"תכלס, במסעדת טרומן באנו לעשות אוכל טוב שיעשה לכם טוב, כי לא באמת צריך יותר מזה. חשבנו מה יהיה לכם כיף לאכול, מה יגרום לכם לרייר עוד לפני שתתנו את הביס הראשון. זה באמת לא משנה איפה אתם על המפה הקולינרית: מתים על בשר, מכורים למתוק, טבעוניים בנשמה, צמחונים מגיל 10 או ממש בני 10 בעצמכם – בטוח תמצאו כאן מנה שתבוא לכם טוב"

ככה מתחיל האתר של טרומן אנד קו, מסעדת המבורגרים וותיקה באיירפורט סיטי שהקורונה קצת זיעזעה את עולמה, גרמה לה להיסגר כמו כולם, לגלות את עולם המשלוחים, כמו כולם, ואז להבין שאין כמו מגע אנושי ולקוחות שמחים ושבעים כדי להרגיש כמו מסעדה.
עכשיו המסעדה חזרה ובגדול עם המבורגרים חדשים ושיתופי פעולה מסקרנים.

ברוב ההמבורגריות - ההמבורגר הוא מרכז העניינים, זה לא שאני מעזה לומר שהוא לא טעים או משהו, ההפך הוא הנכון- זהו המבורגר מופלא ועסיסי אבל כבר בהתחלה, במנות הפתיחה שבתפריט תבינו שכדאי שתשמרו מקום לעוד כמה מנות כי יש פה מלא דברים נהדרים.
אז שימו עליכם מכנס רחב ואולי כדאי שתצומו איזה חצי יום כי אנחנו מתחילים לאכול ונא להשאיר את הדיאטה מחוץ לדלת.

מגדל מטוגן ופריך של אושר
מגדל פריך של אושר (צילום: אסנת גואטה)
מגדל פריך של אושר (צילום: אסנת גואטה)

אמרנו למלצר שאנחנו באנו לאכול והרבה, ולכן נשמח לקבל ההמלצות לארוחה מושחתת במיוחד. החיוך שהתפשט לו היה מלחיץ קצת, אבל מצד שני עשר דקות אחרי הגיע לשולחן מגש ועליו מגדל של טבעות בצל שמנמנות מטוגנות ועטופות בבצק בירה פריך לצד איולי צ'יפוטלה פיקנטי שסחט ממני צווחת התלהבות שגרמה לכל המסעדה לבהות בי במעט רחמים.
עוד זה מתחסל והנה מגיעה לה קערה, כמובן גדולה, של כנפי עוף חריפות- מתוקות וקערה של סלט קיסר, שבהתחלה לא הבנו איפה השחיתות פה אבל אחרי כל מטוגן הזה, פתאום ערימת החסה הקריספית הזו באה ממש טוב.

קודם הגיע כריך העוף המטוגן ושקט נהיה בשולחן. צלחת ענקית ועליה לחמניה רכה, נתח שמנמן במיוחד של עוף מטוגן במעטפת פריכה וקראנצ'ית ממש, ערימה של קולסלאו וצ'יפס וואפל צ׳ימיצ׳ורי, מין צ׳יפס נפוחים ופריכים סטייל וופל בלגי קטנטן עטופים בתיבול ירקרק ומושלם. וואו איזה ביס, אילו טעמים ואיזה מרקם נהדר. זוהי מנה שמספקת את כל החשקים ביחד.

כריך העוף המטוגן הכי טעים שתאכלו- מבט מלמעלה (צילום: אסנת גואטה)
כריך העוף המטוגן הכי טעים שתאכלו- מבט מלמעלה (צילום: אסנת גואטה)

זהו ביס נהדר שכולל עסיסיות מהבשר הצלוי, עומק טעמים מהבשר בבישול ארוך ופיקנטיות מהתיבול גם הצ'יפס היה שיחוק אמיתי בעיקר בגלל גרידת הליים. אני יכולה להבין למה ההמבורגרים פה מפורסמים.

הלו, שכחת את המילקשייק!
מילקשייקים ונהנים טרומן אנד קו (צילום: אנטולי מיכאלו)
מילקשייקים ונהנים טרומן אנד קו (צילום: אנטולי מיכאלו)

טרומן הוא דיינר אמריקאי, וכיאה לאחד אין מצב שלא תמצאו פה מילקשייק, וכמה שזה תמיד נשמע לי מזעזע, אותו שילוב של שלוק מגלידה מומסת וביס מהמבורגר תלוי, כל פעם שאני עושה את זה אני מבינה כמה זה כיף! המילקשייקים בטרומן מוגזמים לא פחות מכריך העוף, שילובי גלידות ונוטלה, סוכריות וממתקים, דונאט ענקי מלמעלה או מלא קצפת- רק תבחרו ותקבלו.
כמובן שיש עוד קינוחים כגון מרנג ענק עם קצפת ותותים ו-וופל בלגי עם שלל תוספות אבל תכלס אין לי קיבה נוספת למתוקים אז המילקשייק הזה סגר לי את הפינה למתוק.

לא רק לקרניבורים

ההצהרה של טרומן שכל אחד יכול להנות אצלם היא נכונה , זה המקום היחיד שיש בו מעל 5 המבורגרים טבעונים שונים! כל אחד בסגנון ומתחליף בשר אחר וזה שאפו ענקי, תוסיפו לזה שיש פה מגוון מגניב של צ'יפסים בצורות שונות ושפע של תוספות ומנות עיקריות שהן לא המבורגר והנה לכם מקום שכל אחד באמת מוצא את עצמו.
חווית האוכל היא עשירה, מאד מפנקת ומאד שירותית וכמובן כזו שכיף להעלות לאינסטוש, המחיר? לא זול אבל חשוב לציין שכל ההמבורגרים מגיעים כבר עם תוספת ולכן זה מתאזן.

חשבון בבקשה

  • טבעות בצל ענק - 41
  • כנפיים 18 יח' - 38
  • סלט קיסר- 44
  • המבורגר ספיישל כולל תוספת - 82
  • כריך עוף ענק כולל תוספת - 74
  • מילקשייק - 34
  • סה"כ : 302 שקלים

טרומן אנד קו- איירפורט סיטי להזמנות