גאווה מקומית | צוות הבר TipaMara זכה בתחרות הקוקטיילים הבינלאומית BOLS AROUND THE WORLD
תחרות הקוקטיילים הבינלאומית BOLS AROUND THE WORLDהתקיימה בדובאי, ו"טיפהמרה" זכה בתואר בר הקוקטיילים הטוב ביותר במזרח התיכון. את הפרס קטפו עמרי דגן, אוריה עטיה ועדי יצחק שנהנו מאירוח של BOLS, מותג הליקרים ההולנדי המוביל. חברת הכרם מקיימת מדי שנה את תחרות הברמנים הארצית של חברת 'בולס' – "BOLS BAR CHALLENGE", בשיתוף בית הספר לברמנים 'זמן אמיתי'. 

איש הענבים מציג: בית פתוח – טעם וקנה סוף שנה 2021
סוף שנה הוא תמיד זמן טוב לנקות מרתפים. כמיטב המסורת אצל איש הענבים, יוציאו למכירה מאות יינות שנאספו במהלך השנה לצד טעימה אקלקטית של עשרות יינות שונים בכל רמות המחיר. הזדמנות מצוינת לרכוש יינות מגוונים במחירים אטרקטיביים במיוחד, ולסייע לבית איש הענבים בצמצום ספירות המלאי המסורתיות של סוף השנה.
בטעימה יוצגו לטעימה ולקנייה עשרות יינות שונים ומגוונים: אדומים, לבנים, סמוקים ויינות קינוח. הטעימה תכלול יינות בטווח רחב של מחירים.
האירוע יתקיים ביום חמישי 2.12.2021 בין שעות 17:00-23:00 וביום שישי 3.12.2021 בין השעות 10:00-16:00
איש הענבים ברחוב דרך שלמה 4, יפו טלפון: 03-5180533
עלות השתתפות ברכישה מוקדמת: 60 ₪   זיכוי על סך 15 ₪ ברכישת יין ובהחזרת כוס הטעימה (רידל)

טעימות יין איש הענבים (צילום: אתר החברה)
טעימות יין איש הענבים (צילום: אתר החברה)

האקדמיה לאלכוהול של לאגר אנד אייל
האקדמיה משיקה סדנת בירות שתתקיים ביום שלישי 7.12.2021 בשעה 19:30 בסניף TLV SPOT שבנמל ת"א.
הסדנה תתמקד בהיכרות כללית עם עולם הבירות, הסבר על מגוון הבירות ממבשלת אלכסנדר וכמובן טעימות של סוגי הבירה השונים כמו: בלונד | אמברה | חיטה | גרין  IPA | בלייזר 8% עם הפתעה- סייזון, בירה סופר מיוחדת של אלכסנדר! כל זאת לצד נשנושים למרכז שולחן מהתפריט של לאגר אנד אייל. את הסדנה תנחה דנה ביטון, מנהלת ההדרכה של מבשלת אלכסנדר.
מחיר למשתתף: 80 ₪ (המחיר ללקוחות לאגר אנד אייל וספוט TLV 60 ₪)
לפרטים נוספים

סדנת בירה לאגר אנד אייל (צילום: יחצ)
סדנת בירה לאגר אנד אייל (צילום: יחצ)

יקב בנימינה מחבק את עמותת שלוה
יקב בנימינה מצטרף לתורמים למען ארגון שלווה יקב בנימינה, בשיתוף פעולה עם רשת יין בעיר, יתרמו 10 ₪ מכל בקבוק יין מסדרת רזרב של היקב שימכרו בסניפי רשת יין בעיר ברחבי הארץ במהלך חצי שנה. כולכם מכירים את הלהקה של שלוה. מאחורי הלהקה עומד ארגון שנוסד בשנת 1990 כחלום פרטי של משפחה אחת שבנם נפגע מחיסון פגום. ממיזם התנדבותי צנוע בדירה שכורה בירושלים, הפך שלווה לארגון מוביל לקידום ושילוב חברתי של אנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם, מינקות ודרך כל שלבי החיים.

אנשי יקב בינימינה עם יוסי מעמותת שלווה (צילום: יחצ)
אנשי יקב בינימינה עם יוסי מעמותת שלווה (צילום: יחצ)

שישי חיי ביקב עגור
במושב עגור שבעמק האלה, מסתתר יקב מקסים שנושא גם הוא את שם הישוב. בימי שישי אחת לשבועיים, יקיימו ביקב מופע מוסיקה חייה לצד היינות המעולים של היקב ואוכל טעים מהאזור. בכל אחד מימי השישי יופיעו אמנים אחרים מעולמות הפולק והג'אז שינעימו את זמנם של המבקרים ויחממו להם את הלב, לצד טעימות מיינות היקב.  
יקב עגור: משק 17, עגור 029995423 או באתר 

יקב עגור (צילום: באדיבות הלקוח)
יקב עגור (צילום: באדיבות הלקוח)

השקה של יינות הפט נט בכרם ברק
ביום שישי, ה-3.12 יקיימו בכרם ברק השקה של סדרת הפט נט החדשה של היקב הכוללת מעל ל-15 סוגי פט נט שונים באירוע תוסס ומשכר במיוחד. מתוך המחשבה להפוך גם את תוויות היין למיוחדות ומעניינות- נוצר שיתוף פעולה מעניין בין סתיו כץ, משפיענית בתחום היין ליוסי, יינן היקב. סתיו ויוסי פנו לעוקבים של סתיו ברשתות החברתיות וביקשו מהם לשלוח תמונות של עצמם . התמונות הנבחרות אויירו על ידי הילה ביתם של יוסי ויעל. אירוע ההשקה ילווה בארוחה חלבית עשירה ומפנקת מהמטבח של חוות רוזנברג. 
יקב כרם ברק: משק 46, בקוע | יום שישי | 3.12 | 10:00-15:00 | מחיר: 120 ₪ לאדם, 50 ₪ לילד | כניסה בהרשמה מראש
לפרטים נוספים והרשמה: בטלפון: 0526288591 ובאתר

כרם ברק (צילום: דויד סילברמן)
כרם ברק (צילום: דויד סילברמן)

דינר אנד שואו - מוזיאון הויסקי מארח את אבי ביטון ו-ויסקי אברפלדי
במסגרת אירועי דינר אנד שואו ,עולם הקולינריה נפגש עם עולם הוויסקי – מבחר שפים מובילים יציגו מנות מפתיעות משולבות וויסקי עם מוסיקה מעולה ומגוון בקבוקי וויסקי מיוחדים. 
ביום רביעי 22.12.2021 יתארח השף אבי ביטון אשר יציג תפריט הכולל מגוון מנות ייחודיות, לדוגמא: סשימי טונה אדומה עם סלט ביש בש והדרים ; רוסט ביף שמן זעתר וסלט מאשוויה ; פולנטה תירס גילי עם ראגו של תרד ערבי ופטריות טריות ; קונפי בר ים סלט ראטה ואיולי לימון ; קוסקוס דגי ים וסלט ריג׳לה ; כתף טלה מסבחה עדשים שחורות וסלט ריג׳לה. ארוחת השף תלווה בהופעה חיה וכל אחת מהמנות תלווה במנת וויסקי, סה"כ  5 מנות וויסקי של המותג החדש בישראל Aberfeldy ו Dewar’s דיוארס 15, דיוארס 18, אברפלדי 12, אברפלדי 16, אברפלדי 21.
מכירת הכרטיסים מתבצעת מראש ומספר המקומות מוגבל. מחיר: 350 ₪ הארוע יתקיים בחלל ה W.
להזמנות : 03-9551105 http://www.whiskeybm.co.il

דינר אנד שואו בויסקי בר מוזיאון (צילום: גלעד ארצי)
דינר אנד שואו בויסקי בר מוזיאון (צילום: גלעד ארצי)

סוגרים את חודש נובמבר ביקב שורק 
יקב שורק, השוכן בלב עמק שורק הירוק והוקם מתוך אהבה גדולה וכבוד ליין. מעבר להיותו יקב המייצר יינות, מתקיים ביקב גם בית ספר לעשיית יין. בסוף השבוע האחרון של חודש נובמבר, יקיימו בחורשת היקב הירוקה אירוע השקה וטעימה של יינות חדשים המתאימים במיוחד למזג האוויר שהתחיל להתקרר. בין היינות שיוגשו בטעימה ניתן יהיה למצוא גראנש 2016, קריניאן 2017, קברנה מרלו 2017 ומרלו 2017. באירוע ניתן יהיה לרכוש גם פלטות גבינות וירקות, שילוו את היינות המצוינים. 
יקב שורק: קיבוץ נחשון |יום שישי ושבת | 26-27.11 | 10:00-14:00 | הכניסה והטעימות ללא עלות | כניסה בהרשמה מראש לפרטים נוספים והרשמה: בטלפון: 08-9450844  ובאתר

יקב שורק (צילום: שי גלבוע)
יקב שורק (צילום: שי גלבוע)

קרופט טוויסט עכשיו בפחית
קרופט טוויסט הינו משקה טבעוני קליל וכיפי המיוצר משרי פינו המיושן בחביות עץ בתיבול פרחי סמבוק, לימון ועלי מנטה.
לאחרונה הושקה בישראל גם פחית של המותג :  אותו משקה, אותה חוויה רק בפחית!
מחיר: 16 שקלים

קרופט טוויסט בפחית (צילום: יחצ)
קרופט טוויסט בפחית (צילום: יחצ)