מה עושים כשלבן או בת זוגכם יש אידאולוגיות שונות לגבי האוכל, כמו טבעונות או צמחונות? יכולים להיווצר ויכוחים רבים סביב האוכל בבית, וגם סוגיית היציאה למסעדות. פרופ' קרסו מצא מקום שיחסוך לכם את כל זאת, והפעם: 'התרנגול הכחול' של השף שאול בן אדרת.   

"מסעדת 'התרנגול הכחול' במתחם ג'י בצפון תל אביב מציעה ארוחות עסקיות מהמשובחות, השוות והאטרקטיביות, גם מבחינת מחיר בתל אביב. עוד דבר חשוב, יש שם חנייה", הסביר קרסו, והוסיף כי ניתן למצוא שם גם תפריט קטן ונחמד לצמחונים וטבעונים. "יש שם הרבה דברים שאפשר להתאים לטבעונים", הדגיש.

בהמשך פירט על המנות הראשונות במסעדה: "יש סלט עשבים עם פטרוזיליה, נענע, כוסברה, בצל סגול, שקדים, שמן זית - רענן, עסיסי, טעים, עשוי בטוב טעם. יש סלמון גרבלקס כבוש, עם קרם פרש, בצלים, שמיר, צנוניות, ועל זה מפוזרים פניני קוויאר שחור". לדבריו, "אחת המנות הטובות שמאוד נהניתי מהן היא הפטה כבד עוף שלו. הוא עשוי בברנדי תפוחים עם ריבת גזר, ודבש תמרים, הוא ממש נמס בפה". 

אז מה עם המנות העיקריות? "יש לו עיקרית ב-89 שקלים - אפשר לבחור המבורגר, קבב טלה, כבדי עוף, שניצל ענק, פסטה, או דג קוד לבן בקארי. אם אתה מוסיף עוד 10 שקלים, אז יש סלמון על הפלנצ'ה ופורל שלם בתנור על קרם של ווסאבי מאוד עדין", סיפר קרסו והתייחס גם למנות הצמחוניות והטבעוניות: "יש סלטים משורש של סלרי אפוי עם לימון ושמן זית על רוטב של עלי מנגולד שחור, וריזוטו עם ירקות אפויים".

לקראת סיום השיחה פירט קרסו על מחירי המשקאות: "כוס יין ב-24 שקלים, קוקטייל היום ב-24 שקלים, ובירה של 400 מ"ל ב-19 שקלים". וגם הוסיף כי כל מנות הקינוחים עולות 24 שקלים. "ארוחות נהדרות, רמת אוכל נהדרת, מחירים בפירוש סבירים למסעדה ברמה כזאת", סיכם.