הסופ"ש המיוחל מרחף מעל ראשם של הזוגות המאושרים והמאושרים פחות, ואי אפשר שלא להרגיש את תחילתו של המרוץ להצגת הזוגיות המושלמת. הרי זה לא משנה אם תשרדו כדי לספר אחרי היום ה-43, העיקר שבסופ"ש הזוגות תשאירו למתחרים על המשבצת סיבה לקנא. אז מה מצבם של הזוגות שנייה לפני?

שורפים את המשבר

החיכוך בין דני לשני סביב עניין הרוחניות הסתכם ברצון של שני שמישהו יעטוף אותה, ככה כמו שהיא, ונראה שזה סוף סוף מתחיל לחלחל אל בן הזוג המשודך. ברגע חמוד יש לציין, דני מציע להיכנס לתוך עולמה של שני ולקחת חלק – ונראה כי מתחיל להיווצר שם חיבור אמיתי בין השניים. 

דווקא דני, שהצטייר כראשון לברוח כשנהיה קשה, החל להיות מושקע בקשר הזה בדיוק כמו שותפתו למסע, וזה נחמד לראות. למרות שהיו בתחתית הרשימה להישאר יחד בסוף התכנית, הם מטפסים במעלה הסולם ומצבם מרגיש מבטיח, לפחות כרגע. 

דני ושני, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
דני ושני, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

הפרידה שכמעט הייתה

לאחר משבר הבידוד, נראה כי לקארין הגיעו מים עד נפש. בצעד אמיץ היא מושיבה את איתמר לשיחה ופורטת בפניו את שלל הטיעונים מדוע הם לא צריכים להמשיך לבזבז את הזמן אחד עם השנייה. "אתה לא רואה אותי", היא מסכמת ומותירה את איתמר שהיה בטוח שידו על העליונה במערכת היחסים הזאת המום.

בתום שיחה לא פשוטה עם חילופי ההאשמות מעודנים, השניים מסכמים ללכת לישון ביחד והמצלמות נכבות. אמנם בהחלט לא הפיל אותנו מהכיסא שבבוקר למחרת דגל הפרידה ירד מהתורן והפיוס תפס את מקומו. 

איתמר, שהאשים תחילה את חוסר הביטחון שלה ביחסים ביניהם, משכנע אותה כעת למה היא צריכה להאמין בהם – ויותר מזה להילחם על זה, "צריך לעבוד על זה". וקארין, איך לא, משתכנעת. וכך אנחת הרווחה שהרגשנו בתחילת הפרק, ירדה לטמיון והקשר המתנדנד הזה יישאר איתנו לפחות עד ליום ה-42.

ומהר מאוד חזרנו לשגרה. קארין פנתה היישר אל המסלול המרצה ונעמדה על הגז עם שתי מחבתות שקשוקה, תוך כדי צפייה בסרטון הדרכה, בעוד איתמר מרחף מעל ראשה, לא אומר כלום אבל אומר בעצם הרבה. הבית שהוא מצפה ממנה לתת הוא לא הבית שיש באמתחתה להעניק לו, וככל שהדבר התבהר מהר יותר יוכלו השניים לחזור לשגרת חייהם בנפרד.

הערב שלהם ממשיך בצפייה משותפת בעונה הקודמת של חתונמי (גם אתם הרגשתם את המוזרות שבדבר?). גם כאן התעורר ויכוחון בין השניים כאשר במקרה הזה, ואולי בכולם, הכל מסתכם בכך שאיתמר רוצה להראות ולהיראות ואילו קארין רוצה להחריש את כל מה שפרטי ושלה. 

אין כאן טוב או רע, שני הצדדים של המטבע יכולים לעבוד כאן, אבל רוב הסיכויים שאחד יישאר שלם בעוד אחר יצטרך לוותר על חלקים מעצמו. בינתיים נראה שהצד של קארין בעמדת מיעוט.

איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
איתמר וקארין, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)

לפעמים המסביב לא מספיק

תקראו לי רומנטיקנית חסרת תקנה, אבל עד הפרק של אתמול באמת האמנתי בזוגיות של עמרי ומעיין. כי ככה זה עובד בסרטים לא? גבר פוגש אישה, השניים מתחבבים אחד על השנייה והופכים לחברים טובים, עד לרגע המכונן הזה שאחד (או אחת) מהם עושה את הצעד בעוד ברקע נשמעת מוזיקה רומנטית ומרגשת.

ככה, בדיוק ככה, דמיינתי את מעיין ועומרי. אלא שבין המפגש/ייעוץ זוגי עם החברים, לטיול הזריחה המאולץ ניתן היה לראות שהקשר החברי ביניהם כבר לא מחזיק את כובד היחסים לבדו. עומרי, שמצטיין בכוונות אבל פחות טוב בלהוכיח אותן, שוב אכזב את זוגתו שבשלב הזה כל צעד לא במקום מרעיד את אדמתה. 

"תמיד יש איזשהו פספוס", מסכם את זה עומרי במילותיו אבל מסרב להעמיק בנושא מולה, בעוד מעיין המתוסכלת מעדיפה לפתוח את הנושא אל מול המצלמות. "זה לא קורה", היא אומרת בסוף הפרק בעוד הכתוביות מאיימות לסגור עליה, בחירה כזאת שמשאירה אותנו עם טעם מר בפה, כי החיים הם לא בדיוק קומדיה רומנטית, מה נעשה.

מעיין ועומרי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)
מעיין ועומרי, חתונה ממבט ראשון (צילום: צילום מסך קשת 12)