שף גיא פרץ פותח מסעדה חדשה: סלון יווני במלון ווסט תל-אביב
השף גיא פרץ, המתמחה במטבח הים תיכוני ומטבח מרוקאי עילי, פותח מסעדה חדשה: סלון יווני, עם תפריט יווני לצד השפעות מקומיות וטורקיות.
בין המנות הבולטות בתפריט הערב, לצד מאזטים ולחמים טריים:סיגר לוקוס, רוטב צ'ילי, הדרים וכוסברה / טרטר טונה סלוניקי, בצל ירוק, מלפפון קצוץ וקאימק ברוטב הדרים / סשימי מוסר ים תיכון, פלחי עגבנייה, לימונים כבושים, קריספי פיתה יוונית, לבנה, צנוניות ושמן זית / "דאקוס" קרוסטיני של דייגים על לחם קלוי בגריל, לב עגבנייה ופלמידה כבושה לצד יוגורט יוונ / חרב סופלאקי דגים - קוביות מוסר ים וירקות בגריל על פיתה יוונית / קבב לוקוס בגריל על עגבניות שרי קונפי, מנגולד, גרגרי חומוס ולימון / רוואני – עוגת סולת יוונית על קרם טופי וגלידת וניל
מילפיי אוזו – שכבות פילו מקורמל, קרם פטיסייר אוזו, שקדים קלויים ורוטב קרמל ועוד.
לצד אלו יוגשו בסלון יווני ארוחות בוקר בסגנון יווני בכל ימות השבוע ויכללו לחמים, סלט יווני, מזאטים ודגים לבחירה ועיקריות לבחירה כמו פריטטה זוקיני ועשבי תיבול, שקשוקה סלוניקי עם תרד, מנגולד וגרגרי חומוס ועוד.
סלון יווני, חוויה קולינרית יוונית-ים תיכונית, מלון West תל אביב

הסיור הקולינרי של סן פליגרינו עם השפים מאיר אדוני ואביב משה
מאיר אדוני ואביב משה יובילו את הסיורים הקולינריים של סן פלגרינו בעקבות המנות האהובות עליהם במטבחי המסעדות המדוברות בעיר
אחרי שבשנים האחרונות תחזק מותג המים היוקרתי את פרויקט "Casa S.Pellegrino", שהתמקד באירוח ארוחות שף בביתם של השפים המובילים בישראל, השנה פתח המותג במסורת חדשה של חוויות קולינריות חדשות – סיור בהובלת שניים מהשפים הבכירים בישראל. 
את הסיורים יעבירו אדוני ומשה והם יעברו במסעדות אהובות עליהם, ויאפשרו הצצה ייחודית ושונה למנות נבחרות וסיפורים אישיים של השפים עצמם, חיבורם למסעדות, וכמובן טעימות.
כל סיור כולל 5 מנות ב-5 מסעדות גורמה שונות, 2 כוסות מיינות הבוטיק של יקב ברקן, קפה וסן פלגרינו. בין המסעדות שישתתפו בסיורים: קאב קם ובית תאילנדי של השף יריב מלילי, בר 51 של השף מושיקו גמליאלי, ג'ורג' וג'ון של השף תומר טל, פופינה של השף אוראל קמחי, מגזינו של השף עידו אזרי והקונדיטור ברק כהן, יקימונו, OCD של רז רהב, פופ אנד פופ של שחף שבתאי ופרונטו של דיויד פרנקל.
בין המנות שיטעמו המשתתפים בסיור פינגר פוד מחבל איסאן בתאילנד, טריו אפריטיבו איטלקי, פאף טפיוקה וטרטר דג ים עם קימצ'י קולורבי, סליידר שפונדרה, מבחר קינוחים ועוד.
 San Pellegrino culinary tour, אביב משה (18.5,6.6.21), מאיר אדוני (26,31.5.21), עלות 250 ₪, ההרשמה דרך אתר BLEND

מאיר אדוני  (צילום: אמיר מנחם)
מאיר אדוני (צילום: אמיר מנחם)

מסעדת קלארו בניצוחו של השף רן שמואלי חוגגת שבע שנים
בין התאריכים 11-13 למאי (ימים ג', ד' ו- ה') יחגגו במסעדת קלארו יום הולדת שבע. בתוכנית: חגיגת מנות ספיישל  קיציות, שמפניות צוננות, יינות בכוסות וקוקטיילים מרעננים ודיג'יי בערבים.
לצד תפריט המסעדה יככבו המנות: ירקות קיץ שרופים  /  פירות ים ועגבניות  /  צלעות טלה, קבב טלה, טלה בבישול ארוך עם חיטה / פילה לוקוס, קציצות לוקוס, גונדי לוקוס / קישואים, פאקוס, במיות, שעועיות, לוביות וסלסת עשבי תיבול מגינת קלארו /  קראק פאי דלעת וקרם פרש - ועוד. כדי להזמין מקום מראש
רחוב הארבעה 23 פינת דוד אלעזר |תל אביב| טלפון03-6017777 http://www.clarotlv.com/

יום הולדת שבע לקלארו  (צילום: אנטולי מיכאל)
יום הולדת שבע לקלארו (צילום: אנטולי מיכאל)

המחמצת של אורי שפט אצלכם במטבח
בעקבות ההצלחה של משימת האפייה בתוכנית "מאסטר שף", במהלכה התארח האופה אורי שפט ואתגר את המתמודדים באפיית לחם כפרי צרפתי לפי המתכון הייחודי שלו, "מאפיית לחמים" שבבעלותו חברה ל"סוגת" ביצירת ערכות מיוחדות, המכילות את כל המרכיבים להכנת המתכון המדובר.
הערכה, אשר תוצע כמתנת הצטרפות לחברי מועדון חדשים בחנויות "מאפיית לחמים", כוללת קמח לחם איכותי של "סוגת", מחמצת בת 30 שנים של אורי שפט, מטחנת מלח של "מלח הארץ", סובין ומתכון מפורט להכנת הלחם הכפרי צרפתי, ממש כמו זה שהמשתתפים קיבלו בתוכנית. בנוסף, מקבלי הערכה יוכלו לרכוש את ספר המתכונים "לחם בבית" מאת אורי שפט ב-50% הנחה.
לדברי אורי שפט: "לכל אופה יש את המחמצת שלו, גאוות היחידה שלו וגם לי. את המחמצת שלי הכנתי בבית ספר לאפיה בדנמרק לפני בערך 30 שנים ועם השנים השתכללתי עם שיטות שונות שלמדתי מאופים צרפתיים, איטלקים ואפילו מתלמידים ואופים שלי לאורך השנים. המחמצת הזאת, שקיבלתם בערכה, היא קודש הקדשים, בבת עיני. רק ללייש ולאופה הראשיים שלי נתתי לטפל בה. היא חייבת להישאר טהורה, היא הלב של המאפייה. השימוש בקמח לחם של סוגת מביא תוצאות מעולות באפיית הלחם הכפרי צרפתי."

המחמצת של שפט והקמח של סוגת (צילום: דניאל לילה)
המחמצת של שפט והקמח של סוגת (צילום: דניאל לילה)

קפיצה למזרח: מסעדת דלי אסיאתי משיקה תפריט ספיישלים ייחודי
תפריט הספיישלים מורכב גם ממנות פתיחה, עיקריות, סושי וגם משקאות חדשים ומיוחדים. את המנות בתפריט הספיישלים ניתן לאכול בעת הישיבה במסעדה או באמצעות משלוח הביתה או באיסוף עצמי.המנות החדשות בתפריט הספיישל: באן כבד אווז:  2 יחידות, כבד אווז, חזה אווז מעושן, רוקט, ריבת צ'ילי ואיולי פיקנטי – 69 ₪ / הקיסר מיפן: לבבות חסה, אצות נורי פריכות, ביצה רכה, חזה אווז צלוי ושבבי פנקו ברוטב קיסר יפני – 59 ₪ / פילה בקר צ'יו צ'יו: מנה חריפה, נתחי פילה בקר ברוטב הוי סטיר עם פלפל צ'יו צ'ו סיני, ברוקולי, פאק צ'וי, אספרגוס, בצל ירוק ונבטים, מוגש עם אטריות ביצים – 83 ₪ / ספיישל טונה & כבד אווז: אספרגוס, מלפפון, עירית וקנפיו עטופים בטונה, כבד אווז צרוב, ספייסי מיונז וטריאקי – 69 ₪ / ספיישל סאגורו: טרטר טונה עם איולי פיקנטי, טופ טונה ושבבי אצה פריכה עם גלייז של קרמל יוזו – 59 ₪
 http://www.asiandeli.co.il/ 09-8992555

פילה בקר צ'יו צ'ו (צילום: אסף קרלה)
פילה בקר צ'יו צ'ו (צילום: אסף קרלה)

מסעדת דגים חדשה בפתח תקווה- דוניס.
בימים אלה נפתחה במתחם SIV , מסעדת דוניס- מסעדת דגים אותה מוביל השף איתן פאר, שכיהן כשף של פיש בראשון לציון.
במקום בר ומרפסת שיספקו יופי של בילוי קצת אחר לצד חלל מסעדה לבילוי קלאסי.
בתפריט: איקרה בלקנית-/  צלחת חריפים- תבשיל עגבניות ופלפלים 26  / צ'יזיקי של השמחות /קרפצ'ו פטריות / סנדוויץ' דייגים / עראיס של אגריפס בתערובת דגים,  / שווארמה לוקוס- / סיגרים ממולאים בלוקוס קצוץ  / פופקורן דוניס – קוביות סלמון עטופות בבלילת בירה, / קציצות דגים בקארי / פילה דניס בחמאת שום וכמובן שפע של דגים מטוגנים.
עד 19.00 מוגש תפריט עסקיות הכולל פרנה בטאבון, מזאטים מנה עיקרית ושתייה במחירים בין 69-109 שקלים
מתחם SIV, הסיבים 49 פתח תקווה - הערבה 1 גבעת שמואל  03-5708888 |

שווארמה לוקוס של דוניס (צילום: גיל אבירם)
שווארמה לוקוס של דוניס (צילום: גיל אבירם)

מזמינים היום מקבלים מחר, נטורזה משיקים אתר אונליין 
חברת נטורזה השיקה את המותג "נטורזה טבעי שתאהב" המאגד בתוכו תוצרת של חקלאות מקומית ואת האתר אונליין ממנו יוכלו להזמין מהיום למחר. את ההשקה יחגגו בנטורזה עם מבצעים לשבועות ועם סדרת המוצרים הקצוצים של נטורזה, לקט גינה, מיקס ירקות, מיקס שורשים, ועוד. זו סידרה הכוללת 4 קטגוריות שונות : לקטי ירקות קצוצים ושטופים, מיני ירקות מוכנים לאכילה, ירקות שטופים וחתוכים לבישול וירקות שלמים.כל זה לצד שפע של ירקות , פירות ועלים מחקלאי  הארץ. נטורזה עצמה ממוקמים במושב עידן בערבה
לכבוד שבועות יצאו בנטורזה עם מארז הכולל ארגז ירקות ופירות, גבינות ממחלבות גל ויין לבן
https://natureza-farm.co.il/

מארז של נטורזה (צילום: אסף רחמים)
מארז של נטורזה (צילום: אסף רחמים)

מסעדת דנה פוינט מתחדשת בתפריט חדש
דנה פוינט, מסעדת חוף, שנפתחה לפני כ- 4 שנים וממוקמת ממש על חוף הים הרצלייני, מתחדשת בתפריט חדש של השף משה קלדרון (אונסיס ביפו, שף סבסטיאן).
בין המנות החדשות ניתן למצוא: עלי גפן על מצע של זציקי 36 ₪ / צלחת דגים כבושים  פילה מטיאס וסלמון מעושן, שמנת חמוצה, בצל בסומק 64 ₪ / טרטר בקר טרטר בקר קלאסי על ברוסקטת חלה 69 ₪  / חומוס מסחאן צלחת חומוס עם פרגית בבהרט ובצל צלוי, סלטון עגבניה, בצל ואורגנו טרי, טחינה ביתית וגרגרים  69 ₪ / קבב קבב ים תיכוני, בצל, עגבנייה ופלפל חריף על האש, טחינה בצד וצ‘יפס 89 ₪
יקיטורי פרגיות 69  / סלט רוקפור פרי העונה ואגוזים ויניגרט הדרים ועליי בייביי  69 ₪ 
הרצליה פיתוח, מתחת למלון דן אכדיה טלפון: 050-631-3141

דנה פוינט פותחת שולחן (צילום: אפיק גבאי)
דנה פוינט פותחת שולחן (צילום: אפיק גבאי)

מוזס מחזירה את סדרת חובקי העולם
מוזס מחזירה את סדרת חובקי העולם המוכרת החל מה-10.5 כל מנה תיכנס לחודש אחד בלבד
10.05- מקסיקו סיטי- המבורגר קלאסי, ביצת עין, חסה, סלסת עגבניות שרופות, איולי פלפלים צהובים קלויים וגוואקאמולה
07.06- בנגקוק - המבורגר קלאסי, סלט בקר תאילנדי, ביצת עין, איולי לאב ושאטה גרוס בלחמניית בריוש
05.07- אמסטרדם -דאבל המבורגר קלאסי עם גאודה, פטריות צלויות, בצל מקורמל, איולי פורטובלו, חסה סלנובה ושאטה בלחמניית בריוש
מנת חובק העולם מוגשת עם תוספות לבחירה: צ'יפס, פירה תפו"א, סלט ירקות שדה מחיר: 75 ₪ ובמסעדה הכשרה- 77 ₪
ניתן להשיג בכל מסעדות הרשת ברחבי הארץ, במשלוחים ובאיסוף עצמי Take Away טלפון - 9449* www.mosesrest.co.il

חובקי עולם של מוזס (צילום: חיים יוסף)
חובקי עולם של מוזס (צילום: חיים יוסף)

לא יודעים במה לבחור? "PAPA JOHN'S" מציעה חבילת טעימות חדשה
קריביאן או סופר פאפא? סוף להתלבטויות: רשת הפיצריות הבינלאומית 'פאפא ג'ונס' תציע לראשונה בישראל חבילת 4 פיצות אישיות מתפריט הפיצות המיוחדות במחיר  ב-125 ₪ בלבד כולל משלוח חינם (במקום 166 ₪). פיצות לדוגמא: קלאסית  / פפרוני ספיישל / יוונית / 6 גבינות / טבעונית ועוד.
להזמנות 6699 * www.papajohns.co.il

תבחרו איזה פאפא בא לכם (צילום: יחצ)
תבחרו איזה פאפא בא לכם (צילום: יחצ)