ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שני) כי החליט למנות את ח"כ דודי אמסלם לשר התקשורת. ח"כ אמסלם, שהחזיק בכנסת הקודמת בתפקיד יו"ר הקואליציה, כיהן בעבר, בין היתר, כיושב ראש ועדת הפנים והגנת הסביבה, כמנהל במחלקה הכלכלית במשרד האוצר, באגף התקציבים של המוסד לביטוח לאומי, באגף שיפור פני העיר בעיריית ירושלים ובמחלקה הכלכלית בנציבות מס הכנסה.



אמסלם אמר לאחר ההודעה על מינויו: "שמח על הזכות הגדולה לשרת את עם ישראל בתפקיד שר התקשורת. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון. בעזרת ה' נעשה ונצליח".




אמסלם יחליף בתפקיד את איוב קרא, שהודיע על התפטרותו לאחר שהחליט להסיר את מועמדותו לתפקיד שגריר ישראל במצרים. במכתב ההתפטרות שלו הסביר קרא כי "אני יוצא לקרב על טיהור שמי, וגם לניקוי הליכוד מתפישות עולם 'מפאיניקיות' שחדרו אליו בשנים האחרונות".



שר המשפטים אמיר אוחנה בירך את אמסלם בחשבון הטוויטר שלו: "אני מברך את ידידי, ח"כ דודי אמסלם עם מינויו לתפקיד שר התקשורת. דודי הוא איש של אנשים, שליח ציבור שפועל ומדבר מדם ליבו. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד ושמח לראות אותו מצטרף אל שולחן הממשלה". גם שר האוצר כחלון בירך: "דודי היקר, ברכות על המינוי לשר התקשורת. אם צריך עצה משר תקשורת לשעבר, תמיד זמין בסלולר".