בין מהדורת חדשות אחת לאחרת, פוש נוטיפיקיישנז מתחלפים ואווירת חרדה כללית – נראה כי אסקפיזם טלוויזיוני הפך למצרך נחשק ביותר. בתקווה שהרגעים היחידים בהם נרגיש דרמה, לחץ ומתח יתרחשו רק כתוצאה מצפייה בסרט מתח טוב, אלה ההמלצות שלנו לשבוע הקרוב. צפייה נעימה ובטוחה.

יום שישי 14/05: "The Woman in the Window" (נטפליקס)

יום שלישי 18/05: חצי גמר ראשון - אירוויזיון (כאן 11)

זה נשמע כמו מציאות אחרת, נכון לכתיבת שורות אלה, אבל במרחק כמה שעות טיסה מפה, עדן אלנה והצוות שלה חורכים את הבמה ברוטרדם, הולנד, על בימת האירוויזיון. כזכור, בשנה שעברה הקורונה גרמה לביטולו של האירוע (לראשונה אי פעם) והשנה, נראה כאילו הכל צפוי להתקיים כמתוכנן (טפו טפו טפו, כמובן). 

אם הספקתם לשכוח, השיר שלנו הוא "Set Me Free" שעבר שדרוג משמעותי מאז נבחר לייצג אותנו, ולפי ההצצות שקיבלנו נראה שאלנה הולכת לספק נאמבר קצבי, אנרגטי וכייפי במיוחד. עכשיו, כל שהיא (ואנחנו) צריכים לקוות הוא שהיא תתברג באחד מעשרת המקומות הראשונים מבין 16 המדינות המשתתפות בחצי הגמר כדי שנעפיל לגמר. כרגע אנחנו ממוקמים במקום ה-19 מבין כל המדינות המשתתפות בתחרות אז יש מקום לאופטימיות זהירה. מאוד זהירה. במיוחד לאור הסבב הנוכחי שעלול להשפיע, כמו שאנחנו מכירים, על הבחירות של המדינות המצביעות לזוכה שלהן. מה שבטוח, לא יזיקו לנו קצת בשורות טובות בדמות עלייה לגמר. גו עדן, הסבי לנו קצת נחת.

יום רביעי 19/05: "מי הרג את שרה?" – עונה 2 (נטפליקס)

העולם מתחלק לשניים: אנשים שצפו ב"מי הרג את שרה?" ואנשים ששמעו עליה ואיכשהו פספסו את הצפייה בה. בכל אופן, הנה תזכורת:

לפני כחודשיים נטפליקס השיקה את הסדרה המקסיקנית החדשה שלה אשר הפכה ללהיט תוך רגע. מה זה להיט? מקום ראשון ברשימת הסדרות הנצפות של הפלטפורמה למשך שבועות ארוכים, מעל 55 מיליון משקי בית שצפו בה וביקורות טובות בעולם. בארץ אמנם המבקרים היו קצת פחות נלהבים, אך גם זה לא מנע ממנה להפוך ללהיט התורן ולעטר את צמרת הסדרות הנצפות כאן בארצנו הקטנטונת.

כזכור, מדובר בדרמת פשע המספרת על בחור בשם אלכס שיוצא לחקור מי הרג את אחותו, שרה, לאחר שישב בכלא 18 שנה בעוון אותו רצח שבפועל, כלל לא ביצע. בדרך, הוא מחפש לנקום במשפחת לסקאנו שדאגה להכניס אותו לכלא לשווא. תוך כדי, אנחנו זוכים לקבל גם את כל המאפיינים הקלאסיים של דרמת פשע: סכסוכים, אהבות וקאסט שכיף להביט בו. 

השבוע עולה העונה השנייה, עליה הוכרז כבר עם שחרור הראשונה, מה שמצד אחד משמח את המעריצים שזוכים בה מוקדם כל כך ומצד שני, כנראה לא אפשר להם ליישם את הנקודות הבעייתיות שנמצאו בה. כך או כך, זכינו בבינג' משמח לסופ"ש. למי באמת יש סטנדרטים עכשיו?