סרטון בו נראית שרת התרבות מירי רגב (הליכוד) כשהיא אומרת במהלך כנס באור יהודה כי "לא יתנו לבוכרים לנצח", רץ ברשתות החברתיות. מדובר בעקיצה מרומזת לחבר הכנסת גדעון סער, שכן אמו ממוצא בוכרי למחצה. כזכור, הפריימריז בליכוד, שצפויים להתקיים מחר, עוררו סערה רבה במפלגה, שירדה לא פעם לפסים אישיים. 
סער מסר בתגובה: "חברים וחברות יקרים, בשעות ובימים האחרונים מפיץ לצערי הצד השני פייק ניוז קיצוני: שקרים, הכפשות, השמצות ואף אמירות גזעניות. זוהי לא דרכנו. זוהי לא דרך הליכוד. התחייבנו לקמפיין מכובד ומכבד ועמדנו בכך. לצערנו קמפיין נתניהו נמנע מעימות רציני וענייני והחליט לנהל קמפיין שלילי ולא ענייני. אני סומך על תבונתם של חברי הליכוד. הם יודעים להתעלות מעל כל זה ולבחור בחירה עניינית, ערכית ואמיתית. מחר מגיע השינוי. אני זקוק לכם. בואו נעשה אותו יחד".

השרה רגב מסרה בתגובה לדברי סער: "בייאושם ובמצוקתם הגדולה בוחרים במטה סער לקחת אמירה הומוריסטית ולייחס לה גזענות. ראש המטה של סער באור יהודה הוא בוכרי, ומי שאמורה לסייע בהבאת בני הקהילה הבוכרית להצביע נתניהו, ג׳נה כהן היא: נחשו מה..בוכרית גם כן. פניתי אליה במהלך הכנס אתמול ואמרתי לה שלא ניתן לבוכרים לנצח, כלומר שהיא תסייע בהבאת יותר מתפקדים, תושבי המקום, שבחלקם הגדול בוכרים להצביע נתניהו לעומת אלו שיגיעו להצביע לסער. אין אדם בכנס שלא הבין את האמירה ואת הקריצה, בליכוד ישנן קבוצות שמייצגות בני עדות שונות ובני קהילות שונות ואני גאה מאד על כך". 

עוד הוסיפה: "פעלתי רבות למען העדה הבוכרית ואוסיף לפעול למענה ולמען כלל העדות בישראל. צר לי שגורמים מטעם מטה סער פועלים כדי לפגוע בי, הם עושים זאת בשם אידיאולוגיית אנטי ביבי, מבית מדרשם של השמאל".

מנכ"ל קונגרס יהדות בוכרה, יהודה בלוי, בא להגנתה של מירי רגב לאחר הדברים, וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ראיתי את הסערה סביב ההלצה שיצאה מפיה של השרה מירי רגב אודות העדה הבוכרית. השרה היא ידידה ותיקה של העדה כולה. כמנכ"ל הקונגרס של יהודי בוכרה, אני יכול להודיע בפה מלא: כל אירוע של העדה שהשרה הוזמנה אליו- היא עשתה כל מאמץ נרדש כדי להשתתף בו. יש לה פינה חמה למורשת והתרבות הייחודיים של העדה. המשפט הוצא מהקשרו". באשר לח"כ גדעון סער, כתב בלוי: "מדובר בבן העדה וידיד שקיבל את הבמה על מנת להביע את דעותיו והאג'נדה הפוליטית שלו בפננו. הבמה ניתנה לו מכל הלב, כפי שאנו נוהגים כלפי כלל חברי הכנסת". 
 

הפריימריז המתוחים לראשות הליכוד צפויים להתקיים מחר, והם הובילו לסערות רבות במפלגה. השרים ישראל כ"ץ, גלעד ארדן, מירי רגב, גילה גמליאל ואופיר אקוניס, וגם חברי הכנסת ניר ברקת, אתי עטיה ויו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר נמנים בין התומכים בראש הממשלה נתניהו. מהצד השני נמצאים כמה חברי כנסת בהם יואב קיש (ראש מטה הפריימריז של סער), שרן השכל, מיכל שיר ואתי עטיה.