מתי אכלתם לאחרונה איזה דג טוב? כזה שהוגש לכם על צלחת גדולה ונדיבה, לצד סלטים טריים ורבע לימון בתוך רשת צבעונית? במידה ותשובתכם היא שעבר זמן רב מאז אותה ארוחת דגים דשנה, פרופ' קרסו מצא עבורכם הזדמנות מצוינת לדג בצהרי היום, ממש בלב המרכז השוקק, והוא סיפר על כך בתכניתו ב-103FM.

מסעדת 'דרבי בר דגים' הממוקמת בסמוך לקניון רמת אביב ברחוב ברודצקי 43 בתל אביב, מציעה תפריט רחב של דגים טריים במחירים השווים לכל נפש, מנות פתיחה בלתי נגמרות וקינוחים שרק משאירים טעם של עוד. 

אז מה גרם לפרופ' קרסו להתרשם כל כך מן המסעדה הנהדרת? קודם כל ולפני הכל, היה זה הדבר  החשוב ביותר שאנו מחפשים במסעדה – האווירה במקום. והיא כמובן, הייתה נפלאה: "השירות נהדר - כיף של מקום לבוא אליו".

לאחר מנות הפתיחה שלא חדלו מלהגיע אל השולחן העמוס לאיפה, הגיעה העת לסיבה שלשמה התכנסנו – הדגים, רבותיי, הדגים. וכמו שבטח ניחשתם, גם הם לא אכזבו: "הדגים עשויים נהדר. השפים שם הם שפים שיודעים לעשות דגים, מנות הדגים גדולות ונדיבות והדג הוא עסיסי ועדין".

אם זה לא מספיק, לאחר מנות הפתיחה, הדגים הבשרניים והיין לצד הצלחת, גם הקינוחים הצליחו לרגש את פרופ' קרסו ולהפוך את הערכתו למסעדה המצוינת לכפולה ומכופלת. פרופ' קרסו סיפר לאיריס קול ב-103FM על קינוח המלבי האהוב שהוא מקפיד להזמין בהגיעו, והצליח לגרום לנו להתקשר מיד ולהזמין מקום: "ישנן מנות אחרונות רבות וטעימות, ואני תמיד לוקח את המלבי שלהם – המלבי שלהם זה משהו יחיד במינו". 

אז כמו שהפתגם האנגלי הידוע 'תן לאדם דג, הוא ישבע ליום אחד; למד אותו לדוג, הוא ישבע כל חייו' אומר כבר שנים, זכרו שאם חשקה נפשכם בדג טוב, אין צורך לרדת למזח עם חכה ופיתיונות - כדאי ואף רצוי לבקר ב'דרבי בר דגים', ויפה שעה אחת קודם.