מחלבות גד, המחלבה המשפחתית הוותיקה והגדולה בישראל, תחגוג השנה את חג החנוכה מארזים מיוחדים: קרם פטיסייר וקרם מסקרפונה עם מזרק למילוי וזילוף.

המארזים החדשים של מחלבות גד, שהינם ללא תוספת מחיר, הותאמו לטעמו של הצרכן הישראלי ופותחו תוך מחשבה על המצב הנוכחי, בעקבותיו החלו הישראלים, כמו בשאר העולם, להתנסות ולהעמיק את הבישול במטבח הביתי:

  • קרם פטיסייר הקרם מוכן לשימוש, בעזרתו ניתן להכין קינוחים מושלמים ב – 5 דקות. הקרם הינו פודינג חלבי סמיך המתאים למילוי או יצירה של שכבת קרם עשירה ומפנקת בקינוחים. דוגמה לקינוחים מהירים בשימוש הקרם – מילפיי, עוגת שכבות קרפים, פחזניות ועוד. מתכונים באתר גד.
  • קרם מסקרפונה התשובה האיטלקית לגבינת שמנת. מסקרפונה משלבת טעם שמנת דשן ומפנק עם מרקם קטיפתי ויציב. קרם המסקרפונה מורכב ממסקרפונה איכותית וחלבית, לצד מינון מדויק של סוכר וזרעי וניל אמיתיים ממדגסקר. הקרם מושלם עבור אלו שמעוניינים להגיש קינוח איכותי ומפנק, מבלי הצורך לטרוח שעות רבות במטבח.

קרם מסקרפונה למילוי סופגניות (צילום: מחלבות גד)
קרם מסקרפונה למילוי סופגניות (צילום: מחלבות גד)


המארזים החגיגיים מכילים מזרק לזילוף וחוברת מתכונים, ויהיה ניתן למצוא במגוון החנויות ורשתות השיווק ברחבי הארץ, לצד המוצרים המוכרים של מחלבת גד.
בתיאבון וחג חנוכה שמח!