בעידן שבו המהירות והנוחות הופכים לערכי מפתח בחוויית הלקוח, מרחיבה קבוצת BBB את פעילותה אל מתחמי הדרכים הראשיות. הקבוצה הודיעה על פתיחת ארבעה סניפים חדשים של המותג BBB BY THE WAY במתחמי הנוחות של כביש 6, בשיתוף פעולה עם רשת si cafe ובהשקעה כוללת של כ-7 מיליון שקלים.
שניים מהסניפים החדשים כבר נפתחו במתחמי "דור אלון" בתחנות מגל שבכביש 6 צפון (בין מחלף ניצני עוז למחלף באקה, בשני הכיוונים), ושני סניפים נוספים ייפתחו בחודש הקרוב בתחנות נען (בין מחלף שורק למחלף נשרים, בשני הכיוונים), גם הם לאורך כביש 6.
כל אחד מהסניפים החדשים משתרע על שטח של כ-100 מ"ר ומציע כ-50 מקומות ישיבה. בהתאם למדיניות המותג BBB BY THE WAY, פועלת בסניפים שיטת הגשה עצמאית, והם מצוידים בעמדות הזמנה דיגיטליות ידידותיות ונגישות, המייתרות את הצורך בהמתנה לקופאי.
התפריט בסניפים החדשים מציב את ההמבורגר במרכז, וכולל מגוון המבורגרים - בודדים או כארוחה, תוספות צד, סלטים, ארוחות ילדים ומנות נוספות. המנות ואופן הגשתן הותאמו הן לאכילה במקום והן לשירות איסוף עצמי, המאפשר אכילה נוחה ברכב בדרכים.
ארבעת הסניפים החדשים מצטרפים לסניפי BBB BY THE WAY שנפתחו בשנה האחרונה בצומת דבירה בדרום ובלובי בית החולים איכילוב בתל אביב, כחלק ממגמת התרחבות המותג למיקומים שאינם מסעדות מסורתיות.
"פעילות המותג מהווה נדבך נוסף ומרכזי באסטרטגיית הפיתוח העסקי שלנו. אנחנו רוצים לפגוש את הישראלים במקומות נוספים, חדשים ומפתיעים, מחוץ למסעדות הקיימות והמוכרות", אומרת אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB. "הקהל הקיים שלנו, כמו גם קהלים חדשים הפוגשים בנו לראשונה, יוכלו להנות מארוחות מעולות, במחירים נוחים ובאיכויות בלתי מתפשרות, בדומה למתודה הקולינרית המובילה את כל הפעילות העסקית שלנו, בכל המותגים".
מהלך ההתרחבות של BBB משקף מגמה רחבה יותר בעולם המזון המהיר, שבה רשתות מותג מבוססות מחפשות להתרחב מעבר למודל העסקי המסורתי שלהן ולהגיע לקהלים חדשים במיקומים אסטרטגיים, כמו צירי תנועה מרכזיים ומוסדות ציבוריים. החיבור בין רשת המבורגרים מובילה לבין מתחמי תחנות דלק בכביש מהיר מתכתב עם צרכי הנוסעים המודרניים המחפשים פתרונות מזון איכותיים גם בדרכים.