אוגיז פינת פרובינסטאון


מעולם לא שמעתי על פרובינסטאון, מתברר שזו עיירת חוף קטנה בקייפקוד כשעה מבוסטון ומתברר שיש בה אוכל מעולה, שפע של דגה והרבה אלכוהול. אז תסלחו לי – אני הולכת לחפש טיסות. באוגיז כן מכירים את העיירה ואת האוכל הטעים שיש בה ולפני זמן מה הם השיקו תפריט בהשראת "פרובינסטאון" שמבוסס על מאכלי ים ודגים עם המון טעמים מעושנים ופיקנטיות מעניינת. התפריט מוצע כחלק מתפריט הספיישלים במהלך כל השבוע כאשר ימי שלישי ספציפית מוקדשים רק ל"פרובינסטאון".



מה אוכלים? הרבה...
קודם תתחילו בקנקן של איזה קוקטייל כי אלו החוקים ואין להפר אותם ויאללה תתחילו למלא את השולחן. אני חובבת שרימפסים רצינית ולכן טעמנו שרימפס צ'ילי, שום, שמן זית, עגבניות ויין לבן (52 שקלים) ומנה מצוינת של שרימפס גורגונזולה, אגוזי מלך ויין מוסקט ( 56 שקלים), פופקורן קלמרי סגול מענג עם רוטב ליים מעושן ופיקנטי שתרצו לקחת אתכם הביתה ולחיות איתו לעד (46 שקלים), עוד מנה מעניינת ושוב בגלל הרוטב היא של קלאמרי על פלנצה ברוטב צ'וריסו איולי ממש טעים ופיקנטי (58 שקלים). גם מנת המולים עם צ'וריסו עגבניות מעושנות, צ'ילי וצ'יפס שיחקה אותה עם הטעמים המעושנים שחזרו גם פה ונתנו פאנץ' אחר לגמרי למנה (68 שקלים). סנדוויץ' השרימפס וההמבורגר סרטנים הם פשוט מנת פחמימות כיפית, קלה יותר מעוד המבורגר והרבה יותר טעימה בעיני, שתיהן מגיעות עם צ׳יפס קריספי מתובל (48 שקלים). הקראב קייק הרגיש כמו לשחק עם האוכל, ביצה עלומה מעל שממש עטפה בצהבהבות מדהימה קציצה דשנה של סרטנים על נתח עסיסי של עגבנייה ירוקה מטוגנת עם מלא קרם תרד מסביב - טעים ומושחת ( 52 שקלים).



הקינוחים היו פחות הצד החזק של המקום ושווה לשמור על הטעמים בפה. השמועות מספרות שגם ארוחת הבוקר במקום שווה קפיצה ויש בה הרבה הפתעות מושחתות. המחירים - ממוצעים והמנות לא קטנות ובהחלט חייבים לחלוק וככה לטעום כמה שיותר. מה שממש מוסיף זו האווירה המחתרתית של המקום שממוקם לו צמוד לשוק לוינסקי במין סמטה קטנה ונחבאת. אז אל תספרו לכולם כדי שהיא תישאר מחתרתית.



אוגיז זהו בר-האוכל של גילי ועומר, טבחים עם רזומה מרשים שנפגשו ברחובות מנהטן ואחרי יום עבודה ארוך במטבח אהבו לאכול במקומות, כפי שהם מגדירים, "עם אוכל אמיתי". תפריט האוכל בבסיסו נשען על אוכל אמריקאי מודרני עם עוד מלא אלתורים קולינריים טעימים.


שווה קפיצה לחלוטין - רחוב מרחביה 4, תל אביב, טלפון 03-5168244


שעות פתיחה: שני-חמישי 17:00- עד אחרון הלקוחות


שישי-שבת 08:00 - עד אחרון הלקוחות.



המטבח הגלילי מגיע לתל-אביב


מחלבת "משק צוריאל" ואתר "EatWith" מציגים: סדרת ארוחות על טהרת הגליל. מיטב השפים של "EAT WITH" פתחו את בתיהם ואירחו ארוחות אינטימיות המתבססות על המטבח הגלילי העשיר בגבינות, עשבי תיבול ומאפים.



ב-30 לאוגוסט תיערך הארוחה המרכזית, אשר תחתום את סדרת הארוחות הגליליות, אצל "הבנות"- זוג שפיות מוכשרות אשר יארחו על גג ביתן שבנווה צדק, עם השף הגלילי יוסף ז'וז'ו חנא ממסעדת "מגדלנה" שבצפון הארץ. בין המנות הגליליות שהיו ויהיו בארוחות: סשימי טונה אדומה, פילה דג ים צלוי בתנור עם שושברק מלוחיה וגבינת תבור, "ריזוטו"- פריקי מנצרת עם חצילונים ופיסטוקים קלויים ועוד. המנות הגליליות מהן ייהנו הסועדים במהלך הארוחות הנן מנות יצירתיות ומקוריות, פרי יצירתם של המארחים השונים.



מקומות לארוחות ניתן לרכוש בהזמנה מראש בלבד דרך אתר "EatWith".



ארוחה גלילית בשילוב משק צוריאל. צילום: נמרוד סנדרס
ארוחה גלילית בשילוב משק צוריאל. צילום: נמרוד סנדרס




גלידות אנדריי ממתיקים את הקיץ


למרות כל הגלידות הלא סטנדרטיות שצצו לאחרונה, תמיד כיף לחזור למוכר. הרשת הוותיקה "אנדריי" ממשיכה לפנק עם טעמים נוסטלגיים לצד טעמים חדשים - מסטיק, גבינה עם תות, מקופלת וניל, פצפוצי אורז, ביסקוטים, חלווה עם פיסטוק ,קפוצ'ינו ופצפוצי שוקולד, תפוז-שוקולד, לימון-נענע, פירות יער ועוד.



אפשר למצוא גלידות על בסיס שמנת משובחת, יוגורט, סורבה מפירות טריים וגלידות דיאט נטולות שומן - הכל ללא צבעי מאכל וחומרים משמרים. קלאסיק במיטבה. מארז של 1 ק"ג 58 שקלים.


סניפי גלידת "אנדריי": רחוב יפת 138 תל אביב ורחוב בן גוריון 2, רמת גן.