הפרידה מבן זוגה לתוכנית, מיכאל נמירובסקי, לא הייתה קלה לשני גולן, כוכבת תוכנית הריאליטי “אהבה חדשה” שמשודרת בימים אלו ברשת 13, ובמסגרתה גולן ושלוש רווקות נוספות נכנסו לבית מרושת במצלמות, כאשר כל אחת בוחרת גבר שאיתו תבלה שלושה ימים, בתקווה למצוא אהבה. הבוקר, התארחה גולן בתוכנית הבוקר של "רשת 13", וסיפרה על החוויה מן הצד שלה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בפרק הראשון, בו הכרנו את שני, היא בחרה במיכאל נמירובסקי כפרטנר הראשון לעבור עמו את התהליך רצוף הקשיים. לאחר ששרדו כזוג את שלושה הימים הראשונים, בעוד שזוגות אחרים התפרקו, השבוע שודר הפרק בו נפרדו השניים.

"היה לי קשה מאוד לראות את הפרק האחרון, זה החזיר אותי לשם, זה הפרק של הפרידה, בכיתי בבית", סיפרה גולן. "זה חוזר, זה מכה בך שוב ואתה חי את הסיטואציה".

כשנשאלה האם היא חזתה את הפרידה מראש השיבה גולן: "לא, לא הרגשתי את זה קורה. היום כצופה מהצד אני רואה את הסימנים של זה קורה". לגבי ההתמודדות עם הפרידה השיבה כי "שם זו הייתה התמודדות של אין לי ברירה. יום למחרת דפק לי גבר חדש על הדלת והייתי צריכה להרים את עצמי. הייתי באמת שבורה, זה לאסוף את הכוחות האלו, יש לנו אותם ולהגיד 'או.קיי, הוא עשה את הבחירה שלו', אני באתי לפה למצוא אהבה. ואני עושה את זה, ובפרקים הבאים רואים איך אני מוצאת את כוחות הנפש".

לסיום, נמירובסקי סיימה דווקא באופטימיות מסוימת כאשר היא מציינת ש"לקחה הרבה" מן הזוגיות הזאת, על פי דבריה.