". הלוואי.

היימן, האהבה שלך לא שקטה?
"אני לא מגיבה כרגע, מתנצלת".