קפה אירופה: יין בחצר האחורית
במסדרון מול המטבח הפתוח של "קפה אירופה", מסתתרת דלת סתרים המובילה אל חצר קסומה, תחת כיפת השמיים בין בנייני הבאהאוס ההיסטוריים של רוטשילד. נעים להכיר: חצר היין החדשה של קפה אירופה. התפריט מציע יינות וורדים, כתומים, לבנים וכל מה שביניהם במחירים משתלמים של עד 45 ₪ לכוס. תפריט האוכל, שהותאם לאווירת החצר ולתפריט היין, שונה מהתפריט המוכר של המסעדה וכולל בין השאר: דגים נאים עם רוטב יוזו, גבינות של משק שוורץ עם ענבים שחורים, שרימפסבורגר בלחמניית בריוש , בוראטה ועגבניות שרי ועוד.  
מסעדת "קפה אירופה" רוטשילד 9, תל אביב https://cafeeuropa.co.il/

קפה אירופה (צילום: חיים דוד)
קפה אירופה (צילום: חיים דוד)

משפחת חינאווי משתלטת על כיכר השעון
חברת אנוטקה, בבעלות משפחת חינאוואי, המתמחה בייבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים משתלטת על כיכר השעון ביפו, עם פופ אפ בר יין, המגיש משקאות במחירי עלות לצד מנות אותנטיות מהמטבח הערבי- ים תיכוני. הפופ אפ ימוקם בקפה רוז'ט, מול מלון סטאי ויוגשו בו משקאות במחירים אטרקטיביים במיוחד: 20 ₪ לכוס ו- 99 ₪ לבקבוק. לצד היין והאלכוהול יוגש תפריט אוכל עליו אמונה רוז'ט חינאווי, לצד מנות בשר מהקצבייה המשפחתית : נקניקיות מרגז ( 46 ₪); קבב עם בסלט משוויאה (46 ₪); נתח קצבים (54 ₪) ועוד. כמו כן תתקיים במקום גם מכירת משקאות אלכוהוליים  במחירים אטרקטיביים.
קפה רוז'ט, מרזוק ועזר 2, יפו- כיכר השעון.
שעות פתיחה:   א'-ד'- 8:00-22:00,  ה'-ש'- 8:00-23:00. 

פופ אפ יין אנוטקה (צילום: שי בן אפרים)
פופ אפ יין אנוטקה (צילום: שי בן אפרים)

טעימת און ליין של יקב לה פורה בלאנש
היינן ברונו דרמון יערוך בט"ו באב, ה-5/8.7 בשעה 20:30 וובינר אינטראקטיבי, שיכלול קטעים מצולמים מהכרמים, היקב ומרכז המבקרים ההולך ומוקם, וטעימת יינות בהשתתפות הסומלייה אפי קוץ.
חובבי יין שירשמו לוובינר באתר היקביקבלו לביתם ערכת טעימות הכוללת חמישה בקבוקונים של יינות שונים,
ובסיום הטעימה המודרכת יוכלו לשאול שאלות ולהשתתף בשיחה עם היינן.
המחיר: 130 ש"ח כולל: וובינר וערכת טעימות במשלוח עד הבית 

יקב לה פורה בלאנש  (צילום: יח''צ)
יקב לה פורה בלאנש (צילום: יח''צ)

שותים את הקיץ ב'טייגר לילי'
הסועדים במסעדות 'טייגר לילי' יכולים ליהנות, לצד המנות התאילנדיות, מתפריט יין ומקוקטיילים חדשים, קיציים ומרעננים. לדוגמא: 
Green Tiger המורכב מג'ין, כוסברה, למון גראס וג'ינג'ר (42 ₪) ו- Vidura המכיל וויסקי, אננס, סירופ רוטן שקדים, וליקר רום מתובל(52 ₪). חובבי היין יוכלו להזמין יינות מבעבעים, לבנים, רוזה ואדומים, מישראל ומהעולם, בכוסות או בבקבוקים, תמורת החל מ-32 ₪ לכוס. 
טייגר לילי רמת החייל – הברזל 32, ת"א; טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3, ת"א
1-700-70-70-97, https://www.facebook.com/tigerlillyTLV 

טייגר לילי (צילום: אפיק גבאי)
טייגר לילי (צילום: אפיק גבאי)


מסעדת פופינה מארחת את יקב מרגלית 
מסורת ערבי היינן של מסעדת פופינה ממשיכה והפעם לכבוד החזרה לערבי היינן ערב חגיגי עם יקב מרגלית. ארוחת טעימות של השף אוראל קמחי אשר מותאמת ליינות יקב מרגלית. המשתתפים ישבו בשולחן לחוויה משותפת ושיח עם היינן. אסף מרגלית, היינן, ישיק  יינות ראשונים של בציר 2018: ריזלינג, אופטימה, פרדיגמה, קברנה פרנק ואניגמה, לצד מנות כמו: גספציו מלפפון ושקדים, סלט קינואה חמצמץ ואפונה ירוקה קונפי, יוגורט מקדמיה וקלמארי כבוש עם בלסמי לבן. ועוד.  
המחיר: 450 שקלים לסועד 
מסעדת פופינה, רחוב אחד העם 3, נווה צדק, תל-אביב. טלפון:  03-575-7477