78 ימים לבחירות 2022: רדיו 103fm משיק היום (שני) שלוש סדרות פודקאסטים בנושאים פוליטיים, שילוו את השבועות המותחים לפני ההליכה אל הקלפיות.

איתן כבל וברק סרי, מגישי הפינה הפוליטית היומית בתוכנית 'שבע תשע', יובילו את סדרת הפודקאסטים 'היינו שם'. כבל, חבר כנסת לשעבר, וסרי, המשמש יועץ תקשורת ויועץ אסטרטגי, מכירים את המערכת הפוליטית לפני ולפנים. בסדרת הפודקאסטים החדשה חוזרים השניים אל הרגעים הדרמטיים בהיסטוריה של כל אחד מהשחקנים הבולטים במגרש הפוליטי של היום, ומבינים כיצד אלה עיצבו את מעמדם לקראת הסבב הנוכחי של הבחירות. כבל וסרי מדברים על אירועים שראו בעיניהם ושמעו באוזניהם, וההתבוננות שלהם מלווה בהרבה סיפורים אישיים, של מי שהפוליטיקה הישראלית לא זרה להם.

''היינו שם'': הפודקאסט של איתן כבל וברק סרי (צילום: באדיבות 103FM)
''היינו שם'': הפודקאסט של איתן כבל וברק סרי (צילום: באדיבות 103FM)

העיתונאי חיים לוינסון, המגיש ב־103fm, יפגוש את העיתונאיות והמראיינים הבולטים בתחנה, לשיחה מעמיקה, אחד על אחד. המפגש בין השניים יביא צדדים חדשים ומרתקים של מי שלרוב נמצאים בעמדת המראיין, בדרך אל מערכת בחירות חמישית, כמעט ברציפות.

וגם: ינון מגל ובן כספית ישיקו פודקאסט חדש, שיביא לכם מדי יום בחצי שעה מזוקקת את כל הריבים, העימותים, הוויכוחים, חילופי ההאשמות (וגם הבדיחות) בין השניים. רוצים לקבל מנה מרוכזת של "נו באמת" בלי שיגידו לכם ש"זה נגמר"? הפודקאסט החדש יבטיח שלא תפספסו אף רגע חשוב בתוכנית האקטואליה המואזנת במדינה.

הפודקאסטים החדשים יועלו לערוצי הדיגיטל של התחנה, וניתן יהיה להאזין להם באתר וביישומון של 103fm, ברשתות החברתיות השונות, וגם באפליקציות הפודקאסטים המובילות.