גבי אשכנזי מדבר לראשונה על חיבורים אפשריים לקראת הבחירות הקרובות בגוש המרכז שמאל. הרמטכ"ל לשעבר אמר לפעילי הקמפיין 'בלי איחוד הקול אבוד', שהגיעו סמוך לביתו: "אני ממש עובד בזה, זה מה שאני עושה. מנצל את כל הטיעונים וההיגיון כדי להסביר שזה מה שצריך בעת הזו".

אשכנזי החמיא לפעילים על מעורבותם והודה להם: "כל הכבוד שאתם לוקחים אחריות ומגלים מעורבות". כשנשאל מתי יצהיר על כניסתו לפוליטיקה, ענה: "אני חושב שהתשובות יהיו ממש בימים האלה. אתם מבינים עד מתי אפשר לעשות את זה. אני מקווה שנהיה אנשי בשורה".

בין הפעילים שהגיעו מחוץ לביתו של אשכנזי, היה אייבי בנימין שהיה אחד ממארגני מחאת פתח תקוה מול בית היועמ"ש ונתבע על ידי יאיר נתניהו בגין הוצאת דיבה.

קמפיין 'בלי איחוד הקול אבוד' הוא יוזמה רחבה לאיחוד שורות פוליטי, קוראת ליאיר לפיד, בני גנץ, אבי גבאי, ציפי לבני, אהוד ברק, משה (בוגי) יעלון, וגבי אשכנזי לאחד את השורות. היוזמה יצאה לדרכה לאחר שסקר עדכני שבוצע השבוע ע"י מכון טלסקר, הראה שמעל  79% מתומכי אותם מנהיגים, יותר ממיליון ישראלים, מעוניינים לראות איחוד כוחות בגוש המרכז שמאל.
 
בין היוזמים של הקמפיין: נועה אליאסף-שוהם, יזמית חברתית, ממקימי מכון ראות ומנכ"לית לשעבר של ארגון "ישראל יוזמת", תא"ל במיל' גיורא ענבר, אילן שילוח, יונתן בן ארצי, ואלוף במיל׳ משה קפלינסקי.