התוכנית "חתונה ממבט ראשון" חזרה למסך הטלוויזיה בשבת לפני כמעט שלושה שבועות, והמדינה לא מפסיקה לדבר על הריאליטי של "קשת 12". תוכנית השידוכים שבה לעונתה החמישית, וכבר יש שיח רב סביב הזוגות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

עם הצגתו של כל זוג חדש בפני הצופים החלו הדיונים ברשת סביב השאלה - האם יצליחו לשרוד יחד, והאם נזכה לראות עוד חתונה טלוויזיונית הופכת לחתונה אמיתית, כמו במקרה של ניר פור והגר משה שנפגשו לראשונה מתחת לחופה בתוכנית, והמשיכו לחתונה אמיתית. אז מי לדעתכם הזוג מהעונה החמישית שיש לו את סיכויי השרידות הגבוהים ביותר עד כה?

מעין ובן: מעין אני בת 33, דוגמנית ואדריכלית, שהעידה על עצמה כ'בוטילישס, יש מה לתפוס', ובן אביבי, תל אביבי עובד במפעל צ'ורוס המשפחתי, בעברו מסעדן.

מעין דורי ובן אביבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)
מעין דורי ובן אביבי, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)

מאי ומשה: מאי שכטר, אחות בבית החולים שיבא תל השומר, ומשה יחזקאל, עורך דין פלילי בפמת"א, הם הזוג השני שהכיר מתחת לחופה בעונה ה-5 של חתונה ממבט ראשון.

משה יחזקאל ומאי שכטר, חתונה ממבט ראשון  (צילום: לירון סער)
משה יחזקאל ומאי שכטר, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)

רינת ודניאל: רינת כץ ודניאל אשד הם הזוג השלישי שהכיר מתחת לחופה בעונה ה-5 של חתונה ממבט ראשון. רינת במקור מבאר שבע, כרגע גרה בגבעתיים היא אחות בטיפול נמרץ לב ילדים בשיבא. דניאל אשד, תל אביבי, סטודנט לתואר שני ועובד בפיתוח עסקי בחברת סטארטאפ.

דניאל אשד ורינת כץ בחתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
דניאל אשד ורינת כץ בחתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

קטיה וליאור: קטיה אברבוך, נולדה במוסקבה במקור וגרה כיום בתל אביב, וליאור אורן, מתגורר בתל אביב אף הוא. השניים הם הזוג הרביעי שהכיר מתחת לחופה בעונה ה-5 של חתונה ממבט ראשון. קטיה היא רופאה כירוגית, דור רביעי לרופאות במשפחה שלה. ליאור עובד בתחום ההייטק.

קטיה אברבוך וליאור אורן, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)
קטיה אברבוך וליאור אורן, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)