תאגיד השידור הציבורי נמצא בעין הסערה בימים האחרונים, לאחר שדווח בחדשות 12 כי מפלגת הליכוד מעוניינת בסגירתו. עובדי "כאן" הגיבו היום (שני) לפרסומים המאיימים, ואמרו: "חבל שמפיצי השמועות על הרצון לסגור את התאגיד לא לוקחים חשבון את 850 העובדים ובני משפחותיהם. יחד נמנע פגיעה בשידור הציבורי"

"לא צריכים את המימון": בליכוד מגיבים לראשונה לדיווח על סגירת התאגיד
"כאן" בסכנה? דיווח: בליכוד מעוניינים לסגור את תאגיד השידור הציבורי

ועד עובדי התאגיד אמר: ״אנחנו מקווים שהפרסום אתמול בחדשות 12 בנוגע לכוונה לסגירת התאגיד היא בלון ניסוי ותו לא. חבל מאוד שאחרי שש שנות פעילות בהם התאגיד מספק לציבור שידור ציבורי איכותי, מקורי ונאמן לאמת על פני שלל פלטפורמות ונמצא בראש החץ של עשיה עיתונאית עצמאית ונטולת פניות, שוב עולים הקולות לסגור את התאגיד או חלקים ממנו".

"אנחנו, כוועד העובדים בתאגיד, נתנגד לכל ניסיון לפגוע בעצמאות תאגיד השידור ונמשיך לעשות עבודה מצטיינת לטובת הציבור הישראלי. חבל מאוד שמפיצי השמועות על הרצון לסגור את התאגיד לא לוקחים חשבון את 850 העובדים ובני משפחותיהם, שחלקם כבר חוו סגירה של מקום עבודה לפני פחות משש שנים. ברור לנו שיש פה ניסיון להלך איימים על ההנהלה והעובדים, אבל כאן נעמוד יחד, נמנע פגיעה בשידור הציבורי ובעובדיו המסורים״.

כזכור, בשנת 2017 נתניהו חולל משבר קואליציוני סביב דרישתו לסגור את התאגיד, דרישה שלא יצאה לפועל לאחר שמשה כחלון התנגד למהלך. היום, כאשר כחלון בפנסיה, נדמה כי לליכוד יש קואליציה בה אין אחד שמתנגד ומאיים על המהלך.