אמש חשף אלמוג בוקר במהדורת "חדשות 13", את חילופי ההודעות בין שני הכדורגלנים עומר אצילי ודור מיכה בימים שלפני המפגש עם הנערות, כתבה שהובילה לתגובות רבות ובעקבותיה אף קראה ח"כ מיכל רוזין לפרקליטות לבחון את פתיחת התיק להשלמת חקירה. הבוקר (חמישי) פרסם בוקר חלק מתגובות הנאצה הקשות שקיבל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על פי חומרי החקירה, שני הכדורגלנים שהתיק נגדם נסגר מחוסר אשמה מתכתבים ביניהם על האפשרות להצטייד בחומרים אסורים למפגש עם הבנות, מנסים לצרף חבר נוסף, וגם מכנים שוב ושוב את הנערות "ילדות" ו"קטינות".

כאמור, הבוקר פרסם העיתונאי בחשבון הטוויטר שלו כמה מההודעות שקיבל לאחר שידור הכתבה. "20 שנה עיתונאי, ומעולם אבל לא מעולם, לא קיבלתי צרור של הודעות אלימות כמו הערב. מתנצל שאני משתף כאן את ההודעות עם המילים הללו, אבל זאת מראה לכל אותם אלה שמסתתרים מאחורי מקלדת וחושבים שהכל מותר. הנה שלוש דוגמאות להודעות האלימות".

לפוסט צירף בוקר צילומי מסך של שלוש מן התגובות: "אתה אפס, אתה יודע את זה, אני בטוח. מאחל לך רק דברים רעים ואצילי יחגוג על הראש של כולם, אף אחד לא יצליח להרוס אותו. מאחל לך שהבת שלך אם יש לך או תהיה לך היא תהיה זונה של ערבים". בתגובה אחרת נכתב: "אנחנו לא נסלח לך אחרי הכתבה יא כתב פח אשפה. טפי על הפרצוף שלך, חבל שאצילי לא עשה את אשתך".