מגישת הטלוויזיה צופית גרנט חזרה למסך של "רשת 13" בעונה חדשה של "ללא גבולות", ואחרי שדנה במתיחות הגואה בהר הבית, הטיפול באסירים בשב"ס, הערב (שני) הפרק האחרון של העונה יתמקד ב"חרדיות החדשות", שמנסות לאזן בין אורח החיים החרדי לעולם המודרני. במהלך צילומי הפרק בבני ברק, הותקף הצוות של גרנט. 


יותר ויותר נשים חרדיות בועטות במסגרת החיים הנוקשה. הן ממשיכות לכנות את עצמן חרדיות, ותפיסתן עולמן ההלכתית לא השתנתה, אבל הן חיות בצורה שאינה מקובלת על הציבור החרדי. חלקן גרושות, פעילות פוליטיות, מטפלות במין - והן מנסות שינוי בתוך העולם שהן חיות בן ואוהבות אותו.

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" מתוך הפרק שישודר הערב אחרי החדשות ב"רשת 13", גרנט מראיינת את הרב רונן שאולוב ברחובות בני ברק והוא אומר: "הרבה הרבה הרבה מקרים של בגידות, הם בעקבות מה ש...". באותו רגע אדם חרדי מהעיר תוקף את הצוות של גרנט וצועק: "טמבלוויזיה החוצה מכאן. תסתלקי מכאן! קישטה, החוצה! צאו מבני ברק". איש הצוות של גרנט מנסה להתגונן ואומר: "היי, אף אחד לא הרים ידיים. לא להרים ידיים".


גרנט מסכמת את התקרית במילים: "בזמן שאני מנהלת את השיחה עם הרב שאולוב, על הקושי שמציבה המודרניות לדת, אני מקבלת המחשה עד כמה הדבר הזה נפיץ. הפחד של האיש הזה מאיתנו מובן לי, בשנים האחרונות בחסות מהפכה הסמארטפונים, חודרים יותר ויותר אמצעי תקשורת לחברה החרדית ומשנים את פניה עד ללא הכר. כשהאיש הזה רואה אותנו ליד הבית שלו, הוא רואה את היהדות שיקרה לליבו מתפוררת".
--