לולי משיקה בראנץ על הים
מסעדת החוף- לולי משיקה תפריט בראנץ לסופ"ש. בימים שישי ושבת ייפתח המקום ב 11:00 עם מנות בראנץ' ייחודיות אישיות ולחלוקה מנחמות וכמובן לצד אלכוהול של סופ"ש מושחת.
בין המנות: מוזלי -יוגורט, סלט פירות, גרנולה ביתית, סילאן, זרעי צ'יה, גוז'י ברי ; בייגל סלמון ;  צלחת גבינות משק עם פרי עונתי, ריבה ביתית ; גרילד צ'יז -פאן דה מי, גרוייר, צ׳דר כתומה, כמהין שחורות, זיתי קלמטה, עגבניות מיובשות ; בוריק טורקי -בצק פילו, גבינת כבשים, תרד טורקי, קלמטה, עגבניות מרוסקות, ביצה קשה וסחוג ; אגז בנדיקט -לחם בריוש, סלמון מעושן, תרד ניו זילנדי, הולנדייז יוזו.
תפריט בראנץ׳ סופ״ש | שישי-שבת 14:00-11:00 | הירקון 121  תל אביב

לאקל בורגר משיקה את החצר שלה
לאקל בורגר משיקים חצר סודית עם תפריט ספיישלים לארוחת שישי, החצר תהיה מרושתת בגרילנדות ועם קירות גרפיטי שמזכירה את סצנת הגרפיטי ברחובות ניו יורק.  בתפריט: שרימפ בורגר 74 ₪ ; טריפל סמאש בורגר ובייקיון 86 ₪ קריספי צ'יקן קולסאלאו עם שמיר וסלרי 53 ₪  קמבוצ'ה עם משקה של תפוח' ג'ינג'ר וליים עם הנסי 16 ₪.
אחד העם 30 תל אביב

לא קל בורגר (צילום: אנטולי מיכאלו)
לא קל בורגר (צילום: אנטולי מיכאלו)

חיים כהן מארח את מידן סיבוני, תל אביב
השף חיים כהן יארח את מידן סיבוני לארוחות מיוחדות ומשותפות. בין המנות שיוגשו באירועים: טרטר דג ים עם חציל קלוי, קונסומה עגבניות, וקרקר אורז; סשימי דג ים - ארבעה סוגי דגים לצד רטבים; פרח טארטלט במילוי טורו טונה, איולי אצות, וקוויאר; ובורקס טונה עם ביצת שליו. כל ארוחה כוללת 10 מנות ומחירה 450 שקלים לאדם (יש להזמין מקום מראש).
מסעדת יפו-תל אביב. יגאל אלון 98

חדש בשוק מחנה יהודה בירושלים | מסעדת פטטה
מסעדת פטטה שנפתחה בשוק מחנה יהודה מספקת מנות תפוחי אדמה ובטטה במבחר מילויים חלביים כגון: רוטב שמנת, גבינה מגורדת, צ'דר, ובצל מקורמל.  כשר. המקום פתוח מ-11:00 ועד אחרון הלקוחות, ובמוצאי שבת כשעה אחרי צאת השבת.  
השקד 21, שוק מחנה יהודה, ירושלים

פטטה הירושלמית (צילום: אסף קרלה)
פטטה הירושלמית (צילום: אסף קרלה)

פסטיבל הקינוחים של ירושלים
פסטיבל קינוחי הבוטיק של ירושלים חוזר לתחנה הראשונה בחגיגות של פתיחת החופש הגדול!
מעל 10 עמדות של קינוחים מושקעים בטעמים משוגעים, לקחת הביתה או לזלול בקום כולל גם קינוחים טבעוניים, צמחוניים, פרווה או ללא גלוטן.
בין המציגים: ביה"ס "יובלים" לילדות ונערות בסיכוי, כך שההכנסות ממכירת הקינוחים בדוכן ילכו לבנות / שיר בן אלול - מיסספינג', השילוב בין מסורתי לחדש ועוד שפע של אופים בייתים ומקצועיים
מתי? חמישי-שישי | 30.6-1.7 | הכניסה חופשית!
לפירוט המלא

פסטיבל הקינוחים של ירושלים (צילום: קוראל גדליהו)
פסטיבל הקינוחים של ירושלים (צילום: קוראל גדליהו)

מנות קיץ חדשות ביאסו, תל אביב

השף אבי ביטון מציע ביאסו, ספיישלים ו-30% הנחה בשעות 18:00-20:00 על כל התפריט (בימים ראשון ועד חמישי).
בין המנות: סביצ'ה דג; שרימפס אוזו עם עגבניות מיובשות וחמאה; סופלקי פרגיות, צזיקי ופיתה קלויה; קרפצ'יו פילה בקר עם צימוקי אוכמניות ובלסמי.  
יאסו. הירקון 105, תל אביב.053-8094689

שולחן מזטים של יאסו (צילום: אפיק גבאי)
שולחן מזטים של יאסו (צילום: אפיק גבאי)

נדב ודניאל משתלטים על הים
נדב ודניאל לא מפסיקים לגדול ומרחיבים את מסעדת קוקו תאי למתחם קולינריה אסייתי רחב שבו יוצעו גם ארוחות בוקר , צהריים ודרינקים . בין המנות: ביצת עין מטוגנת עם ירוקים תאיים, קריספי שום, חמוצים ואורז יסמין; מוזלי תאילנדי עם חלב קוקוס, פניני טפיוקה, קרח גרוס, פירות העונה וגרנולה, פילה דג בעלה בננה במרינדת למון גראס; תבשיל קארי עם קלמרי בגריל פחמים, תפוחי אדמה ובצלים.
מידי יום יתקלטו במקום מיטב הדי- ג'יים, אשר ינגנו החל משעות הדמדומים ועד הלילה. אחת למספר שבועות יערכו במקום הופעות שקיעה אחת לחודש, בהתאם לזהות התאילנדית של המקום, תיערך במקום מסיבת פול מון, עם ליינים ותקליטנים מסקרנים.
קוקו ביץ'. שלמה להט 17 חוף פרישמן תל אביב.077-9386220

קוקו ביץ (צילום: איתמר גינזבורג)
קוקו ביץ (צילום: איתמר גינזבורג)

ריבר בר משנים ניראות ותפריט
בר הסושי אקספרס של ריבר התחדש ועבר מתיחת פנים מבחינה עיצובית וקולינרית – הבר פתוח, מעוצב, מקרין נגישות וזמינות, מנות הסושי  נבנות לעיני הלקוחות. התפריט גם הוא התעדכן והתחדש ומורכב ממנות הדגל של המסעדה לצד מנות חדשו עם דגש על הפן הבריאותי. 
בין המנות: סלטי סושי מפורק לדוגמא: צי'ראשי טרטר טונה בסויה יוזו | אבוקדו | אדממה | שערות צנון | גזר | מלפפון | בצל ירוק | שבבי קריספי נורי 55 ₪ ; צ'יראשי טרטר סלמון בסויה יוזו | אבוקדו | אדממה | שערות צנון | גזר | מלפפון | בצל ירוק | שבבי קריספי נורי 54 ₪ ; .
אתר : www.river-bar.co.il טלפון להזמנות : *6969

ריבר  (צילום: אסף קרלה)
ריבר (צילום: אסף קרלה)

נעמן משיקה קולקציה מעוצבת עם אחריות חברתית
נעמן, מחדשת עם 2 קולקציות חדשות וידידותיות לסביבה. האחת קולקציית EDEN מאיטליה, עשויה מאלומיניום ממוחזר, בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית ההופכת פחיות שתייה לכלי בישול ואפייה מעוצבים בעלי חוזק כפול וכוללת סירים, מחבתות ותבניות לבישול ולאפייה עם ציפוי non-stick איכותי והולכת חום מצוינת.
השניה היא סדרת קפסולה רטרו ובה מבחר כלים העשויים 100% זכוכית ממוחזרת וכולל סטים שלמים להגשה ואירוח.
להשיג ב-90 חנויות נעמן ברחבי הארץ ובאתר.

נעמן  (צילום: לינוי לנדאו דרור קאליש)
נעמן (צילום: לינוי לנדאו דרור קאליש)

סניפים חדשים  לרשת KFC 
בצומת צמח נפתח סניף חדש לרשת KFC. הסניף פתוח בכל ימות השבוע בשעות 11:00-22:00. בנוסף, בימי שני מציעה הרשת מבצעים על מנות שונות מהתפריט בכל הסניפים.
במקביל הרשת מתחזקת באיזור המרכז ולאחר פתיחת סניף פתח תקווה ביכין סנטר תפתח הרשת סניף בלוקיישן מוביל במרכז – G City ראשון לציון.

 

KFC (צילום: יחצ חול)
KFC (צילום: יחצ חול)