סופ"ש ארוך לפנינו, שיתחיל בחד גדיא, ויסתיים, בתקווה, בהרבה הרבה בינג' בלי הפסקה. קבלו את חמשת הסדרות והסרטים שיכניסו אתכם אל חג הפסח ברגל ימין, ביד חזקה ובזרוע נטויה. 

האולטימטום: חתונה או פרידה - The Ultimatum: Marry or Move On

הצבת אולטימטום היא בדרך כלל לא רעיון טוב. בוודאי לא כשמדובר על נושאים הרי גורל, כמו נניח, הזוגיות שלכם. אז כנראה שהשמועה הזו לא הגיעה אל מעבר לים, ובריאליטי השערורייתי הזה כל אחד מהמשתתפים מגיע כבר עם בן או בת זוג. מוזר, נכון? כפי שבטח הבנתם, הזוגות הללו יעמידו את אהבתם למבחן, ויחברו לבן זוג אחר לזמן קצר. אחרי שרעו בשדות זרים, יחליטו המתמודדים האם הם הולכים אל החופה עם זה שהביאו, לחילופין, עם הרכש הטרי, או בכלל נפרדים ומחשבים מסלול מחדש. 

מעבר לכך שמדובר בחיים של אנשים, שהופכים לרצף בחירות גרועות למדי, הרעיון הפרובוקטיבי לגמרי מציף רף גבוה לשלל הגרסאות הרומנטיות מדי של ריאליטי הזוגיות. מפתיע ללא ספק, אתם תעופו על זה. 

האולטימטום: חתונה או פרידה (צילום: נטפליקס)
האולטימטום: חתונה או פרידה (צילום: נטפליקס)

אליטה: Élite

הכל התחיל כשבית הספר הישן של סמואל, נדיה וכריסטיאן נהרס. נוכח עוגמת הנפש, מקבלים השלושה מלגות לימוד בבית הספר היוקרתי ביותר בספרד, אך ייקח עוד זמן מה עד שיצליחו להתרגל למרקם החברתי השונה בתכלית ממה שהכירו. בינתיים הם סובלים מהתנכלויות מהתלמידים העשירים, מה שגורם להם להבין שהמצב צריך להשתנות, בכל מחיר. 

כך נפתחת עלילת הסדרה שעלתה לראשונה לאוויר, ונכנסה השבוע לעונה החמישית והחגיגית שלה. בעקבות ההצלחה הרבה של דרמת האקשן, נטפליקס אף הודיעה על עונה שישית שתגיע גם היא אל פתחנו. 

בכל עונה תוכלו לראות סגנון אחר של מאבקי מעמדות, שמעלים לא מעט תהיות על כל מה שידענו על היררכיה. ומסתבר שהכיף מהסדרה משותף לרבים לפחות בארץ הקודש - 'אליטה' הגיעה לראש מצעדי הצפיות. כנסו לסיפור, בהצלחה. 

מתוך: אליטה (צילום: צילום מסך נטפליקס)
מתוך: אליטה (צילום: צילום מסך נטפליקס)

זרה מושלמת: Perfect Stranger

ואם כבר באליטה עסקינן, קבלו את הסרט שיגרום לכם להתגעגע לברוס ויליס של פעם, אחרי שרק לאחרונה הודיע על פרישה בעקבות התמודדות עם מצב רפואי לא פשוט. לאחר שאיחלנו החלמה מהירה, הגיעה העת לגשת לעלילה. רוונה פרייס (האלי ברי הנפלאה) מגלה שבתקרית רצח של אדם שהיה קרוב לה מאוד, נקשר גם שמו של האריסון היל (ויליס בכבודו ובעצמו), פרסומאי עם קבלות. 

כדי להגיע לחקר האמת, פרייס מתחילה לעבוד אצלו תחת שם בדוי, והעניינים, כמובן, מסתבכים. מדוע, אתם שואלים? ובכן, יכול להיות שהיא לא היחידה שעובדת עם שם במה וזהות עלומה. 

בנשימה אחת עם העובדה שהסרט יצא כבר ב-2007 וזוכה לעדנה מחודשת בפלטפורמת הסטרימינג הנפלאה ששמה נטפליקס, הפורמט עדיין כיף, מותח, ולא מעלה אבק אפילו לא לשנייה, גם לא לפני פסח.

מתוך: זרה מושלמת (צילום: צילום מסך נטפליקס)
מתוך: זרה מושלמת (צילום: צילום מסך נטפליקס)

חמותי בערה בי: Smother in Law

הקורונה כמו הקורונה, הפכה הרבה מהאפשרי ללא אפשרי, ולהפך. במסגרת כל זה, ודאי נאלצתם גם אתם לזרום עם החיים, ולהסכים לדברים שבעולם אחר הייתם מסרבים להם בתוקף. 

מהחיים האמיתיים שלנו עוברים לקרלוס, שאמו איזדיר עוברת להתגורר איתו ועם רעייתו שתחיה אליס. ואם הם חששו שיהיה משעמם למדי להיות בורגניים בברזיל, ההפך הוא נכון. ההרמוניה שהייתה בבית מופרת בשנייה, הרוגע - בהמון עצבים, והתקווה לקצת עניין בימי השגרה האפורים, השתנה לרצון לשים את כולם על מיוט. 

חמותי בערה בי: Smother in Law (צילום: באדיבות נטפליקס)
חמותי בערה בי: Smother in Law (צילום: באדיבות נטפליקס)

מלבד השפה האקזוטית, 'חמותי בערה בי' מזכירה לנו שלמרות שאנו אוהבים את המשפחה שלנו, טוב שהסגרים נגמרו, ויפה שנה אחת קודם. לנשנש ליד המצה עם השוקולד. אפשר גם שתיים. 

אילוף הסוררת: The Taming of the Shrew

הקומדיה הפולנית והלא ברורה הזו, עוקבת אחרי מדענית שנשבר לה הלב, שמחליטה לחזור לבית ילדותה ולנסות לאסוף את השברים. אחיה, שכנראה פחות חשובה לו המשפחה, אפרופו פסח, שוכר את שירותיו של אדם זר ואטרקטיבי ללא ספק, כדי שישכנע אותה למכור את האדמה השייכת למשפחה. 

מקריפ למדי, מעלה תהיות לגבי כמה רחוק ילכו בני משפחה בשביל כסף, ובעיקר - עושה הרבה פחות חשק לשבת מסובים בשולחן הסדר עם אלו שחלקת איתם מיטת קומתיים עד כיתה ה'. בנימה זו, חג שמח, שתו בהסבה לשמאל, והכי חשוב - תצפו בדברים הטובים באמת. נטפליקס, דיינו.

מתוך: אילוף הסוררת (צילום: צילום מסך נטפליקס)
מתוך: אילוף הסוררת (צילום: צילום מסך נטפליקס)