בראיון שערך הבוקר (שני) שר הביטחון בני גנץ לכאן רשת ב', הצהיר כי הוא אינו מוטרד מהעובדה שלא יהיה ראש ממשלה, ועל אף שהסקרים מנבאים למפלגת כחול לבן מספר מנדטים נמוך, הוא עדיין הגיע להישגים פוליטיים שאף אחד אחר לא הצליח להגיע אליהם בעשרים השנים האחרונות. "אני מבין שאני לא מועמד לראשות הממשלה עכשיו אבל זה יחזור בהמשך, אל תדאג, כרגע אני הולך לוודא שנתניהו יסיים את תפקידו ויהיה פה ראש ממשלה ישר שזה לא יהיה אני, אבל אני אקבע מי זה יהיה", אמר. 

בני גנץ לנתניהו בפתח קבינט הקורונה: "ההדלפות מזכירות לי איך הדליפו מצגת בצוק איתן"

בנוגע לחבירה לנתניהו, הדגיש שוב כי הסיבה היחידה שעשה זאת היא הקורונה: "אתה לא מצפה ממני כמי ששירת את המדינה כמעט ארבעה עשורים, ומחר אגב זה שש שנים מהשחרור שלי, להגיד אני יושב בצד, בעיה של מישהו אחר. לקחתי חצי ממשלה. אתה מסוגל להביא לי אחד שהשפיע ככה?".

בתשובה לטענה כי בגד באמונם של מיליון בוחרים ובוחרות, ציין כי "הורדתי את נתניהו חצי דרך מהשלטון וזה רק כי הייתה קורונה, והציבור יודע את זה. ואני מבקש מכולם ובמיוחד מהתקשורת לזכור את זה, הייתה פה מציאות אחרת. היום איכשהו הצלחנו לפתוח את הסגר ולהחיות את הכלכלה. נתניהו לוקח לעצמו את התו הירוק, זה אנחנו הבאנו את זה".

לדבריו, ללא כחול לבן, נתניהו יקים ממשלת ימין עם בן גביר, סמוטריץ', ועם קיצוניים ימניים. "לא אשב שוב עם נתניהו, חד משמעית, הקורונה הייתה הסיבה שבגינה נכנסתי, אזרחי ישראל היו הסיבה, לא לשרת את נתניהו. אף אחד לא שילם את המחיר כמוני אבל אני עומד יציב ונחוש ומתכנן להמשיך לשרת את ישראל. יש לי עוד הרבה מה לתת ואני מתכוון לתת את זה. אני לא מאמין לו בכלום".

את דבריו סיים בפנייה לציבור: "עדיין יש דבר אחד שאני מסכים עם נתניהו - לכו להתחסן. אין פה ימין ושמאל, צריך להתחסן ולהתגבר על המחלה הזאת".