עולם הרכב היוקרתי ידוע בחוויות הלקוח הבלעדיות שלו, באולמות תצוגה מפוארים ובשירות VIP. אולם כעת, אחת מיצרניות הרכב היוקרתיות בעולם בוחרת לשבור את המחסום בין האליטה לקהל הרחב.

פורשה ישראל הודיעה על השקת מתחם פופ-אפ חדש וייחודי בביג פאשן גלילות, במהלך שנועד להנגיש את חוויית המותג לציבור הרחב. המתחם, שיפעל למשך שלושה חודשים החל מסוף חודש מרץ, הוקם בהשקעה של כחצי מיליון שקלים ועומד בסטנדרטים הבינלאומיים של היצרנית הגרמנית.

במתחם יוצגו שלושה דגמי פורשה מתחלפים, ביניהם דגמים נחשקים כמו ה-911 החדשה והמקאן החשמלית. המבקרים יוכלו להתרשם מקרוב מהרכבים ולהכיר את החידושים האחרונים של החברה, בסביבה פתוחה ונגישה יותר מאשר באולמות התצוגה המסורתיים.

"הקמת מתחם הפופ-אפ באזור היוקרתי של ביג פאשן גלילות הוא מהלך חשוב בהנגשת המותג הנחשק לקהל הישראלי," אומר שי דואני, מנכ"ל Orchid Sports Cars, יבואנית פורשה בישראל. "המטרה היא לאפשר לקהל קיים וחדש להיחשף ולחוות את המותג בזמן ובמקום שלא חשב שיפגוש בו – מתחם קניות מרכזי וייחודי, באווירה חופשית המאפשרת ליהנות מהערכים המיוחדים של פורשה ולייצר תקשורת עם קהלים חדשים."

המהלך של פורשה מגיע על רקע הצלחה משמעותית של המותג בישראל. נכון לדצמבר 2024, יותר מ-3,000 רכבי פורשה כבר נוסעים בכבישי הארץ, ועם פתיחת 2025, הצטרפו עוד כ-100 רכבים חדשים. הביקוש לרכבי היצרנית הגרמנית ממשיך לגבור, גם במחירים שמתחילים במאות אלפי שקלים.

פופ אפ של פורשה במתחם גלילות (צילום: יח''צ,הדמיה)
פופ אפ של פורשה במתחם גלילות (צילום: יח''צ,הדמיה)

בשנה האחרונה השיקה פורשה מספר דגמים חדשים ומעוררי עניין, ביניהם ה-911 החדשה עם גרסת GTS היברידית, המספקת כוח לצד יעילות משופרת, לצד דגם ה-911 GT3 המיועד לחובבי מסלולים. בנוסף, דגם הפאנמרה החדשה מציע שילוב בין נוחות, ביצועים וטכנולוגיה מתקדמת.

בתחום הרכב החשמלי, פורשה מציגה את המקאן החשמלית החדשה – רכב הפנאי החשמלי הראשון של המותג, שהושק בקיץ האחרון וזוכה להצלחה עם יותר מ-100 רכבים שכבר נמכרו בישראל. המקאן מציעה טווח נסיעה של עד 637 ק"מ, ועיצוב המשלב עוצמה וטכנולוגיה. לצידה, הטייקן החשמלית, מכונית ספורט סאלון חשמלית, מגיעה עם טווח משופר של עד 630 ק"מ.

מתחם הפופ-אפ החדש בגלילות צפוי למשוך חובבי רכב רבים, וגם את אלו שרק מתעניינים ביצירה הגרמנית המפורסמת. הפעם, האפשרות להתקרב לעולם היוקרה של פורשה תהיה נגישה יותר מתמיד, גם למי שלא מתכוון לרכוש את רכב החלומות בקרוב.