התחלנו את הפרק של "אהבה חדשה" עם הפרידה הכואבת של שני ומיכאל. האמת, הלב שלנו איתה. היא גם ישנה עם הג'קט שלו, אבל אל תגלו לאף אחד. ולא רק שעברה טלטלה רגשית של החיים, עכשיו הביאו לה שתי אופציות של גברים שרחוקים מלהיות הטעם שלה. להזכירכם הבחורה בקטע של בלונדינים. לבסוף היא התעשתה ובחרה בנדב, לו תיתן הזדמנות למרות האבל על מיכאל. כל הכבוד לשני שלנו.

ובמי אל תבחר? האם בהנדימן הצעיר והחתיך או בטברייני שנראה נשוי מאה שנה ואב ל-4? נו, בחייאת. אבל לא תאמינו איזה פיל ענק מסתתר בחדר שלה ושל ומתן.

ומשפט המחץ של מאיה: "מקסימום, זה יצליח". לגמרי מוטו לחיים, מאמצות כשדכניות.

בקיצור, בואו נתחיל.

האמירה המיותרת של הערב:

הקרדיט למתן, בזכות "יש לי מנעול גדול אל הלב". נכון שמאתגר אבל בוא, זה לא משפט שאומרים בדייט ראשון. ונכון שהמתקת את הגלולה עם זה שסיפרת שהיית שבע שנים בזוגיות לפני, זה רק מחמיר את המצב. אחינו, אולי אתה עדיין תקוע שם? הקיצר ביג מיסטייק, יוג'. למזלנו, בינתיים אל מסנוורת מכך שהוא חתיך עם גוף טוב.

טעויות בולטות:  

הו אה, מי זה בא? שר הדתות הבא! בעוד מתן כהנא התפטר מתפקידו, נראה שמתן אחר מנצל את פלטפורמת התכנית לניהול קמפיין כדי להתמנות במקומו. הנה, שוב לאל: "את יהודייה?", מה שנקרא רק בישראל. והוא עוד נכנס ברבאק: "מה הופך אותך ליהודייה, כשאת מגדירה שאת כזו?". חלאס שוב, כמה חוסר רגישות. הרי ברור שזה האישיו של החיים של הבחורה שמולך, אז בא לך ישר להוריד לה? אתם רוצים להכיר באמת או להמשיך לחפש? לא אומרים דברים כאלו בדייט ראשון. ובואו נקווה שגם לא בקמפיין פוליטי.

וקבלו מה קרה בדייט השני ביניהם. הוא מסתמן כטיפוס מהסגנון שאל אוהבת, אלה שיורדים עליה, נכנסים בה, מקטינים אותה, כיף חיים. מתן לא עוצר ולא בוחל, לא נרגע עם הקטע של היהדות, ורק מחפש איפה אפשר עוד ועוד להיכנס בה.

RUN אל, RUN!

מהלך מביך:

אפרופו דת, ראיתם את דור? טרזן תימני בבית כנסת. אין על הקופירייטינג של הבן אדם, מזל שדנה עפה על ההומור המעניין שלו. אבל לא באותו הבוקר שבו היא קמה הפוכה. זה לא התקבל בברכה, היא ענתה קצר, הוא העיר לה ואז היא חטפה סיבוב. שוב חוזר עניין ההתנהגות הלא נעימה שלה, וכשמעירים לה היא לא מקבלת את זה. אם כולם אומרים לך בדיוק את אותו הדבר אז תקשיבי, כי מסתבר שזאת את ולא הם.

האחות השובבה של נדב ניסתה לגשש בת כמה שני, וכולנו יודעים שאותה לא שואלים שאלות כאלה. אז היא זרמה ואמרה שאנחנו באותו הגיל, שלושים ו... ארבע. חמודה, כולנו יודעים בת כמה את באמת.

מהלך מנצח:

שני שאלה את נדב: "איך אתה רוקד"? והוא ענה את מה שהיא ייחלה לו ממיכאל, "יהיה טוב, אנחנו ננצח!". הנה הוא תחרותי מוות כמוה בקטעים האלו. היא קמה בבוקר ומחליטה שדי, נמאס לי לבכות על מיכאל. מי ישמע? וכך קמה עם אנרגיות כמו חדשה, מוכנה לעשות לנדב גוד טיים. הוא לוקח אותה למשפחה ולאוכל ביתי טעים, וזה עשה לה טוב. חוץ מזה שאחותו אכולת הקנאה נקרעת ששני אוכלת כל כך הרבה ולא משמינה. לבריאות נשמה.

רמת סיכויי הזוגות:

  • דנה ודור - ההומור המשותף שלהם הוא בתכל'ס הקלף המנצח פה. מה שכן, דור חייב לעשות כבר את המוב - "קיס היר, רייט היר" לדברי דנה. בנוסף, היא מתחילה להיות בלתי נסבלת וכמה סבלנות עוד תהיה לו? נחיה ונראה.
  • שני ונדב - נשים לרגע בצד שהוא לא ממש הטעם שלה. אבל לאחר שברון הלב שעברה, גם אם בראד פיט בצעירותו היה מגיע, שני לא הייתה רואה אותו. (מניסיון). כואב הלב לראות אותה, ומסכן נדב שנקלע לסיטואציה. הוא סתם שם, מפריע לה להתאבל.
  • אל ומתן - כרגע היא עפה באוויר, כי הוא חתיך ויש לו גוף טוב. וחתיך כבר אמרנו? ברור שאל תיפול במלכודת הדבש הזאת. ואנחנו מצדנו מתגעגעות לאור מסבב א', ומרגיש לנו שגם אל קצת.
  • מריאנה וסרגיי - היא לקחה את סרגיי חזרה לעיר הולדתם באר שבע, ואפילו חוו בבירת הנגב רגע רומנטי בגינת המשחקים, שם מסתבר שהוא הציע חברות למריאנה בת ה-16. אז קבלו שידור חוזר: מריאנה בת ה-32 קיבלה ממנו שוב באותה הגינה הצעת חברות, והפעם היא אמרה כן. אח שלנו מתחתן, היא אמרה כן!!!

בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)
בילי ורוית (צילום: נועה רוזן)

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"