יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' תקף היום (רביעי) את יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, והאשים אותו בהפסקת המשא ומתן ביניהם לאיחוד המפלגות לריצה משותפת בבחירות.

בן גביר: "אחרי שניסיתי בכל דרך להגיע לאחדות - מכריז על ריצה עצמאית"
"מוביל לאבדון": בימין הגיבו בזעם לריצתו העצמאית של בן גביר

"היו לנו מפגשים אינטנסיביים ופתאום הוא הודיע על הפסקת המו"מ", אמר סמוטריץ', "יש תחושה שלפני חודש וחצי הוא החליט לרוץ לבד ומאז משחק משחקים. מה הוא עשה חברתי בשנה האחרונה, לריב עם טיבי במליאה ולשדר בפייסבוק?".

"בן גביר עושה סוג של הסתרת הציונות הדתית, ניסיון להציג אותה כמתנשאת ויהירה. לא מתנצל שאני רוצה מפלגה ציונית דתית. אנחנו לא מתעסקים רק בסוגיית הערבים ומוות למחבלים", הוסיף יו"ר 'הציונות הדתית'.

ח''כ איתמר בן גביר  (צילום: אבשלום ששוני)
ח''כ איתמר בן גביר (צילום: אבשלום ששוני)

מנגד, ח"כ בן גביר לא נשאר חייב והגיב לדבריו של סמוטריץ': "אני מכבד את הבחירה של בצלאל סמוטריץ לפנות לקולות של איילת שקד, ומאחל לו הצלחה רבה. עוצמה יהודית לא תנהל קרבות התקוטטות עם סמוטריץ' כדי לא לפגוע בימין, ואני קורא גם לסמוטריץ' לגלות אחריות ולהימנע מהטלת שקרים רפש".

בד בבד, מפלגת הבית היהודי- המפד"ל פירסה סרטון בחירות ראשון בו יו"ר המפלגה המיתולוגי השר לשעבר זבולון המר ז"ל מככב. המר ז"ל נצפה בסרטון אומר: "אהבת התורה ואהבת א"י הביאו אותנו להישגים אדירים".

יחד איתו מופיע יוסי ברדוני ראש עיריית גבעת שמואל וראש סיעת הבית היהודי לכנסת ה-25 שקורה לכלל הציונות דתית האמיתית לחזור הביתה. בסרטון אומר ברודני: "מחובתנו לחזור לקדמת הבמה הפוליטית. נחליט אם נהיה ציבור שבונה גשרים או חומות בחברה הישראלית. חוזרים הביתה למפלגת הבית היהודי- מפד"ל".

קמפיין מפלגת הבית היהודי, טנא תקשורת

כזכור, בן גביר הודיע השבוע במסיבת עיתונאים על ריצה בנפרד מרשימת הציונות הדתית והאשים את סמוטריץ' בכישלון איחוד המפלגות: "סמוטריץ' סירב למו"מ, אחר כך הוא הסכים רק למראית עין, עכשיו הוא דורש לעצמו שישה מקומות מתוך שמונה. הוא דורש לעצמו 3/4 מהמפלגה הזאת, ויתרתי על המקום הראשון - זה לא הספיק לו, ויתרתי על השוויון ברשימה - זה לא הספיק לו". 

"בשונה מחברי בצלאל אני רוצה לתת ייצוג לכל הציונות הדתית, אבל לא רק. לצערי למרות כל הוויתורים שלי סמוטריץ בחר שלא לרוץ ביחד כי הוא רוצה בעיקר דתיים לאומיים קלאסיים. עדיין נותרה בי התקווה שהוא יתעשת ויבחר להמשיך יחד", הוסיף.