מגיש 'חי בלילה' בקשת 12, נדב בורנשטיין, פתח הלילה (שני) את תוכניתו במונולוג חריף נגד מספר חוקים אותה מעוניינת הממשלה להעביר כמו החוק לאיסור פרסום הקלטות של ח"כ ביסמוט, וכן המהלך לסגירת תאגיד השידור 'כאן 11'.

"לא נועד לפגוע בעיתונאים": ביסמוט מגיב לסערת החוק שהגיש
תכני כאן 11 בחינם? ההוראה החדשה של השר קרעי לתאגיד השידור הציבורי 

"היום אנחנו עם שבעה דברים שכדאי לכם לדעת אבל לא נוכל לספר לכם", אמר בורנשטיין בפתח דבריו, "נציג לכם את עוקץ הקשישים, הקלטות על קבלן שרימה ניצולי שואה והוא... אבל בעצם לא נוכל לספר לכם את הסיפור הזה כי לפי הצעת החוק החדשה של ח"כ ביסמוט אסור לנו להשמיע הקלטות של הצד השני".

צפו במונולוג של נדב בורנשטיין:

המונולוג של נדב בורנשטיין נגד חוקי הממשלה המוצעים (צילום: באדיבות קשת 12)

"כן נדבר בתוכנית על סרט ישראלי שנוי במחלוקת שמועמד לאוסקר... רגע בעצם לא יהיה לנו את זה כי שר התרבות מיקי זוהר החליט לאסור על מימון סרטים כאלה", הוסיף, "אבל כן נספר מה קרה בשבת ישראלית ששם... בעצם גם זה לא כי לפי שר התרבות לא יהיו אירועים בשבת. אבל, לפחות נוכל להראות לכם את הביצוע המטורף של נועה קירל באירוויזיון... לא, בעצם לא נוכל כי סוגרים את תאגיד השידור".

לסיום אמר בורנשטיין: "ככה הייתה נראית התוכנית שלנו אם כל יוזמות החקיקה מהיממה האחרונה היו עוברות, ככה הייתה נראית תקשורת מסורסת, תרבות מגויסת ואני גם הומו, אז אולי לא אוכל להגיש את התוכנית. אני חושב שכולנו, כל מי שצופה לא רוצה בזה. כשאני משדר כאן כל לילה אני עושה את זה עבור כל הצופים ולמזלנו, לפחות בינתיים, זהו עוד לא המצב".