שוק אופנת הספורט והלייפסטייל בישראל ממשיך להתפתח למרות האתגרים הכלכליים והביטחוניים. הצרכן הישראלי מחפש יותר מבעבר פתרונות אופנתיים המשלבים נוחות ופונקציונליות, מגמה שקיבלה חיזוק נוסף בעקבות שינויים בהרגלי העבודה והפנאי בשנים האחרונות.
כחודש לאחר שפתח חנות ראשונה בישראל, מותג הספורט והלייפסטייל הספרדי OYSHO הודיע פתח חנות שנייה בישראל בקניון עזריאלי תל אביב. החנות החדשה תציגה את קונספט העיצוב של קבוצת אינדיטקס, המשלב אופנת ספורט ופנאי.
החנות החדשה משתרעת על שטח של כ-285 מטרים רבועים. בעיצוב החנות שולבו חומרים דקורטיביים כמו מיקרוצמנט ועץ אגוז, וחזית החנות תכלול מסך ענק שיספק אלמנט ויזואלי בולט.
חדשנות נוספת בחנות החדשה היא אזור קופות עצמיות (self-checkout) שיוקם ליד אזור הקופות הרגילות, במטרה להציע חווית קנייה מודרנית ויעילה יותר. בנוסף, הותקנו פתרונות טכנולוגיים בתקרה ובריהוט הקיים בחלל, היוצרים סביבה מודרנית ופונקציונלית.
OYSHO, שהשיקה את קו הספורט הייעודי שלה לפני למעלה מעשור, מתמקדת בשילוב בין נוחות, סגנון וביצועים. המותג מציע מגוון רחב של בגדי ספורט ופנאי המתאימים לשימוש יומיומי ולפעילויות ספורטיביות מגוונות, כולל אימונים אינטרוולים בעצימות גבוהה, כושר, פילאטיס, בר, יוגה וריצה.
בשנתיים האחרונות, המותג חיזק את הדגש על מגוון רחב של בגדי ספורט ופנאי, תוך שמירה על איכות, חדשנות ומחויבות לקיימות. צוותי העיצוב של המותג עברו הכשרה מעמיקה בחומרים מיוחדים ובגימורים טכניים כדי ליצור מגוון רחב של בגדי ספורט.