אם יש משהו שלמדנו מהעונות הקודמות (או מהחיים עצמם) זה שמערכת יחסים שמתחילה ב"בום" גדול, עתידה להתפוצץ בעוצמה דומה. כזו בדיוק היא מערכת היחסים של בן ומעיין. זה היה רק עניין של זמן עד שהאופוריה ביחסים ביניהם תאבד את היציבות שלה. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

המפגש עם החברים הוכיח מעל לכל צל של ספק שהצגת האהבה הזו יכולה להחזיק בינם לבין עצמם, אבל ברגע שצד שלישי נכנס פנימה – בן מבין לאן הוא הכניס את עצמו. "אני לא מכיר מספיק צדדים", הוא אומר למצלמה ופוצח במונולוג שלא יכלנו לכתוב יותר טוב בעצמנו.

ההתחלה של מערכת יחסים היא לרוב כיפית, קלילה ומרגשת (אמרתם את זה, אמרתם בן ומעיין), במיוחד כשמוסיפים לה תפאורה נוצצת של שמלת כלה ושבירת כוס, ואיך לא ירח דבש רומנטי ביעד חלומי. אלא שכשההיי נגמר, מתחילות לצוף השאלות. בן אולי מדשדש בין הלאבי דאבי למציאות, אבל מעיין עוד לא שם. וזה חברים, מועד לפורענות. 

כמעט חזינו בה אגב, כשהחברים התעקשו לדחוק את השניים לפינה סביב השאלה איך בן הרגיש כשהוא ראה את מעיין לראשונה (אנחנו בתור צופים אדוקים שמודעים לתשובה, ספרנו נשימות לפני פיצוץ – שלא קרה, יישר כוח לבן). אמנם מבחן החברים והשאלות המביכות עבר בשלום, אבל זה לא אומר שאפשר לנוח על זרי הדפנה בגזרה הזאת.

מעין דורי ובן אביבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)
מעין דורי ובן אביבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: באדיבות קשת 12)

זוג נוסף שסובל מתסמין ה"בום הגדול" הם קטיה וליאור. שנעים, נחמד, נעים, כיף ונעים להם ביחד (ושוב נעים). שניהם מרוצים מההתאמה כרגע וזה ניכר (היי, הם אפילו הגניבו נשיקה למצלמות), אבל גם כאן צריך לשמור על טווח ביטחון. 

על אף שהשניים הכירו לראשונה תחת חופה וקידושין, הדיבורים על החלפת שם המשפחה או ילדים עתידיים 24 שעות לתוך ההיכרות הרגישו לא טבעיים (קטיה, לא רק את נלחצת). 

המסקנה העיקרית מהשיחה הזו היא שליאור מאוד מנסה להתאים את קטיה לעולם שלו. לתבנית המסוימת שיש לו בראש של איך אשתו צריכה להיות, במה היא צריכה להאמין, ואיזה שם משפחה צריך להיות לה. 

ואם כבר עסקנו בבומים ובפיצוצים עתידיים, אז מאי ומשה. מסתבר שגם "מושלם", סופו לפוג תוקף, אפילו משה יודע להגיד את זה. וכשעננת הכלב של מאי מעל ראשם, השניים חוזרים מירח הדבש (המושלם, מושלם מושלם) ונוחתים במציאות. 

כל ההקדמה על חוסר הרצון של משה לטפל בכלב, מתגמדת וכמעט נעלמת ברגע שהשניים נפגשים. הוא אפילו מוכן לוותר על מעבר לדירה שלו בשביל הנוחות של בת זוגו והילד שלה. 

מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מאי ומשה, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

אבל מאי מספקת לנו דז'ה וו לפרק הקודם, בו דקה אחריי שמשה הטיל פצצה היא בחרה להתעלם מהרגשות שלה ולפייס – וכן, כך גם הפעם.  נראה שהתפתח בזוגיות הזאת דפוס חוזר, בו מאי מוותרת על עצמה ולמשה מאוד נוח. היא נותנת לו בדיוק את מה שהוא רוצה וצריך, אבל האם הוא מוכן לעשות את אותו הדבר בשבילה? 

המחווה של משה עם המפתח והקפיצות של מאי על המיטה, לא יעצרו את שעון החול של היחסים שלהם, אם משה לא ייצא מאזור הנוחות ויבוא לקראתה.

בשלב הזה רוב הזוגות מהלכים בין הטיפות (גם ובעיקר רינת ודניאל) אבל האופוריה לא תימשך לנצח והפיצוץ הראשון מתקרב בצעדי ענק, השאלה מאיזה כיוון.