נעמה חן מגישת ecolife ב-eco99fm ועורכת התכנית בת שבע לפר יצאו למסעדת Wok Republic בתל אביב. המזרח הרחוק מתקרב! אנחנו רעבות. מה נזמין?



איך הדיגיטל?



איזה כיף לראות אתר כזה! צבעוניות מעולה, שמכניסה אותך לאווירה אסיאתית. האתר מאפשר לצפות בתפריט, וגם להזמין דרכו משלוח. הוא פשוט, מזמין ועם ממשק נח במיוחד.



איך המגוון? התפריט של ווק ריפבליק מאוד מגוון, עם שלל מנות מעולמות שונים של המטבח האסיאתי: חלק עם עוף, חלק עם בשר, חלק מהמנות הן מנות אורז, וחלק אטריות. יש שלל מנות, כל אחד יכול למצוא שם משהו שמתאים לו.



איך המחיר? זול זו לא מילה גסה! מנות עם עוף או בשר 32-42 שקלים? יש חיה כזו! אין צורך לשלם 60 שקלים על ארוחת צהריים, יש גם אלטרנטיבות מצוינות וזולות הרבה יותר.



יש, האוכל הגיע!



איך האריזה? המשלוח הגיע בקופסאות קרטון מעוצבות ויפות של טייק אווי אסייתי, שגם שמרו על חום המנות, וגם – ניתנות למיחזור. הקופסאות הגיעו בשקיות נייר חומות – אחלה, אבל אנחנו ממליצות לאמץ את מגמת שקיות הבד הידידותיות יותר לסביבה.






איך הטעם? קדימה, לעבודה...



מנות ראשונות + עיקריות:


חמוצים אסיאתים: כרוב וגזר בתחמיץ אסיאתי (9 שקלים).


פאד תאי נודלס צמחוני: אטריות אורז עם נתחי טופו, ביצה טרופה, כרוב, גזר, נבטים, בצל ובוטנים קלויים (34 שקלים).



גרין נודלס: אטריות ביצים עם נתחי עוף, פסטו אסיאתי, חלב קוקוס, ברוקולי, פלפל ירוק, בצל ובוטנים קלויים (34 שקלים).



צ'יקן סאטה נודלס: אטריות ביצים עם נתחי עוף, בצל, בצל ירוק, חמאת בוטנים וחלב קוקוס, כוסברה ובוטנים קלויים (32 שקלים).



צ׳ופ ביף רייס: אורז מטוגן עם בשר בקר קצוץ דק, בצל, בצל ירוק, חציל בטמפורה (42 שקלים).


בומביי צ׳יקן: נתחי עוף, חלב קוקוס, קארי צהוב, פלפלים, בצל ירוק וכוסברה, מוגש עם אורז מאודה בתחתית (36 שקלים).



למסעדת ווק ריפאבליק אין מנות ראשונות, מלבד מנת החמוצים האסיאתים – אבל בינינו, הם היו כל כך טעימים, שלא היינו צריכות שום דבר מעבר להם. הירקות היו טובים ומתובלים נכון. היה אפשר לצמצם את כמות הנוזל במנה, הירקות קצת שחו בו. זו מנה חריפה, אבל כזו שקשה להפסיק לאכול. אנשים שאינם מורגלים בחריף - הישמרו לנפשותיכם‼



מנת הפאד תאי נודלס, היא מנה צמחונית, שמהווה יופי של ארוחה לנמנעים מבשר. הטופו ספג את הטעמים, הבוטנים משדרגים, והטעם ישמח גם את אוהבי הבשר. ועכשיו, מילה על אוכל אסיאתי שמגיע בקופסאות טייק אווי – באמת שניסינו לערבב, שקשקנו ושקשקנו, אבל מה לעשות – הרוטב נשאר בתחתית ומי שאכל ראשון, קיבל אטריות מעט יבשות. למרות שנורא כיף לאכול ישירות מהקופסה, מרגיש לנו שהורדה לצלחת תעשה חסד למנות.



מנת הגרין נודלס, היא מנה עם חלב קוקוס. נעמה מאוד אוהבת חלב קוקוס, בת שבע פחות. אבל… זה לא מנע ממנה לאהוב את המנה שהייתה, לטענתה, עדינה בטעמים שלה. חלב הקוקוס לא השתלט על המנה, והשאיר מקום גם לשאר הטעמים. הפסטו, לעומת זאת, פחות ישב לה... נעמה מנגד, מאוד אהבה את החיבור בין חלב הקוקוס לפסטו - נסו את זה בבית!



מנת הצ'יקן סאטה נודלס, מכילה גם היא חלב קוקוס וגם כוסברה - שני דברים שבת שבע לא אוהבת. אז בשביל זה הבאנו לכאן את נעמה, שדווקא אוהבת מאוד את שני המרכיבים ונהנתה מכל ביס מהמנה הזו, שמכילה בתוכה גם חמאת בוטנים – היש אושר גדול מזה?



והנה הגענו לחלק המסקרן במשלוח – מנת הצ'ופ ביף רייס. מנה מעניינת, עם מרכיבים מעט שונים. זו מנת אורז, בעוד שיתר המנות עד כה היו על טהרת האטריות. הבנות ניסו להתחבר – אך הפעם, מה לעשות, זה קצת פחות עבד.



מנה מעניינת נוספת היא מנת הבומביי צ'יקן - בת שבע (שונאת קארי ידועה) חששה מאוד מהרגע הזה, אבל… (תופים…) הפתעה! היא אפילו נהנתה מהמנה. מסקנה – לחבר'ה בווק ריפאבליק יש יד טובה. המנות מאוזנות, עם חריפות נכונה, מתיקות מדויקת ומליחות במידה. לא צריך שום דבר חוץ מצ'ופ סטיקס, או… מזלג את אתם מאלה 



ווק ריפבליק. צילום: אלמוג דביר




קינוח:


מלבי: קרם מלבי וקוקוס, עם סירופ ג'ינג'ר מתוק ובוטנים קלויים - מנה פרווה (15 שקלים).



בפנים נפולות ניגשנו אל מנת הקינוח שקיבלנו. מנת קינוח פרווה, מה כבר יכול להיות טעים כאן? ושוב… כמו שכבר חווינו במשלוח הזה – הפתעה! מנת קינוח פרווה טעימה? מסתבר שיש חיה כזאת. מנת המלבי ממש מעולה! אומנם מדובר במלבי בלי מי ורדים, ובעולם של נעמה זה קצת כמו צ'יפס בלי קטשופ, אבל מסתבר שהגרסה של ווק ריפאבליק כל כך טובה, שלא צריך כאן נוזלים ורודים זוהרים. המרקם מעט שונה ממלבי רגיל, אין את תחושת הג'לטיניות שיש למלבי, כאן יש תחושה יותר קרמית. ציפוי הג'ינגר והבוטנים הקלויים מאוד מתאים לרוח המסעדה, ומשתלב נהדר עם המנה – לא יכולנו להפסיק לאכול!



מה עוד חשוב לדעת?


חומרי גלם - אחלה של חומרים יש לנו כאן. חלב קוקוס, חמאת בוטנים, ברוקולי, פסטו אסיאתי – טעים, טרי ומפנק. שימו לב שכל המנות יכולות להפוך לצמחוניות, טבעוניות או ללא גלוטן – אם רק תבקשו. מהלך מנצח, שאפו!



גודל מנה - מנות גדולות במיוחד, וואלה, לא נשקר, נשאר לנו גם למחר!



ובשורה התחתונה...


לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, ווק ריפבליק- "wok republic" קיבלה את הציון הממוצע 4.43 - ציון גבוה מאוד, שבהחלט משקף את תחושתנו לגבי הארוחה. אנחנו מאוד ממליצות! כל הכבוד! נפגש במשלוח הבא!