29 יום לבחירות והתיקו הפוליטי נמשך: בסקר שנערך הבוקר (שני) בגלי צה"ל בעריכת הסוקר מנו גבע עולה כי לו הבחירות היו נערכות היום, תמונת המנדטים הייתה נראית כך: הליכוד שומר על כוחו עם 32 מנדטים,  ואחריו יש עתיד שנחלשת במנדט ל-24. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר וגנץ והמחנה הממלכתי מקבלות 12 מנדטים. ש"ס עם שמונה מנדטים, יהדות התורה עם שבעה. עוד עולה כי העבודה וישראל ביתנו מקבלות שישה מנדטים, מרצ עם חמישה ובתחתית רע"מ וחד"ש-תע"ל עם ארבעה מנדטים. הבית היהודי נותרת מתחת לאחוז החסימה, אולם היא מתחזקת ועולה ל-2.5 אחוז מהקולות. בל"ד גם היא מתחת לאחוז החסימה עם 1.9%.

בתמונת הגושים, יש 59 מנדטים לגוש בראשות נתניהו ו-57 לגוש בראשות לפיד. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין רה"מ המכהן יאיר לפיד לבין רה"מ הקודם נתניהו- 44% חושבים שנתניהו מתאים יותר לכהן כראש ממשלה לעומת 32% שחושבים כי לפיד מתאים יותר. מול גנץ, נתניהו יורד ל-43% מול 26% התאמה לשר הביטחון. 

בנוסף סקר גלי צה"ל בחן את עמדת הציבור בשיתוף חד"ש-תע"ל או רע"מ בקואליציה. מהסקר עולה כי רוב מצביעי הקואליציה הנוכחית בעד שרע"מ תהיה בקואליציה או תתמוך בה מבחוץ, אך חלוקים בעניין שילוב חד"ש-תע"ל או הישענות עליה. מצביעי גוש נתניהו מתנגדים לחברות או תמיכה של המפלגות הערביות בממשלה. 

אחמד טיבי, איימן עודה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אחמד טיבי, איימן עודה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כמו כן, לדעת המשתתפים בסקר הנושא החשוב ביותר בבחירות הקרובות הוא יוקר המחיה  (בקרב מצביעי גוש נתניהו: 50%, בקרב מצביעי גוש הקואליציה הנוכחית: 60%) ולאחר מכן המצב הביטחוני, זהות ראש הממשלה ומערכת המשפט. בתחתית הנושא האיראני ותחבורה ציבורית בשבת.