גבירותי ורבותיי, רשמו את התאריך -רגע היסטורי ב"חתונה ממבט ראשון"! אני חוזרת - רגע היסטורי! סוף סוף זוג שאשכרה מתאים זה לזו. מודה,  לרגע חששתי שהמומחים שוב יעשו דווקא וישדכו לבר מוח. תודה לאל, זה לא קרה הפעם. חוץ מהזוג החכם קיבלנו הצצה לעוד 2 זוגות שלא ממש רוצים להיות ביחד, מה יעלה בגורלם? נוסחה בפיזיקה ומתחילים.

הנשואים האומללים

1. הדר ודניס מנסים להגיע לעמק השווה על ספת הפסיכולוגית. הדר מבקשת שהוא יפסיק עם הגינונים הכל כך רוסיים שלו ודניס מודה שהוא לא יכול ולא רוצה להיפטר מזה. בשלב הזה הייתי מציעה להם להיפרד כי היא גפילטע פיש והוא הכי פילה דניס. 

2. אבל לא, מה פתאום שיפרדו, ניתן להם לסבול עוד קצת וביחד. הדר ודניס מחליטים לעבור לגור יחדיו ועל הדרך אנחנו נחשפים לחדר השינה המוזר של הדר לעומת הבית הקסום של דניס. מכירים את זה שאתם עושים ניקיון יסודי של הרצפה של הסלון ולכן אתם מעבירים את כל הסלון לחדר השינה? אז ככה נראה חדר השינה של הדר, כאילו העבירו אליו את כל הסלון. מה הפלא שהיא עפה על הדירה של דניס, פתאום הגינונים הרוסיים החמיאו לה! כשגרים במגדל עם קומה גבוהה וצ'יפ למעלית - ה'חרשו' נשמע הרבה יותר טוב. אין מה לומר, הבית של דניס הוציא ממנה שמחת חיים וחיוך שאפילו אמא שלה לא מזהה.

3. אני לא יודעת אם זה הראש השמן שלי, כי כשהדר הביאה לדניס את השקית החומה - הייתי בטוחה שמדובר באיזה סנדביץ או סביח טוב, אבל לבסוף התאכזבתי לגלות שהיא הביאה מפיץ ריח. מה יהיה עם זאתי? אפילו המתנות שלה מבאסות. תביאי סביח, את יודעת איזה ריח טוב יש לו? 

4. רוני התחילה כבייב הלאומית ולאט לאט היא קמלה לנו בין הידיים. כל השמש והיופי הזה שלה - הוחלפו במרמור ובתכלתיות. אפילו הדירה היפה על הים לא עזרה לה. עוד בפגישה עם דני, רוני הודתה שהיא לא מתעוררת. היא לא רוצה אותו - זה שקוף כמו בגד ים לבן. 

5. רוני מפחדת מרגעים אינטימיים ומשיחות עומק עם נועם ולכן היא מנסה להעסיק את עצמה כמה שיותר. במקום להגיע לדירה ולהנות ממנה לרגע - היא עסוקה בלפרוק ובלקטר. אחותי, לא חייבים, שחררי. הוא גבר מתוק ובטוח שימצא מישהי שתתאים למידותיו.

לא הכל שחור

6. בשעה טובה ומוצלחת, אתמול פגשנו זוג שאשכרה נראה מתאים. מהצד הגברי, הכרנו את ניר, בעל תואר בפיזיקה, בכימיה, בביולוגיה ובכל המקצועות שאני לא מבינה בהם. בנוסף הוא גם מפסל, מנגן, מתאמן ועושה מלא דברים שאנשים עם זמן פנוי עושים.  פלא שהוא רווק? עם כל העיסוקים האלה, איך יהיה לו זמן לזוגיות. בן אדם קם בבוקר - מספר על התחביבים ועל התארים שלו והופ, כבר עבר חצי יום!

7. לפני שבחרו בהגר, המומחים התלבטו לגבי מורן, שדומה מאד מאד לשי-לי שינדלר. לבסוף הם החליטו שלא, ואפילו קראו לה שתבוא. האמת, התבאסתי בשבילה כשקיבלה את מכתב הדחייה, זה החזיר אותי לפעם ההיא שלא קיבלתי את העבודה שכל כך רציתי. מורן התחפפה מיד והותירה את דני מיובש כשקם לחבק אותה, ובמקום חיבוק פגש את גבה. לא נעים להודות - אבל הגיע לו. יכלו לשלוח מייל וזהו, מי צריך את כל טקס הדחייה הזה?

8. מפה לשם, המומחים סידרו לניר את הגר, הכפילה היותר מעודנת של ענבל גבריאלי. הגר, אישה עדינה ומתוקה וגם חכמה טורבו, בעלת 3 תארים, דוקטורט וכמעט רישיון לעסוק ברפואה.

9. כמובן שמישהו חייב לפשל בכל פרק, והפעם זה היה הספר של הגר. לא הבנתי מה קרה שם, היא נראתה מעולה במשך כל הפרק... אממה, הלוק שלה בחופה היה זוועה! תסרוקת לא מחמיאה שביגרה אותה, שפכטלים של איפור מוגזם ושמלה שהשטיחה לה את כל הקדימה. כאילו הסטייליסטים אמרו לעצמם - היא כבר חכמה, היא לא צריכה להיות יפה!

10. מה שרואים מפה לא רואים משם וכנראה שפשוט המראה שלה לא עבר מסך. אחרי הכל, ניר עף עליה והתרשם לטובה. אהבתי את המחמאה שלו, הוא לא אמר שהיא יפה או חתיכה, הוא אמר: "אני אוהב את הנוכחות שלה". איזו מחמאה אדירה.  נוכחות מכילה בתוכה גם את מה שאתה מקרין. תחשבו על זה. אהבתי. אגב, אהבתי גם את הראש של אמא של ניר, איזו סטלנית ובדרנית. מגיע לה חוזה טאלנט בקשת. 


11. החתונה הייתה מאד מוצלחת והזוג סיים את הערב ביחד עם החברים בבריכה. סוף טוב - הכל טוב והגר חזרה בלימוזינה עם פן קרשים ושמלה יבשה. מבט קל על אחותה המתולתלת הותיר בי את החשש שגם היא תסיים את האירוע בסטייל ניסים גרמה. להפתעתי, הגר לא אכזבה וגרמה לכולנו להבין שהיא עם החלקה.          

ומה למדנו מהפרק? גם לחכמים חשוב מהשיער! לתשומת לב הספר...