>>מזל טוב למשפחת רבין: באוגוסט הקרוב יינשא מיכאל רבין, בנו הבכור של יובל מאשתו הראשונה אילת סניור. זה יקרה באירוע צנוע ואינטימי בניו יורק. הכלה, צרפתייה בשם ג'ולי דיסקורס, אינה ממהרת להתגייר. למקרה שתהיתם.



>>שולה זקן, שעשתה לאחרונה קצת כסף בפרסומת לרהיטים, מחזקת את מעמדה כגיבורת תרבות. בשבוע שעבר, ביום שבו הורשתה לצאת שוב את גבולות הארץ, טסה לרודוס ולנה במלון שיש בו גם קזינו. לטלפונים של ליאורה, לעומת זאת, היא לא עונה.



>>לפני יותר משנתיים סיפרה לכם כאן ליאורה על הדירה בבעלות משפחתו של מייקל לואיס, שהושכרה לאחד, איציק זוהר. הימים היו ימי טרום צ'קים שמנמנים מהפקת “האח הגדול", וזוהר, השקוע בחובות, לא שילם גם לבעלי הדירה. אז נכון שעכשיו לזוהר יש שקל או שניים, אבל אולגה לואיס, אמו של מייקל, מעדיפה שלא לגבות את החוב.



אולגה, פנית לאיציק בבקשה שישלם את מה שהוא חייב?


“תעשי לי טובה, אני לא רוצה להתעסק עם אנשים כאלה".


אבל הבנתי שהבן שלך ממש רוצה לקבל את הכסף בחזרה.


“שכחתי מהכסף. רוצה לשכוח מהאפיזודה ומהבן אדם הזה. לא ראיתי את 'האח הגדול', ומבחינתי החוב הוא חוב אבוד".



איציק?


“מאמי'לה, תדברי עם הסוכנת שלי".




זוהר. צילום: רפי דלויה



>>שלי יחימוביץ הוזמנה בשבוע שעבר להשתתף בפאנל של התוכנית “מדברים על זה" בערוץ 2, אבל כשגילתה שלצדה מאכלסות את הפאנל בטי רוקאווי, השחקנית מגי אזרזר וד"ר רוני הלפרן, העדיפה לקום וללכת. כך לפחות לפי סטטוס שכתבה רוקאווי לאחר השידור.



אזרזר, נעלבת?


“באמת? לא היה לי מושג".



בטי כתבה שלא היה נאה לה לשבת בחברתכן.


“או מיי גאד. זה מה שהיא אמרה?".



ד"ר הלפרן?


“אין לי נגיעה בנושא, ואני ממש אשמח אם תשאירי אותי מחוץ לסיפור הזה".



אור זמיר, הדוברת של שלי יחימוביץ, מסרה בתגובה: ״הסיבה היחידה לכך ששלי כלל לא נכנסה לאולפן היא שהיא גילתה במפתיע שמדובר בפאנל של ארבע נשים, אחרי שסוכם איתי על ראיון בשתיים עם רוני הלפרן. זו פשוט התנהלות רשלנית במקרה הטוב, ולא ישרה במקרה הרע, של ההפקה, ולחלוטין לא קשור לבטי שהיא אישה איכותית ומרשימה. אם כך זה חס וחלילה התפרש - אז היא ממש מתנצלת״.




יחימוביץ. לא התכוונה להעליב. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



>>בוז׳י הרצוג ורעייתו מיכל הגיעו השבוע לכנס שערכה השדולה היהודית הבריטית לקידום האינטרסים היהודיים בעולם. הכנס נערך בחסותו של המולטי־מיליונר פויו זבלדוביץ, והרצוג היה אמור לנאום אבל איבד את קולו ונידב למשימה את רעייתו מיכל. הרעיה המסורה בירכה את הקרואים ושלחה עקיצה חיננית לג׳ודי שלום־ניר־מוזס, שהייתה בקהל, שבעוד ג׳ודי מצייצת, היא נואמת. כמה דקות לאחר מכן צייצה ג׳ודי והחמיאה להרצוג על נאום משובח.



>>צהרי שלישי שעבר, קניון עזריאלי בתל אביב. ח"כ שי פירון מבקר בשתי חנויות הספרים שנמצאות בקניון ומבקש את הספר של שי פירון. המוכרים מספקים לו את הספר, אבל לא מזהים את הפרסונה שניצבת מולם.



פירון: “אני לא זוכר כזו סיטואציה. קניתי ספרים אחרים".



התבאסת שלא זיהו אותך?


“לא זוכר כזה דבר".



>>חתן פרס נובל לכלכלה, פרופ׳ ישראל אומן, חגג בשבת האחרונה יום הולדת 85 והזמין את כל המשפחה המורחבת לסוויטות בקיבוץ מרום גולן. ליאורה לא מבינה בתורת המשחקים, אבל 50 איש בצימרים זו בטח עסקה משתלמת.



>>סמדר שיר הגיעה עם שניים מארבעת הכלבים שלה לצילום קמפיין לאימוץ כלבים של עמותת תנו לחיות לחיות. ביציאה היא גילתה שיש לה פנצ'ר בג'יפ, אבל לפני שהספיקה להזעיק עזרה, זיהה אותה בחור צעיר שעבר שם והחליף לה גלגל. ואתם אמרתם שכתיבה היא לא עסק משתלם.



>>ציפי רפאלי מתארגנת לקראת האירוע המכונן בחייה - חתונת בתה בר ב־24 בספטמבר. אם תראו אותה שם מפזזת מינוס כמה וכמה ק"ג, דעו לכם שליאורה יודעת את הסוד.