אתה רציני?
חברת "הכרם" משיקה בישראל את יינות הרצינה של יקב קכריס – ΚΕΧΡΗΣ היווני.
ב - 2006 נוצר ביקב קכריס מה שנחשב על-ידי רבים כפסגת יינות הרצינה. זהו כמובן "Tear of the Pine" – "דמעת האורן", שמשך תשומת לב בינ"ל וזכה במדליות גבוהות בתחרויות היין המובילות בעולם. היקב מייצר כיום כמיליון בקבוקי יין בשנה, ומייצא כשליש מתוצרתו. מעכשיו, גם לישראל.
קכריבארי // יין רצינה על טהרת ענבי רודיטיס, שם חוברים ריחות פירותיים רעננים לאופי ארומטי עשבוני. מחיר : 35 שקלים
דמעת האורן  //  נחשב לאחת הרצינות הטובות ביוון זוהי גם אחת הרצינות היחידות שלה תוחלת השבחה של עשור שנים או יותר. תסס בחביות עץ אלון חדשות ולאחר מכן ישב ששה חודשים על שמריו. עשוי על טהרת ענבי אסירטיקו , צבע צהוב זהוב. מחיר : 135 שקלים
דעת השתיינים // אנחנו אוהבים רצינה אבל כל אחד אוהב סגנון שונה. ה-קכריבארי נפלא, יבש מאד ונוטה יותר לכיוון היין הלבן מאשר הרצינה הקלאסית,  דמעות האורן הרבה יותר ארומטי, משחקים בו וניל ותבלינים ירוקים כגון רוזמרין, לצד פירותיות וחמיצות מתפרצת.
שתי היינות דורשים אוכל קל, רענן עם מליחות של ים וגבינה מיושנת.

רצינה (צילום: יחצ חול)
רצינה (צילום: יחצ חול)

החיים שלנו תותים
דולין ממשיכה לקרר את החום ומחזירה לאופנה את דולין שמבריזט  DOLIN CHAMBERYZETTE, קוקטייל המורכב מוורמוט בלאן המתובל בשלל עשבים וליקר תותים שנוצר על ידי רוזאלי דולין בשנת 1902. 
מחיר: 69 שקלים
דעת השתיינים // אפריטיף מתקתק מלא בניחוחות של תות ותיבול. סודה פותחת אותו קצת ומעדנת את המתיקות אבל למי שאין בעיה עם מתיקות זה יופי של דרינק לקיץ על קרח ופרוסת תפוז וכמובן לקוקטיילים

ורמוט דולין שרמברז (צילום: יחצ חול)
ורמוט דולין שרמברז (צילום: יחצ חול)

יאסוס סלוניקי
האוזו "מלטמי" מיוצר במזקקת גאטסיוס ארתא שביוון על פי מתכון ייחודי, המועבר זה 4 דורות ועכשיו מקבל ריענון מחדש בארץ הקודש חובבת האניס. אף פעם לא נאמר לא לאוזו טוב
מחיר: 75  שקלים
דעת השתיינים: באף ריחות עזים אבל בתכל'ס עדין יחסית וחלק, מושלם לצד משהו טעים ועדיפות למשהו מלוח

אוזו מלטמי , (צילום: יחצ)
אוזו מלטמי , (צילום: יחצ)

דרינק עם טוויסט
קרופט טוויסט הוא אפריטיף בריטי
מבעבע קלות שנוצר כהשראה מהקוקטייל המפורסם רובג'יטו המבוסס על שרי פינו, סודה, לימון ועלי מנטה. כתוצאה מהביקוש החליטו בתאגיד גונזלס ביאס לקחת את הקוקטייל המוכר ולהפוך אותו למשקה נגיש ומרענן. קרופט טוויסט מיוצר משרי פינו המיושן בחביות עץ בתיבול פרחי סמבוק, לימון ועלי מנטה.
מחיר : 50 שקלים
חוות השתיינים // קליל ממש, מתקתק ופרחוני, רק 5.5 אחוז אלכוהול ולכן עבד לנו נהדר על קרח וליים באמצע היום במקום הקפה.

קרופט טוויסט (צילום: יחצ חול)
קרופט טוויסט (צילום: יחצ חול)

מתגעגעים לאיטליה
דיסרונו, ליקר האמרטו המפורסם מהעיירה סרונו שבאיטליה, מגיע בגרסה חדשה - דיסרונו וולווט ליקר קרמי וקטיפתי, עם אותו בקבוק איקוני שלבש מראה לבן ואלגנטי.המשקה חלק ועדין ומשלב את הטעם המוכר של אמרטו דיסרונו עם שמנת עדינה.  
מחיר: 70 שקלים
דעת השתיינים // אנחנו מעריצים של אמרטו, הוולווט מעדן את טעם השקדים ומוסיף לו ארומות וטעמים של ווניל וטופי. יופי לקפה קר וכמובן סתם ככה על קרח

דיסרונו וולוט (צילום: יחצ חול)
דיסרונו וולוט (צילום: יחצ חול)

מינימי
האוזו המוכר MINI שנרכש ב-1996 על ידי פרנו ריקרארד, חוזר בגירסה מחודשת ובבקבוק גדול אבל עם אותם טעמים מוכרים וארומתיים הנוצרים משימוש בצמחי אניס הגדלים באיזור Lisvori, אזור הידוע כטוב ביותר בעולם בצמחי האניס הגדלים בו.
מחיר 74 שקלים
דעת השתיינים // המיני היה תמיד אחד האוזו היותר כיפיים וחלקים לשתיה והוא מאסט בכל ארון חובבי אניס ומושלם לחום המקומי. אולו אפשר לשתות גם ללא נישנוש וכמובן על קרח

אוזו מיני. לא רק בגלל התווית  (צילום: יח''צ)
אוזו מיני. לא רק בגלל התווית (צילום: יח''צ)

שותים בירה, תורמים לקהילה
עמותת 'לקט ישראל' והבירבזאר שמחות להשיק את 'עץ הלקט', בירת קראפט ישראלית משובחת עם אחריות חברתית. במסגרת שיתוף הפעולה תעביר בירבזאר תרומה בשם הרוכש ל'לקט ישראל'- הארגון הגדול בארץ העוסק בהצלת מזון והעברתו לנזקקים. 'עץ הלקט' היא בירת קראפט ישראלית משובחת בסגנון AMBER ALE בעלת 4.9% אלכוהול, המיוצרת במבשלת בירבזאר או מבשלת הארץ".
מחיר מארז 129 שקלים לרכישה באתר
דעת השתיינים // בירה קלילה במיוחד, פירותית וכזו שתתאים לסתם יום חם במיוחד.

מארז עץ הלקט של בירבזאר (צילום: יחצ)
מארז עץ הלקט של בירבזאר (צילום: יחצ)

דוקאטו לשתיה
חברת המשקאות "הכרם" החלה לייבא לישראל את בירות הקראפט של מבשלת "דוקאטו" האיטלקית: ויה אמיליה - 5% פילזנר איטלקי / איי A.F.O 5.4% - אמבר אייל /   Free Ride  IPA 5.2% / מאצ'טה 7.6% דאבל IPA.
מחיר: 17 – 20 שקלים
דעת השתיינים // הבקבוק המעט מהודר בשביל בירה גרם לנו לחשוש מהטעם אבל הופתענו לטובה, בירות טובות, הפילזנר פרחונית עשבונית עם נוכחות של כשות, A.F.O יותר דומיננטית בזכות השילוב של זני כשות אמריקאיים עם טעמים מרירים ולתת מקורמל, IPA  משלבת כשות מקומי ונותנת לו פה הרבה מקום והוא מצידו מעניק מרירות עדינה והדריות

בירות דוקאטו  (צילום: יחצ חול)
בירות דוקאטו (צילום: יחצ חול)

גרמניה בפחית
חב' יסמין ספיריטס, יבואנית המשקאות האלכוהוליים של יקב בנימינה, מייבאת לארץ בירה חדשה – אורייש (UREICH) המיוצרת במבשלת אייכבאום הממוקמת בעיירה מנהיים שבדרום-מערב גרמניה אשר הוקמה לפני למעלה מ- 340 שנים.
מחיר: 7 שקלים לפחית של 500 מ"ל
דעת השתיינים //  ארומה עדינה של כשות וטעם מאוזן הנע בין מרירות עדינה לחמיצות הדרית מרעננת.

בירה אורייש הגרמנית (צילום: יחצ חול)
בירה אורייש הגרמנית (צילום: יחצ חול)

הלו אלכסנדר
יקבי כרמל בשיתוף עם מבשלת אלכסנדר בעמק חפר מייצרים בירה קראפט ישראלית משיקים בירה חדשה במהדורה מיוחדת : IMPERIAL STOUT – בירה בסגנון שנולד באנגליה במאה ה-18 המתבגרת בחביות עץ אלון. לבירה ארומה עשירה ומורכבת של לתתים קלויים, קפה, קרמל, קוקוס, וניל, סויה, ליקריץ.  אלכוהול: 10.4% 
אלכסיידר – סיידר יבש המיוצר מתפוחים ישראלים בלבד. תסיסה טבעית, לא מסונן ולא מפוסטר. אלכוהול: 7%
מחיר : 13-15 שקלים 
דעת השתיינים // טעמה של הבירה מסקרן ועשיר עם מתיקות שוקולדית ושל פירות יבשים, גוף מלא וחלק.
הסיידר הפיל אותנו לרצפה ולא בא לנו לקום משם מרוב שהוא מושלם. חומציות מושלמת לצד מתיקות מאוזנת וסיומת יבשה ורעננה. אנחנו רוצים לשתות כזה כל יום וכל היום.

בירות אלכסנדר (צילום: אייל קרן)
בירות אלכסנדר (צילום: אייל קרן)

READY TO DRINK…
בלעדי ברשת בנא משקאות MIX אלכוהולי בטעמים לקיץ של המותג הספרדי המוביל MG SPIRIT. סדרת משקאות מרעננים וקלילים על בסיס וודקה או ג'ין במגוון טעמי פירות המבוססים על רכיבים טבעיים. המשקאות מוכנים לשתייה ובעלי פקק המאפשר פתיחה וסגירה מחודשת.
מחיר : 11.5 שקלים

MY SPIRIT (צילום: יחצ חול)
MY SPIRIT (צילום: יחצ חול)